Hakutulokset

1. tombatar

Tammimasut 2015 *joulukuu*

Poika syntyi eilen illalla normaalisti alakautta :D Supistukset alko sittenki sillä ballongilla. Noin 5 tuntia kesti kaiken kaikkiaan. Ekat 5 senttiä avautu hitaastu,mut loput tunnissa! Kolme kiloo ja 48 senttiä
  2. tombatar

Vauva voi hyvin ja mun crp ollu koko ajan kahden pintaan. Tää ballonki on nyt se viimeinen toivo :headwall: Muahan jo aamulla valmisteltiin sektipon,mut lääkärin kans päätettiin vielä tää kokeilla. *muoks* tilannetiedoitus Kahden lääkärin päätöksellä huomenna sektio!!!
  3. tombatar

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

dotcom mä nään molemmissa selvät viivat värillisinä
  4. tombatar

Ei lasta eikä paskaa... muutama hullu supistus vain...
  5. tombatar

Taas oksitosiinitipassa synnärillä! Nyt pakko käynnistyä,tai se on sektion paikka!
  6. tombatar

Mrs K jos haluat et laitan etusivulle,pistä tiedot tänne
  7. tombatar

Mulla ei oo liikkumiskieltoa. Ihan kannustaavat kävelemään.
  8. tombatar

Ei kuulu mitään |O ärsyttää v****ti tää tilanne. Lääkkeet ei auta ja kukaan ei tunnu tietävän mitään...
  9. tombatar

Valentine mulla auttanu närästykseen ihan rennie. Ja ei oo rajoituksia,saa ottaa useita päivässä ja vaikka parikin kerralla!!!
  10. tombatar

Mullaki sektion mukainen protokolla. En saa ballonkia. Lääkäri totesi,ettei pysyisi paikoillaan,turha laittaa!!! Oon siis avautunu huomaamatta kahelle sormelle :D kohta saan kolmannen ja tälle päivää viimeisen annoksen cytoteciä. Toivottavasti alkais ne supistukset!!!!!!!!!!
  11. tombatar

Ei oo kiinnittyny ja täysin epäkypsä. No oksitosiini lyhensi kanavaa 1,5 senttiin mut muuta ei oo tapahtunu. Kohta saan toisen murun cytoteciä ja oon toivonu et laittaavat ballongin. 4 vuotta sitten se käynnisti synnytyksen,toivottavasti nytki. Lääkäri kiertää johonki aikaan ja se päättää voiko...
  12. tombatar

Seksikkäät sairaalavaatteet :p 35+0
  13. tombatar

Ei olla toimissa. Eilinen tippa sai vaankanavan lyhentymään 1,5 senttiin,muuta ei tapahtunu. Huomenna cytotec ja katotaan mitä tapahtuu
  14. tombatar

Ei vielä vauvaa...
  15. tombatar

Tippa laitettu, nyt ootellaan alkasko supistukset
  16. tombatar

Mun toiveesta käynnistetään huomenna :D
  17. tombatar

Lääkäriä odotellaan. Eilinen jo puhui käynnistyksen mahdollisuudesta,mut jokaisellahan on oma mielipiteensä. Mut en tosiaan meinaa täällä viikkotolkulla olla!!! Ja eihän vauvalla oo ees paljoo vettä hyvänen aika!!!! Kärsin kyllä ennemmin käynnistyksen kovat kivut kun täällä makaamisen...
  18. tombatar

Kiitos leminetia. Ei tää vaan niin mukava sänky oo :headwall:
  19. tombatar

Ei supistele edelleenkään. Yöllä sain ekan satsin kortisonia ja antibioottia. Ny vaan ootellaan...
  20. tombatar

Synnäril tarkkailuhuonees!! Rupes vettä loriseen. Poika syntyy muutaman päivän sisällä!

Yhteistyössä