Hakutulokset

1. I

2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

Tervehdys pitkästä aikaa myöskin täältä! :) AIka monet rupeaa jo olemaan puolenvälin kieppeillä ja ylikin, niin se aika vaan rientää.. :p joku jossain vaiheessa kyselikin tosta ajan kulumisesta, itestä tuntui ainakin, että aluksi aika meni tooooooosi hitaasti. Sit rupesi hiukan nopeutumaan tää...
  2. I

Nanniga me naureskeltiin miehen kanssa nt-ultrassa kun lääkäri otti mitan ja kysyi sitten, että eikös teidän laskettu aika oo 22.11. No mies vastasi sitten, että eikun 29.11. Lääkäri totesi että jahas ja siirsi ultrasysteemiä millin eteenpäin ja kappas lasketuksi ajaksi tuli 29.päivä. Eli noi...
  3. I

Plussa ja hyperi?

Mites ultrassa meni? toivottavasti kaikki on ok! :wave: tietysti sulla on noita viikkoja vielä aika vähän, ettei välttämättä näy vielä juuri mitään.. Mulla ei ainakaan siinä ekassa ultrassa jossa kävin hyperin takia näkyny vielä mitään ja lääkärikin tavallaan aika inhottavasti "unohti" että...
  4. I

Plussa ja hyperi?

juu ehkä sun Sharona olis paras kuitenkin käydä näyttäytymässä klinikalla, mullakaan ei ollu mitään hirveitä oireita, paitsi just toi turvotus ja sit käveleminen oli tosiaan sellaista hipsimistä.. :) Sairaalassa ei tehty muuta ku nesteytettiin ja sen takia sinne jouduinkin tosiaan kun todettiin...
  5. I

Plussa ja hyperi?

Moikka! Mulle tuli ivf:n jälkeen hyperi ja siis myös raskaus alkoi. :) (nyt 20+6) Mulla oli toi turvotus melko pahana eikä kyllä laskenut oikein missään vaiheessa vaan pikkuhiljaa sit "siirtyi" vauvamahaksi. Viikolla 9 kävin hoitoklinikalla ultrassa ja lääkäri ihmetteli vielä silloinkin...
  6. I

Heissan ihanat naiset! :) tervetuloa hope!! Meillä hoitoklinikalla halusivat tehdä varhaisultran ja oikein mielelläni sinne meninkin, se oli viikolla 7. Mulla oli hematooma jota sitten seurailtiin joten kävin klinikalla ultrassa myös vko 9. Ja sit halusin viikolla 15 käydä vielä ylimääräisessä...
  7. I

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

VAU!! ihan uskomatonta, mielettömät onnittelut H.o.p.e, Imoen ja Viola! Ja tietty tunturihillalle onnittelut vielä kans! ;) ja tervetuloa rowan takaisin, mä oon ainakin kaivannut sua ja miettinyt, että mitähän kuuluu? Hieno juttu, että oot pystyny ottamaan rennosti ja saanu bongattua kunnon...
  8. I

AdAstra koska saat tulokset labrakokeista? ja mikä sun vointi on nyt ollut? tosi kurjaa kun joutuu olemaan sydän syrjällään ja huolissaan.. ja kyllä itellä ainakin on ihan ekaks mielessä aina tuon pikkuisen vointi ja sitten vasta oma. Toivottavasti kaikki on ok! :hug: Seinäkukkanen ja...
  9. I

Oi onnittelut tunturihilla!! hyvältähän tuo näyttää!! nyt pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että viiva vaan vahvistuu ja pikkuinen on tarrannut lujaa kiinni! samanlaisen hailakan viivan sain ite ekaan testiin ja nostin silloin miesparan seinälle kun vaan karjuin, että näetkö sä tässä...
  10. I

fiia lämmin halaus ja osanotto! :hug: engeli toivottavasti rupeaa kivut helpottamaan ja saat nukuttua! mulle neuvolan täti sanoi, että älä sitten välitä juurikaan onko päivä vai yö, jos uni tulee helpommin päivällä niin nuku silloin.. :) alkuraskaudessa valvoin lähes kaikki yöt.. on tää vaan...
  11. I

