Hakutulokset

1. Vilijonkka_

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Hipiti nyt kuule otat rennosti vaan. Moni on saanut harmaita hiuksia noiden viikkonäytöllisten kanssa. Useammin olen lukenut ettei nouse niin kuin pitäis. Mä olen ennen vannonut pc:n testien olevan parhaita mutta nyt kyllä perun puheeni. Tai sitten mulla on jotain sekundaerää... La-aamulla...
  2. Vilijonkka_

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Omaa napaa: Olen aina tähän asti luottanut pregcheckin testeihin, mutta nyt ne on kyllä osoittautunut tosi huonoiksi (olisko vaan joku erä??). Siis olen saanut niillä tosi hailakkaa haamua ja eilen jopa vaalenevaa lauantain testiin verrattuna. Ja olen vlopun aikana tehnyt noita testejä...
  3. Vilijonkka_

@Rosmariini86 No en todellaankaan voinut olla testaamatta, mutta valitettavasti testi ei ollut mun kohdalla vahvistunut. Ehkä jopa hailumpi kun eilen :(. Nyt jo kuitenkin pp11 eli dpo 13 eli viivan pitäisi olla paaaaaljon tummempi. Ravasin yöllä vessassa kaksi kertaa, jonka vuoksi pissa oli...
  4. Vilijonkka_

Eipä taida musta olla marraskuun plussalistan jatkajaa. Tänään viiva ei ole vahvistunut, ehkä jopa vähän heikompi. Pissa oli aika laimeaa, kun olin ravannut kaks kertaa yön aikana vessassa, mutta nyt jo kuitenkin pp11 ja haamulaiset ihan liian vaaleita :(:cry:. Vuosi sitten mulla oli...
  5. Vilijonkka_

Kiitos kaikille kommenteista ja tulkinnoista. Kyllä nyt jotain on tapahtumassa. Tänään pc:n testissä selkeä haamulainen. Apteekin testiä en tehnyt, ajattelin jättää alkuviikkoon. Tässä vielä kuva aamun testistä http://aijaa.com/7eITcH Tämä ei kuitenkaan välttämättä tarkoita mitään. Lasta...
  6. Vilijonkka_

Tänään aamulla jo vähän selkeämpi haamulainen eli jotain on tapahtumassa :). Vielä kuitenkin jalat maassa (niin vissiin...), kun kuitenkin vasta pp10 ja toisaalta eihän plussa ole kohdallani vielä mitään tarkoittanut. Mutta vähän kuitenkin sisäänpäin hymyilen. Kiitti kaikille, jotka mun...
  7. Vilijonkka_

Kuvaa mun epämääräisistä aamun testeistä löytyy hätähousujen puolelta... en viitsinyt tänne liittää kun vielä niin tulkinnanvaraisia näkyjä :)
  8. Vilijonkka_

Marrasmai pieni vuoto voi tosiaan johtua lugeista eli älä vielä luovuta. Tsemppiä (y). Tervetuloa naanaa :) Maljakko niin tuttua että kuuntelee kroppaansa ihan älyttömästi ja ei voi tietää mikä johtuu mistäkin. Normaalisti en edes huomaisi vatsan muljahtelua, mutta piinapäivillä tulkitsen sen...
  9. Vilijonkka_

Näettekö te kuvassa jotain?? Viivanpaikka/haamu? Ylempi apteekin oma (ammattimaisesti osiin purettuna :p ja alempi pc).. aijaa.com/7njsRP ja menossa siis Pp9
  10. Vilijonkka_

Kalabaliikki kiitos vastauksesta. Onpas teillä kurja tilanne. Toivottavasti diagnostiikka auttaa teitä eteenpäin ja toivottuun lopputulokseen. On: tänään pp8. Eilen heitin hanskat tiskiin mutta tänään pc:n testissä hyvin hento viivanpaikka. Taas toiveet nousi, vaikka kyseessä tod.näk...

Yhteistyössä