Pösilö on yhtäkuin läski/lihava josset tiennyt.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:pösilö
Pösilö on meilläpäin vähän niinkun tyhmä, tampio tai idiootti.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pösilö on yhtäkuin läski/lihava josset tiennyt.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:pösilö
ei oo, ainakaan täällä päin. plösö on sitten asia erikseen.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pösilö on yhtäkuin läski/lihava josset tiennyt.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:pösilö
Höpelö?Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Hömelöstä ja pösilöstä vois vähän muokkaamalla saada jotain kivaa. Koska minä en pidä sovinistisika Majurista, hänen ehdotuksensa jääköön huomioimatta.
Puhut kuin tuntisit paremminkinAlkuperäinen kirjoittaja hmph:Pöhelö?
Minulle olet aina Tirsku! =) Mitä sitä hyvää vaihtamaan?
Sorry! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Puhut kuin tuntisit paremminkinAlkuperäinen kirjoittaja hmph:Pöhelö?
HömpölöAlkuperäinen kirjoittaja chef:Höpelö?Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Hömelöstä ja pösilöstä vois vähän muokkaamalla saada jotain kivaa. Koska minä en pidä sovinistisika Majurista, hänen ehdotuksensa jääköön huomioimatta.
Hömpölö?
Ja ps. majuri on oikeasti itsekin nainen.
Ei se mitään, se vaan tuntu niin hassulta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Sorry! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Puhut kuin tuntisit paremminkinAlkuperäinen kirjoittaja hmph:Pöhelö?