Hakutulokset

1. tombatar

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

heippa pitkästä aikaa :wave: oon käyny ny harvakseltaan lukemas kun meidän pikkunen tuli 4 viikkoo etuajas maailmaan. enne joulua meni vedet ja siitä viikn päästä vasta saatiin käynnnistettyä synnytys... nii siis neljänruusun tetejä piti kommentoida: ihan selvä plussahan tuo on. haalea tosin...
  2. tombatar

Tammimasut 2015 *syntyneet*

tänään kävi neuvolatäti punnituksella kotona. ja ihanasti onkin noussu pienen miehen paino! 3 viikossa +900g,nyt siis 3770g. tää olis varmaan ollu mun isoin jos ois loppuun asti saanu odottaa....
  3. tombatar

Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

tuossa muutama linkki imetyskivusta! Mitä tehdä, kun imetys sattuu? Imetyksen tuki ry
  4. tombatar

ei olla vaunuiltu,koska oon laittanu kantokoppaosan pesuun ja ny muutamat osat on kateissa :headwall:
  5. tombatar

nythän on koliikkiin tehty jotkut tipat,tiiä sitte toimiiko. meillä kunei oo yhdelläkään ollu... pikkumies pikkusen kitisi mahaansa kun alotin d-tipat,mut neki kitinät on loppunu. annan vasta 1-2 tippaa päivässä,pikkuhiljaa kun alottaa nii ei tuu masuvaivoja. sonta kyllä haisee kauheelle :x...
  6. tombatar

onnittelut jakautuneille :flower: mikähän mun tilanne olis,jos ois menny normaalisti loppuun asti. huomennahan ois oikee LA : /
  7. tombatar

9kk vauvan lusikalakko. Voiko johtua hampaista vaikka on tullut jo läpi??

minkälaista lusikkaa käytät? ns vauva-vai ihan tavallista pikkulusikkaa? jos se kova lusikka sattuu ikeniin? siellähän voi olla uusia hampaita tulossa vaikkei vielä näy...
  8. tombatar

Mimmimiiina käytä rintakumia!!!
  9. tombatar

Mimmimiina ja Eveny!!!! mikä tilanne??? valentine,laita tietoja niin kirjaan syntyneiden listalle
  10. tombatar

no siis meillähän noi kaikki pienet nukkuu samassa huoneessa,jokaisella oma sänky. ahdasta on,mut näköjään toimii :rolleyes: parisängyn molemmilla puolila lastensängyt ja pinnis jalkopäässä... ollaan tuon kohta 4veen kans juteltu jo siitä,et siirtyisivät omaan huoneeseen 2veen kans. likka vaan...
  11. tombatar

sinuna menisin ennemmin ku myöhemmin. siellä pystytään kattomaan tulehdusarvot hyvinki nopsaan. mullahan niitä seurattiin kahesti päivään ja antibiootit meni 3krt/pvä tulehduksen estämiseksi!
  12. tombatar

Paips mikä tilanne?? mää täällä jännään ja vahdin palstaa :p mun täytyy olla ekstravarovainen,unet povaa vielä yhtä lasta,joka olis tyttö!!! petipuuhat ei oo viel alkanu,mut mieli alkais jo olla...
  13. tombatar

Taapero ja yöpullo veks', miten on - jatkaako sitkeästi tällä tiellä vai antaako vielä

meillä annettiin vuotamaton nokkamuki illalla. pari iltaa huusi pulloo,mut se nokkamuki autto (siinä siis vettä). nyt tutin vieroitus menossa. hankalaa vaan kun on pariviikkoinen vauva alossa,meinaa varsinki nuoremmalla ne vauvan tutit livahtaa suuhu :stick:
  14. tombatar

ootko naaba kokeillu cuplatonia? jos vauvalla paljo ilmaa masussa?ja sun ruokavalioki voi aiheuttaa vaivoja,esim mausteiset ruoat... Imettävän äidin ravitsemus | Terve.fi
  15. tombatar

on vähä "ihme" tapaus tää mun pikkunen. ei kyllä turhia huutele. yleensähän vauvat moittii jo vaipanvaitoo,kun riisutaan,mut ei meillä. ei edes pesun aikaan ku alasti riisuu. kattelee vaan. ja oikein nauttii pesusta :heart: arki meillä sujuu mutenki hyvin. edelleen lypsän ja annan sit pullosta...
  16. tombatar

ruokaa tais odottaa ;)
  17. tombatar

taitaa olla kuntakohtaista saako olla rintskat päällä. ainakaan Seinäjoella niitä ei pidetä. mulle perusteltiin sillä,et jos tulee leikkuriin lähtö,ne joutuu sit leikkelemään pois,koska jos tippa kädes,ei saa riisuttua...
  18. tombatar

pieni rakas 2vko
  19. tombatar

pikkumies 2 vko :heart: hyvin syö mut ois kiva tietää miten paljo paino noussu. pitää ilmeisesti ostaa digitaalivaaka nii saa itte punnita... omaa maitoo saa niin paljo kun jaksaa juoda. lypsän siis osan,ja osan syö tissiltä. pakkaseenki oon saanu pari litraa :D ja yllätyksekseni huomasin tuos...
  20. tombatar

onnea jakaantuneille! näyttää aika poikavoittoiselta syntyneiden lista :D

Yhteistyössä