Hakutulokset

1. S

Ivf hoitoja lapsettomille

Hapsuliini mullakin tehtiin myös eka hoito lyhyellä kaavalla, ja lääkket oli puregon munasolujen kasvatteluun, orgalutran jarruksi ja pregnyl ennen punktiota. Hydra joko on viitteitä kierron alusta? Toivottavasti tosiaan limikset kasvaa nopeammin tulevassa kierrossa ja kaikki menee muutenkin...
  2. S

Hydra :hug: Koitetaan nyt kuitenkin jaksaa uskoa ja toivoa vielä, ehkäpä tähdet on seuravassa yrityksessä oikeassa asennossa. Mullakin varmaan vois torstaina alkaa uusi kierto, että mentäis sit ihan samoilla. Toivottavasti päästään siirtoon ja onnelliseen lopputulokseen molemmat. Kuulostaa...
  3. S

Kiitos kaikille tsemppailuista :heart:. Eilinen veritesti varmisti negan ja sain luvan lopettaa lääkkeet. Toivottavasti alkaa nyt uusi kierto nopeasti. Voi olla, että päästään uuteen yritykseen heti, mutta se selviää kun soittelen vuodon alkaessa klinikalle. Lääkäri kuulemma nyt vielä miettii...
  4. S

Hydra olen niin pahoillani sun puolesta :hug:. Ja omastani myös. Puhdasta negaa täälläkin :(. Hurjan pettynyt olen, vaikka oikeastaan tuloksen tiesinkin. Kuitenkin niin kauan kun ei ole testiä tehnyt niin on pieni toivo..nyt sitä ei enää ole :(. Jatkosta ei ole ollut vielä puhetta, mutta pelkään...
  5. S

Onnea tellu :flower: Pahoittelut snipsu :hug: Onnea kyytiläisestä annalii :) Hydra voi morjens! Niin tiedän ton tunteen, mitä toisten vauvahehkutukset tuottaa :hug:. Sullahan oli jo hyvän kuuloisia oireita, toivottavasti ennakoisivat ihanuutta huomiselle. Mä varmaan testaan kanssa...
  6. S

Hydra odottajien puolelle siirtyminen yhdessä olis kyllä niiin tervetullut ylläri :). Mitäs mahdollisia oireita sulla on?
  7. S

tähtitomu, soittelin klinikalle ja kyselin mistä vuoto voisi johtua ja onko tässä vaiheessa mitään tehtävissä. Lääkäri oli sitä mieltä, että jatkan vain lääkkeitä entiseen malliin ja toivotaan parasta. Sanottiin, että jos ei ole kipuja eikä vuoto ole runsastunut niin ei syytä olettaa tulehdusta...
  8. S

Hydra kiitos, eipä tämä kyllä reilulta tunnu.. En tiedä tosiaan miksi lutinuksessa tuo annostus on pienempi. Meilläkin on klinikan yleisohjeessa, että yleensä lääkkeenä lutinus 3x100 tai lugestron 3x200. Ajattelin kysyä josko seuraavaan saisin kokeilla lugeja tai sitten isommalla annoksella...
  9. S

hydra, niukkaa veristä vuotoa on tullut joka ikinen päivä siirrosta lähtien, että eipä ole toiveet korkealla enää :(. Täytyy toivoa, että saan jotain muutosta lääkitykseen seuraavassa yrityksessä, kun ei tuo koktaili nyt ainakaan näyttänyt toimivan.. Eikä mitään tuntemuksia, jotka toiveita...
  10. S

Hydra mulla on lutinus 3x100mg. Toivottavasti juu loppuisi, inhottavaa kun aina kaikkea ylimääräistä stressiä..ei saa edes "rauhassa" piinailla :(.

Yhteistyössä