Hakutulokset

1. S

Ivf hoitoja lapsettomille

Jonsku mulla on se käsitys, että julkisella tarjotaan ivf 3 kertaa, mutta tämä tieto perustuu johonkin keskustelupalstaan, en ole klinikalla kysynyt. Leenu toivottavasti hoidot voi jatkua pian! On: Mulla alkoi pieni vuoto heti alkionsiirtopäivän iltana. Ajattelin, että siellä on...
  2. S

Hienoa hydra :) Nyt onkin sitten jännät ajat..mitenkähän sitä selviää selväjärkisenä pari viikkoa :rolleyes:..?
  3. S

Hydra en tiedä koska meillä oli otettu sulaan, mutta siirretty oli kuulemma 6-soluinen, jollaisena oli pakastettukin. Luokitusta ei sanottu, mutta lääkäri sanoi yleisesti, että kaikki näyttäisi hyvältä onnistumisen suhteen.. Veritestipäivä on 17.2.
  4. S

Hydra ihan mahtavaa!!! Onnea siirtoon :heart: Tellu toivottavsti saat huippu-uutisia!
  5. S

Onnea hurjasti tähtitomu! :flower: Tosi ikävä kuulla hydra, mutta toivotaan että pikkuinen on sinnikäs ja saat sen huomenna kyytiin! Selittivätkö mitä tuo tarkoittaa, että on hidas? Odottavatko teillä siis, että alkio jatkaa jakaantumista sulatuksen jälkeen ennenkuin siirretään? Mulle kun...
  6. S

Hydra tsemppiä, toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat pikkuisen kyytiin tänään! :) Peukut pystyssä tellu, että paha olo johtuisi siitä parhaasta syystä.. :) Mites tähtitomu, onko viiva vahvistunut? annalii hienoa, että pistäminen onnistuu tk:ssa! Tsemppiä! On: Mulle ilmoitettiin...
  7. S

OK, kiitos hydra. Mä luulin, että keltarauhashormooni pitää limakalvon koossa loppukierron.. Haamulaisen vahvistumista tähtitomulle!
  8. S

Hydra jatkuuko sulla zumenon edelleen? Mulle oli yllätys kun käskettiin jatkaa progynovaa samaan tapaan edelleen ja vielä siirron jälkeenkin ilmeisesti. Luulin, että olis pelkkä lutinus tukilääkkeenä siirron jälkeen. Lutinus käskettiin aloittaa vasta sunnuntaina, eikös sulla luget ala jo...
  9. S

Jee ensi tiistaina olis sitten alkionsiirtopäivä. Saadaankin hydra jännäillä ihan samaan tahtiin :). Oon kyllä tosiaan tosi onnellinen tuosta meidän saaliista, että on varaa sulatella, jos joku kuukahtaa. Toivotaan kuitekin, että molemmilla jo ekat sulatetut selviää eikä muita tarvis sulatella...
  10. S

Hydra ei sanonut kystan kokoa eikä selittänyt sen tarkemmin mitä tarkoittaa.. ja olin itse siinä niin itkutärinöissäni, ettei kiinnostanut muu kuin se, että eihän haittaa siirtoa eihän? eihän? eihän? :D
  11. S

Hydra mulla on kanssa joku "ylimääräinen" mollukka ollut aiemminkin, ja oli nytkin ja siitä en ole niin huolissani. Mutta tämä oli nyt uusi, jota ei ole aiemmin ollut niin se vähän huolestuttaa.. Mutta toivottavasti ei tosiaan haittaa mitään :). Ilman tuota kystaa olisi ollut oikeen...
  12. S

Huhhuh. Limisultrassa käyty ja on vähän ristiriitainen olo :-/. Limakalvo oli hyvä 8mm, mutta oikeessa munasarjassa näkyi kirkaskaikuinen kysta. Lääkäri mietti ja konsultoi toistakin lääkäriä, että voidaanko edetä suunnitellusti. Itkuksihan se meni mulla siinä tuomiota odotellessa :(. No...
  13. S

Hienoa hydra! Toivottavasti mäkin pääsisin siirtoon jo alkuviikosta niin voitais piinailla yhdessä! :)
  14. S

Niian voi ei, olen niin pahoillani teidän puolesta.. :hug: Hydra juu voi olla tosiaan ihan ne perhoset mahassa, jotka aiheuttaa lievän etomisen :). Toivottavasti saat tänään jo siirtoajan! Tsemppiä Cassis, toivottavasti kaikki tuo on sen arvoista, eli tuottaa toivotun lopputuloksen :)...
  15. S

Hydra hyvä, että vuoto on loppunut ja hienoa, että sait vielä laastarin auttamaan limiksen kanssa..toivottavasti huomenna on kaikki niinkuin pitää, ja pääsette siirtoon! :) Tähtitomu ja Snipsu peukut pystyssä, että kyytiläiset tarraa kiinni! :) Niian miten kävi, onko sulla jo pikkuinen...
  16. S

Hydra: mitäs lääkärissä, toivottavasti hyvät näkymät? Niian: onnituuko siirto? Snipsu: toivottavasti meni punktio hyvin, minkälainen saalis ja pääsettekö tuoresiirtoon?
  17. S

Tähtitomu: lämmin osanottoni ja voimia! :hug: Niian: peukut pystyssä, että ovis osuu oikeille päiville! Miten paljon ennen siirtoa alkio otetaan sulamaan? Ja jos omaan kiertoon tehdään siirto niin monenko päivän päästä ovulaatioplussasta siirto tehdään? Hydra: voi ei, kylläpäs sun kroppa...
  18. S

Niian: toivottavasti tänään on ultrassa hyvät näkymät ja siirto osuu oikealle päivälle! :) Hydra: onpa kurjaa toi vuodon epämääräisyys :(. Itelläkin on aina tiputtelua monta päivää ja juuri lääkkeitten kannalta on vaikeaa välillä miettiä milloin aloittaa, joskus kun "tiputtelu" on melko...
  19. S

Cassis: mulla osui punktio keskiviikolle (lyhyt kaava), mut päivähän riippuu tietty siitä millon sulla alkaa/on alkanut munasolujen kasvattelu ja millainen vaste tulee. Toi on niin stressaavaa kun ei tiedä etukäteen, jos on mahdollisille päiville muutakin "pakollista" menoa. Toivottavasti osuu...
  20. S

Hydrangea, menee mulla kierron alku varmaan melkeen viikon myöhemmäksi, kuin sulla. Ehkä 21.1. voisi alkaa uusi kierto. Mulla on yleensä oviskierroissa limis kasvanut ihan hyvin, että elän toivossa että lääkkeellisessäkin. Periaatteessa tollon 5.2. voisi olla mulla joku kp 15-16, että jos limis...

Yhteistyössä