Onnea Nooralle ja tsemppiä Naaballe ja Tombatarille!
Ihan uskomatonta ajatella että osa on jo synnyttänyt tai viittä vaille synnyttämässä, kun mä vielä odottelen äitiysloman alkua. Pitkään ei tosin tarvitse enää odotella, sillä huomenna on viimeinen työpäivä!
On sitä äippälomaa odotettu, vaikka hyvin olen pystynyt töissäkin olemaan, voinnin puolesta periaatteessa voisin olla töissä pidempäänkin jos olisi pakko. Töissä pystyn hyvin pitkälti itse säätelemään työrytmin ja valitsemaan tehtäviä joissa saan joko liikkua tai vaihtoehtoisesti levätä ja ottaa iisimmin.
Äitiysloman kunniaksi ajattelin käydä ainakin kampaajalla, ja ehkä jossain kasvohoidossakin. Lisäksi auto pitäisi viedä huoltoon kun en tarvitse sitä työmatkoihin. Teinkin tuossa toissapäivänä äitiysloman to do -ja hankittavaa-listat, kaikenlaista puuhaa koirien pesusta alkaen mitä ei ole ehtinyt syksyn aikana tekemään ja mitä pystyy vielä vähemmän pienen vauvan kanssa tekemään.
Paino on noussut jo n. 12 kiloa mutta SF-mitta on tasaisesti hitusen käyrän alapuolella. Eli takapuoli vaan lienee levinnyt raskausaikana
Toinen lääkärikäynti olisi edessä viikon päästä, silloin ilmeisesti jotain kokoarviota tehdään ja katsellaan tarkemmin miten päin vauva siellä mahassa mahtaa olla.
Terveisin Paips rv34+1