Hakutulokset

1. Audrey

Kaksikymppiset toiveilijat 2014

attente Ihan mielettömän paljon onnea! Olipa ihana saada lukea plussauutisia. :flower: Pakko ensi kierrosta ottaa mukaan tuo paljon hehkutettu greippimehu jos tästä kierrosta ei tärppää. Vihaan greippiä, mutta mitäpä sitä ei plussatestin eteen tekisi. Mies pitää mua ihan pimeenä kun selitin...
  2. Audrey

wbä: Hurjan paljon onnea! :) Täällä lähdettiin toiselle yrityskierrokselle, eli mulle saa päivittää kp2/24-33 yk 2. Lisäksi synttärit tuli vietettyä ja vuosi vanhettua lisää, joten iäksi saa päivittää 26v. Esittelenpä minäkin itseni tässä välissä hieman tarkemmin, eli tosiaan olen...
  3. Audrey

wbä: Testasin tuota listan päivittämistä ja se onnistui siten, että "lainasin" yztlasin viimeksi päivittämän listan, poistien quote merkinnät ja muokkailin sitten kiertopäivät. Toivottavasti menivät edes suunnilleen oikein. Pahoittelut jos tuli virheitä, ei tuo ollutkaan niin helppoa. Ei siis...
  4. Audrey

Keskiviikko 26.2. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> kriy......................kp 39/30..............22v...........yk2............1.lapsi Eme93.................kp35/28..........20v...........yk1............2.lapsi...
  5. Audrey

Oikein paljon voimia sinne Pauliinali! Täällä ei ole tapahtunut peittojen heiluttelua lukuunottamatta oikein mitään. Kp 14 meneillään, joten mitään oloja on ihan turha vielä alkaa kuulostella. Ovistakaan en ole vielä onnistunut bongaamaan, mutta koska kyseessä on vasta yk 1 niin en jaksa...
  6. Audrey

attente: Itselläni joitain vuosia sitten kun lopetin pillereiden syömisen, heitti kierto vähän miten sattui vielä useampi kuukausi lopettamisen jälkeenkin. Kestää ilmeisesti aikansa ennen kuin oma hormonitoiminta tasoittuu. Lisäksi huomasin kun olin vuoden verran ilman mitään ehkäisyä, että...
  7. Audrey

Tervetuloa Lotus ja attente! :wave: Mitenkäs jännäilijät Belll ja Yztlas, joko ootte testaillut? :) Täällä on kroppa sekaisin e-renkaiden jäljiltä. Menkat loppuivat 11.2. ja eilen vuoto alkoi uudelleen, vieläpä kohtuullisen runsaana, mutta sekin loppui sitten iltaan mennessä. Kiukuttaa...
  8. Audrey

Yztlas: Toivotaan, että oireet enteilisivät tulevaa plussaa. :) Täällä on menossa kp 6 ja menkat ovat ohi. Pääsee siis heiluttelemaan peittoja. Ovista en ajatellut vielä näistä ensimmäisistä kierroista tikutella, katsellaan sitten jos alkaa tuntua siltä ettei mitään tapahdu. Muutenkin yritän...
  9. Audrey

Kiitos Yztlas kun olit lisäillyt mut listaan! :) Mulla on kuitenkin meneillään kp 2/24-33 ei 3/24-33. Lisäksi listaan voi merkata mulle iäksi 25v.
  10. Audrey

Hei kaikille! Uutena kuumeilijana liittyisin mukaan joukkoon. Meillä on vasta pyörähtämässä käyntiin yk 1, joten ihan vasta jännäilyn alkumetreillä mennään. Itse olen 25-vuotias, mies on vuoden verran nuorempi ja esikoisesta haaveilemme. Olen vasta äskettäin lopettanut nuvaringien käytön...

Yhteistyössä