Hakutulokset

1. I

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Babies mites ultra meni? Nyppy mitä kuuluu? toivottavasti kaikki on hyvin.. :hug: LoveStreet mä oon kans kiinnostunut (huolissani) kaikesta lisäaineisiin liittyvistä jutuista.. ite töissä koulussa ja hirvittää kyllä se moska mitä lapsille syötetään. Parhaimmilaanhan meillä esimerkiksi...
  2. I

HOX! LAPSETTOMUUSHOIDOISSA OLLEET: Onko kelleekkään tehty alkion siirtoa lääkkeelliseen kiertoon?

Hei! Suht samoilla viikoilla mennään eli mulla nyt 10+3. Luget on ollu käytössä alkion siirrosta lähtien ja nyt lopetin tiistaina. Mulle klinikan lääkäri sanoi, että kymppiviikko on viimeinen milloin voi käyttää, sen jälkeen voi olla jo vahingoksi sikiölle. Lopettamisen käski tehdä hiukan...
  3. I

Idylli noista kilpirauhasarvoista.. mulla oli arvo 4,5 silloin kun näitä lapsettomuusjuttuja ruvettiin tutkimaan. Klinikan lääkäri sanoi heti, että ilman muuta lääkitys, vaikka onkin "normiarvojen" rajoissa. Hänen mielestään pitäisi olla juurikin toi Violan mainitsema 1-2. Viime syksynä kävin...
  4. I

Rowan: voi höh! mä olisin niin toivonu sitä plussaa sulle.. varmasti mieli on maassa.. :( paljon voimia ja halauksia sinne! :hug: Babies: toihan on tosi hyvä saldo! tietty tota kystaa varmaan pitää tosiaan seurata.. :| mutta siis hienoa, että voitte hyödyntää tän kierron ja tulos on tosiaankin...
  5. I

Viola paljon voimia ja lämpimiä halauksia. :'( Babies: mikäs oli saldo? ja saitko pregnyliä? Rowan: tsemppiä huomisaamuun ;) +++++++++++:whistle: Nyppy: mikäs on olo? onko vielä ollu vuotoa? :wave: muillekin ja sori tämä pikainen kommentointi, hirveä väsymys vaan taas päällä ja kun...
  6. I

Viola Mitä kuuluu, mikä on tilanne? peukut pystyssä ollaan, että kaikki on hyvin ja varmasti onkin! :hug: Babies toihan kuullostaa ihan samalta ku meidän vapunvietto.. =) mä nukuin koko päivän ja mies oli tosin töissä. joskohan tänään ehtis vähän grillailemaan.. tosin ulkona on 4 astetta...
  7. I

tervehdys kaikille! =) ultrareissulta on kotiuduttu ja kaikki hyvin. Siellä pikkuinen viuhtoi ihan hirveesti ja syke näkyi. Oli oikeesti aika hellyttävän näköinen pieni tyyppi kun kädet ja jalat erottui jo melko hyvin ja kauheasti niitä heilutteli. :heart: parin viikon päästä jälleen tsekkaus...
  8. I

oi ihanaa!!!! valtavat onnittelut Viola30! Kaikki peukut ja varpaat on pystyssä, että pysyy kyydissä! Onnea Onnea Onnea!!! :hug: :heart:
  9. I

babies: itse asiassa, kyllä meitä kiinnostaa.. :popcorn: :laugh: ei hyvähän se on, että ei mene väkisin vain oviksen aikaan puurtamiseksi. Kiitokset tsemppauksesta :hug: mulla on aina ollu toiveissa saada useampi lapsi, kolme tai enemmänkin.. mutta niin sitä vaan nää omat haaveet muuttuu...
  10. I

Idylli: tervetuloa! :wave: me ollaan käyty hoidoissa yksityisellä, nopeempaahan on tietysti, mutta kyllä maksaakin. Ollaan säästetty ja mä oon vinguttanu visaa.. mies onneksi tienaa paremmin ku ite (mä oon kans opettaja :)) ja on sitten maksanut suurimman osan lääkkeistä. Tosta tsh-arvosta...

Yhteistyössä