Pelkään, että tulet katumaan, jos aborttiin päädyt tuolla perusteella. Näissä asioissa usein pätee sanonta "asioilla on tapana järjestyä". Toki sulla on vielä pitkä rupeama edessä, muttei se ole mahdoton lapsenkaan kanssa. Oma tarinani monelta osin eroaa sinun tarinastasi. Tulin omasta...
Yöllä töihin, aamulla kotiin, suoraan päikkäreille, herättyä siivoamista, lapset hoidosta, askarreltiin lasten kanssa tädille synttärilahjaa. Nyt odotellaan isiä kotiin, siinäpä se oikeastaan. Oikein mallikas päivä tähän asti :)
Noin 130e kahden lapsen lahjoihin. Lapset 5- ja 3-vuotiaat. Muilta sukulaisilta tulee vielä niin paljon lahjoja, että olisi tyhmää kuluttaa itse enempää.
Kaikki. Hyvä työyö/aamu. Sitten kotiin, tirsat, vähän siivoilua. Muksut kotiin, ruokaa, vieraitakin ja yhdessäoloa. Huomenna vapaa, joten nyt muutama olunen :)
Heräsin vähän ennen neljää töihin ja tossa ennen ysiä polkasin takaisin kotiin. Täällä odottikin jo aamukahvit ja leivät valmiina :) Lunta on maassa pari senttiä ja innostuinpa jopa laittamaan pari joulutähteä ikkunoihin.
Jos oikeasti on yleisvointi normaali ja nenät vain vuotaa niin voisin viedäkin. Kyllä mulle ainakin hoidossa aloittaessa sanottiin, ettei vanhemmat ikinä pääsis takaisin töihin, jos joutuisivat odottomaan jokaisen oireen katoamista. Kuumepäivät + yksi kuumeeton päivä pois ja muuten, jos lapsi on...
Sinileukakirjoahvenista ei ole kokemusta. Paljolti niiden pohjalta kai se tuleva parvi on valittava. Toista partista en suosittele, olet pian hätää näkemässä niiden poikasten kanssa.
Hienoa! Mullakin on tämä ja huominen vapaa, mutta en oo kyllä mitään erityistä saanut tehtyä. Paitsi loikoilin aamulla pitkään sängyssä :rolleyes: Pian aletaan lasten kanssa leipomaan pullia ja pipareita :)
Riippuu varmaan paljon siitä, minkälaisissa työtehtävissä on. Kyllä meitä leipomotyöntekijöitä (joilla tietty asianmukainen varustus) on ohjeistettu käyttämään samoja vaatteita useampi päivä, jos mahdollista. Mies on enemmän hallinnollisissa tehtävissä, mutta jauhopöly nyt kulkeutuu...
Ei se maksa. Täällä liikkuu ilkeitäkin ihmisiä, jotka nauttivat toisten kiusaamisesta. Ei kannata todellakaan ottaa kaikkea todesta, mitä täällä kirjoitellaan. :)
Ei mua ainakaan oo häirinnyt ne "jouluvalot", mitä on tähän mennessä näkynyt muiden pihoissa. Ihan piristäviä ne on, vaikka itse aloitan valojenkin laiton vasta tuossa kuun vaihteessa. Tapansa kullakin :)