vielä piti lisätä tohon mun möhköviestiin, että tosi kiva kun täällä on aktiivista ja samanhenkistä porukkaa! :) onko muuten muita vaivannu raskausdementia tai muu aivojen täysi lamaannus? :D itellä tuntuu, että ajatukset ei pysy yhtään kasassa, unohtelen kaikkea koko ajan ja esim. 1+2 on...
  12. I

mörkötys voi kurja, voimia ja :hug: toi on niin epäreilua ja hirvittävää.. :'( kno, fiia ja cava tervetuloa ja onnittelut plussasta. :flower: Neela mulla on varmaan menny ohi, mutta varasitko ajan "väliultraan"? Mä oon taas ite suunnitellu meneväni, tuntuu, että joka viikko pitäis olla...
  13. I

Kiitokset tervetulotoivotuksista :) Mollamaija tulehan sitten kertomaan kun doppleri saapuu, että miten toimii. Ite oon suunnitellu hankkimista jo kauan, mutta mies on sitä mieltä, että olis parempi jättää tilaamatta.. :rolleyes: hän on sitä mieltä, että sit me ollaan joka toinen päivä...
  14. I

Moikka kaikille! Mahtuisikohan tänne vielä mukaan? paljon oon käynyt teidän kirjoituksia lueskelemassa, mutta nyt vasta uskaltaudun ilmoittautumaan.. :) eli plussasin ekasta ivf:stä maaliskuussa, esikoinen olisi tulossa ja LA 29.11. Ikää itsellä on 31 v ja synnäri olisi Satakunnan...
  15. I

<3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

Tervehdys kaikille! Samoin kuin raapale, olen lueskellut ketjua jo kauan, mutta nyt vasta uskallan ilmoittautua mukaan jos otatte vastaan :) eli LA olis 29.11, esikoinen tulossa, itsellä ikää 31. tuohon Helmin särkyyn piti kommentoida, että mulla on ollut ihan samaa vaivaa ihan alusta asti...
  16. I

tervehdys kaikille pitkästä aikaa! täällä onkin paljon aktiivista porukkaa! :) mulle vois tohon listaan päivitellä, että LA olis 29.11. :) tunturihilla onnittelut tosta aukkarista, tosi hyvä juttu, että on molemmat auki! toivottavasti vuoto loppuu pian. :popcorn: ajattelin tulla...
  17. I

Tillu79 ja jadekivi onnittelut!! toivottavasti viivat vain vahvistuu! tosi lupaavalta näyttää! :hug: Babies oon niin pahoillani sun puolesta, jaksamista! :hug: Rowan mulla ivf:n aikana oli 16 rakkulaa ja 12 saatiin kerättyä, joten kyllä sinne jotain jäi. Silloin kun eka puhkes niin...
  18. I

LoveStreet mä oon aina ollu ton pregnylin kanssa ihan paniikissa, vielä kun pistoaika on sattunut sunnuntai-illalle niin on tiennyt että jos sen yhden sössii niin mistään ei kovin helposti saa uuttakaan.. Hyvin se niitten aineitten sekoittaminen on aina mennyt, aika kovaa saa "napsauttaa" ne...
  19. I

kapybara valtaisat onnittelut! VAU!! :heart: :hug: kaikki menee varmasti ihan hyvin. Jotenkin kuullostaa niin tutuilta ja ah, niin tyypillisen miesmäisiltä noi sun miehen kommentit. :) jadekivi tervetuloa! :) koska oot pistäny pregnylin? Mulla oli ainakin häipynyt sotkemasta testejä yhdeksän...
  20. I

Terveiset ultrasta! Kaikki oli hyvin, niskaturvotus normaali (verikokeen tulokset tulee tietysti vielä myöhemmin) ja kovasti tyyppi liikkui ja heilutteli. :heart: Tänään siis 11+1 ja pituutta oli huimat 4,4cm. :) Kyllä taas jännitti.. huuuuuuuuuuh. =) Babies mulla oli luget käytössä...

Yhteistyössä