Hakutulokset

1. S

Ivf hoitoja lapsettomille

Limisultrassa kaikki kuulemma näytti hyvältä, reilu 8mm ja oikee rakenne. PAS on perjantaina, mikäli alkio(t) selviää sulatuksesta. Progynova jatkuu ja huomisesta lugesteron, joka onkin mulle ihan uusi lääke. Mutta olen mielissäni, että lutinus vaihdettiin lugeihin niin jotain uutta kokeillaan...
  2. S

Tiltu voi harmi :( toivottavasti pakkasessa olevat olisi kuitenkin sitkeitä ja kestävät sulatuksen ja jatkavat jakaantumista. Meillä eka siirretty oli 6-soluinen, mutta tokasta tai pakkasessa olevista en tiedä yhtään millaisia ovat. Olen kuitenkin ymmärtänyt ettei klinikoilla pakasteta...
  3. S

Tiltu kiitos, ymmärsin kyllä ja niinhän se kait on, että kohdussa periaatteessa parhaat mahdollisuudet on jatkaa kasvua. Tässä vaan miettii tietysti yhtä ja toista, mistä voi johtua, kun ei tärppää. Meillä on molemmissa PASseissa sulatettu 2 alkiota, joista toinen ei ole selvinnyt sulatuksesta...
  4. S

Jonsku harmi, että kävi noin suuri kato :(. Toivotaan, ettei sitä tarvitse kuitenkaan murehtia pitkään vaan plussa tulee jo ekasta! Tiltu alkioita on meillä kyllä hyvin, mutta kaikki on pakastettu 2-päiväisinä. Kun kaksi siirtoa on tehty tuloksettomina niin pistää tietysti miettimään...
  5. S

Cabsu tervetuloa mukaan. Mulla oli lyhyt kaava, että en osaa sanoa milloin menkkojen kuuluu tulla sumuttelujen kanssa. Mutta menkat sinällään ei oo ainakaan mulla ollut este ultraamiselle. Toivottavasti kaikki on kuten pitää ja pääsette itse asiaan onnituneesti! :)
  6. S

Varovaiset onnittelut Leenulle! Zulle mulla tehtiin marraskuussa eka ivf lyhyellä kaavalla ja minusta ei ole mitään pelättävää. Pistämiseen oppii/turtuu tosi nopeasti ja punktiossa sai rauhottavaa ja kipulääkettä suoneen niin ettei sattunut. Rankinta tässä(kin) hoitomuodossa on henkinen...
  7. S

ESIKOISTA YRITTÄVÄT IVF-HOITOLAISET Nimimerkki...........Tuleva hoito..........Ajankohta..........Syy Valoa..29................2.IVF/2.PAS........marraskuu........Endo Nocy..30+...............1.IVF........... . ......marraskuu........endo,kilppari? minskuinen..?..........1.IVF...
  8. S

Leenu ja jonsku onnea kyytiläisistä, toivotaan parasta! :) Tervetuloa mukaan pöllötyttö! Hydra kävinkin plussalasista vaklaamassa sun kuulumisia :). Ihanaa kaikkia neuvola-aikoja jo oioioi :). Ei varmaan tosiaan uskalla vielä rentoutua, mutta nauti nyt olostasi ja toivottavasti kaikki...
  9. S

Hydra: Wautsiwau, onnea miljoonasti :heart: varmaan aikas mieletön tunne, toivottavasti kaikki menee hyvin! :) valittavasti en pääse sun kanssa siirtyyn plussanneisiin vaan puhdasta negaa näyttää testi :(.
  10. S

Pahoittelut cassis ja mari :hug: Tiltu: toivottavasti moni hedelmöittyy! Hydra: ei oo yhtään mitään oloja. Verinen vuoto on myös pikkuhiljaa hiipinyt peliin mukaan :(. Toiveet ei oo kovin korkeella, en tiedä koska uskallan testata.. ehkä huomenna tai perjataina. Päätitkö sä jo?
  11. S

Tiltu: mä en päässyt tuoresiirtoon marraskuun ivf:ssä. Mulle lääkäri sanoi perusteeksi suuren follimäärän, venyneet munasarjat ja liian korkea estradioli (verikoe). Hyperin riski oli kuulemma huomattava. Mulla punkteerattiin 35 follia, joissa oli 23 solua, joista 16 kypsiä. 13 alkiota...
  12. S

Hydra: ei mitään ihmeitä, mutta olen iloinen kun tiputteluvuodot on ainakin toistaiseksi pysyneet poissa :). Mulla ei edes lääkkeet tunnu aiheuttavan mitään tuntemuksia.. Tsempit kaikille!
  13. S

Jee hydra, mahtavaa! :) Onnea piinailuun myös sulle! Pahoittelut untuvikko :hug:. Meillä ei kanssa ole selvinnyt kuin 50% sulatetuista, ovat olleet kahden erissä niin molemmilla kerroilla selvinnyt vain toinen. Me ollaan naikkarilla kanssa. Onko teillä pakastettu ja sulatettu yksittäin vai...
  14. S

Jonsku tsemppiä pistelyyn, toivottavasti vaste on hyvä! :) Hydra onnea huomiselle, toivottavasti saat pikkuisen kyytiin! ON: Tänään haettu kyytiläinen, lääkärin mukaan erinomainen :). Kaksi sulatettiin, joista toinen taas kuukahti, mutta toinen onneksi selvisi. Nyt vaan toivotaan...
  15. S

Kiitos tähtitomu, looginen selitys, jota en vaan ollut kuullut :).
  16. S

Untuvikko toivottavasti saat kyytiläisen tänään! Hydra mua taas ihmetyttää nämä erilaiset käytännöt, mulla alkaa lutinus vasta lauantaina eli 2 päivää ennen siirtoa, sulla alkaa luget jo 5 päivää ennen..? Mistäköhän nääkin erot johtuu?
  17. S

Hydra mä kuvittelin, että limis kasvaa vielä. Mitäköhän varten siirto sitten on noinkin pitkän ajan päästä limisultrasta? Mä kun ymmärsin, että juuri siksi, että limis ehtisi vielä vähän kasvaa. Mulla pakastettiin kaikki nuorina, kaksi päivää punktion jälkeen, että sellainen sieltä sitten...
  18. S

Onnea kyytiläisistä Cassis! Hydra voi harmi, että oli taas vähän vuotoa ja limis ei vielä tarpeeksi paksu. Toisaalta ehtiihän se kasvaa vielä hyvin. Jatkatko sä samalla annoksella siirtoon asti? Me mennään edelleen lähes samoilla sitten, mulle on suunniteltu siirto maanantaille. Koitetaan...
  19. S

Onnittelut annalii, glimmer ja Haikala! :flower: Tervetuloa mukaan Nambit! ).( Progynovaa popsittu jo viikko kohta ja jännäilen jo maanantain limiskontrollia. Oikeella on tuntunut vähän väliä jotain vihlomista ja pelkään että viime kierrossa havaittu kysta siellä riehuu, eikä siirtoon...
  20. S

Tähtitomu oon kanssa kuullut, että lutinus olisi mukavampi käytössä. Mutta jotain muutosta haluaisin, koska selvästikin joku mätti viimeksi. Toisaalta ehkä voisi toisen kokeilla vielä samallakin lääkekoktaililla, näitä muuttujia on niin paljon, ettei tiedä mistä vuoto johtui. No katsotaan mitä...

Yhteistyössä