Hakutulokset

1. P

argh! Vähintään vuoden vuokrasopimus!

Joo, ymmärrän toki vuokranantajan näkökulman, mutta tekee mun tilanteen vaan hankalaksi, kun en tiedä, miltä elämä näyttää vuoden kuluttua. Siksi vaan purnaan tästä.
  2. P

argh! Vähintään vuoden vuokrasopimus!

Elämä näyttää nyt siltä, että muutto omaan asuntoon on realistisin tulevaisuudenkuva. Olen etsinyt nyt netistä asuntoa ja kaikissa mielenkiintoisissa on vuokrasopimus tehtävä vähintään vuodeksi ja jos irtisanoutuu aikaisemmin, tulee vuokrasakko! Siis onko tämä nykyään ihan tavallaista? Olen...
  3. P

Pyöränistuin??

Mitä pyöräinistuinta suosittelette? Mitä pitäisi ottaa huomioon ostaessa? Poika on 2v.
  4. P

Miksi minua saa arvostella päin naamaa? Ja niinkin mitättömästä syystä kuin että laitan 6kk vauvan hoitoon.

No kai se on ok, jos sua ei haittaa se, että lapsi muodostaa primäärin kiintymyssuhteen sun kummitätiin.
  5. P

Mä olen lihonut +10kg ruisleivällä ja kaurapuurolla

Kaikki meistä tietää, että kukaan nainen ei lihota itseän huvikseen ihan vaan kokeilumielessä 10 kiloa. Vai oletko mies? Miehistä kun ei tiedä..
  6. P

Haittaisiko sinua jos lapsesi perhepäivähoitaja ottaisi lapsestasi kuvia ja pistäisi ne

No todellakin haittaisi! En itsekään pistä lapseni kuvia nettiin, eikä sitä saa tehdä kukaan toinenkaan ilman vanhempien lupaa. Laitonta touhua. Koulutkin kysyvät luvan, että saako oppilaiden kuvia laittaa nettiin. Nyt on kyllä arvostelukyky hoitajalla pettänyt.
  7. P

me&i-myyjiä paikalla?

Entäs nyt?
  8. P

me&i-myyjiä paikalla?

Niin ja teetkö sitä muun työn ohella vai kokopäiväisesti?
  9. P

me&i-myyjiä paikalla?

Oon vähän leikitellyt ajatuksella, että ryhtyisin myyjäksi. Voitko suositella? :) Mitä esittelymallisto maksaa vai onko se salaisuus? Jos pitää vähemmän kutsuja kuin pitäisi, tuleeko joku sanktio? Onko helppo saada tarpeeksi kutsuja? jne. Kiva jos vastaat johonkin kysymykseen :)
  10. P

G: Paras pakastepizza?

Dr Oetkerin Mozzarella on ainut pakastepizza, jota syön mielelläni. Tosin otanta ei ole kovin laaja, voisi löytyä joku toinenkin.
  11. P

Tuleeko palstamammoille "Jesssssss" fiilis, kun joku vastaa teidän ketjuunne?

Kai se nyt mukavalta tuntuu, jos on asiaa ja joku vastaa. Mutta mä en tee aloituksia vaan sen vuoksi, että kunpa joku vastais mulle.
  12. P

Millä keinoilla n. 10-vuotiaan lapsen matemaattisia taitoja voi havainnoida?

Ei tuu nyt yhtäkkiä mieleen mitään peliä tms., mutta jos kyseessä on sun lapsi, voit tehdä matikan läksyjä yhdessä ja yrittää selvittää, miten se ratkaisee tehtäviä, osaako selittää, miksi teki jotain, kokeileeko vaan vai päätteleekö, tekeekö mekaanisesti toistaen ja sitten tekeekin virheen, kun...
  13. P

R-Collectionin anorakit ja niiden malli...

Hyvä tietää, kun just mietin, että tilaisinko uuden.
  14. P

Suurin harhaluulonne äitiyteen liittyen?

En tajunnut, miten tärkeää nukkuminen on.
  15. P

Minkä ikäisenä lapsenne alkoi pyöräilemään?

... mutta täytynee miettiä sitäkin (tasapainopyörää) ennen kuin säntään ostoksille.
  16. P

Kiitos näistä! Tuota tasapainopyörää en ole tullut edes ajatelleeksi... Poika nyt 2,5v.
  17. P

Tuli tuosta turvaistuinketjusta mieleen, että minkä ikäisinä teidän lapset ovat alkaneet pyöräillä, ei kolmipyöräisellä tms. vaan tavallisella pyörällä apupyörien kanssa?
  18. P

minkäikäisenä polkupyöräistuimeen

Meillä on jo taaperokokoinen ja mietin, että minkälainen istuin hänelle olisi hyvä. Joten mielenkiinnolla seuraan kommentteja.
  19. P

Huuto.net ja postikulut

Punnitsen itse ja katson postin sivulta hinnan.

Yhteistyössä