Hakutulokset

1. T

Meistä ei oo yhtään yhteiskuvaa :(

ehkä emme kuitenkaan taannu sille tasolle :D kumpikaan ei ihan kauheesti tykkää kuvattavana olemisesta ja nekin harvat kuvat mitä kummastakin tässä on otettu, niin on räpsitty "salaa" tai treenitilanteissa. Mut oishan se silti kiva joku saada tohon hyllyn päälle :heart:
  2. T

Meistä ei oo yhtään yhteiskuvaa :(

:o :/ liki 8kk yhteistä matkaa takana, eikä ainuttakaan valokuvaa missä oltais molemmat. Ei oo ketään joka ottais kuvia, ollaan niin paljon kahdestaan ja jos ollaan ihmisten ilmoilla, niin kuvauksen kohteena on koirat ja minä kameran takana.
  3. T

JEEE! Alkaa kuulua jytinää

eepeellä kirkasta ja saa kiitos sellaisena pysyäkkin, mä pelkään ukkosta :ashamed:
  4. T

Montako kissaa alkaa olla jo liikaa?

Kolme kissaa, maatiaisia täällä. 5 oli parhaimmillaan, eikä sekään isossa talossa ollut liikaa. Toki sillon saivat kulkea pihalla, nyt nämä 3 pelkästään sisäkissoina. Nuorimmaiselle tekis mieli ottaa riehukaveri, mutta neljäs taitaa olla jo liikaa näihin neliöihin 5 koiran lisäksi.
  5. T

Miehen lapsen äiti ei anna tulla viikonlopuksi kylään

samoilla linjoilla. Mutta älä ap välitä, oli mikä tahansa, niin isällä (ja isän uudella siinä sivussa) on oikeus tavata lasta, varsinkin kun lapsella on jo sisarpuolia. Ei sua voi eristää vetoamalla koiriin. Tällä palstalla puollustetaan hysteerisesti äidin oikeuksia, väliin unohtaen ne...
  6. T

Voi yhden kerran tätä ahistavaa ilmaa,oi ukkosen herra,tule edes tämän kerran...

http://www.flcenter.net/ukkostutka.html
  7. T

Mun on tuskasen kuuma! Viilennysvinkkejä kellään?

Tuuletin tossa puhaltaa, mutta se on ku lehmän henkäys, siitä mitään apuu oo. Vaatteet lenti nurkkaan samontein kun töistä pääsin, alasti istua nakotan sohvalla :ashamed: Pitääpäs koittaa tota kylmävesivatia, yhditettynä ajoittaiseen jalkojen ylös nostamiseen. Sumutuspullokaan ei kuullosta...
  8. T

Mun on tuskasen kuuma! Viilennysvinkkejä kellään?

Sormet ja jalatkin on ihan turvoksissa ja kuumottavat. Hulluksihan tässä tulee. :headwall: Älkääkä ehdottako viileetä suihkua, kun sellasta mukavuutta ei tästä talosta löydy.
  9. T

Kun te nyt tiedätte kaiken, niin:

pitsaa kannattaa hän. Joku muuki n porsastelee, enkä pelkästään minä :whistle:
  10. T

Mitä tänään söitte, entäs huomenna?

Yksin kotona joten hain pitsan. Otin vielä perhekoon, kun ajattelin ottaa sitä huomenna töihin evääksi ja riittää vielä huomisiltaan. Jotenkin kummasti siitä katos hujauksessa 3/4 :ashamed: :snotty: No, lopusta on edes siihen evästarkoitukseen.
  11. T

Missä ukkostaa?

http://www.flcenter.net/ukkostutka.html
  12. T

Entäs haaremihousut?

Ihanat jalassa näillä keleillä :heart:
  13. T

Tekis mieli vaihtaa nickiä.

Katos, yllättäen Essi- heilahti paikalle :D
  14. T

Voi elämän ihanuutta!

Ihanalta kuulostaa :heart: Mulle tuli niin hyvä mieli, kun mies äskön käveli olkkariin, tuli antaan suukon ja sanoi rakastavansa :heart: Sit se katos ton toiseen koneen taakse :D
  15. T

Ei se mitään, se vaan tuntu niin hassulta :hug:
  16. T

Hömpölö :laugh: voi se silti olla sovinisti. Aivan sama, tarkoituksenaan ärsyttää ja onnistuu siinä, ainakin mun kohalla.
  17. T

Puhut kuin tuntisit paremminkin :D
  18. T

ei oo, ainakaan täällä päin. plösö on sitten asia erikseen.
  19. T

Hömelöstä ja pösilöstä vois vähän muokkaamalla saada jotain kivaa. Koska minä en pidä sovinistisika Majurista, hänen ehdotuksensa jääköön huomioimatta.

Yhteistyössä