Hakutulokset

1. Vilijonkka_

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Tänään käyty kontrolliultrassa ja näyttäis olevan sikiö lähtenyt kasvamaan kohti kohtua. Huh, huh :). Enää ei siis pitäisi olla riskinä cornuraskautta. Km-riski edelleen olemassa, kun hematooma sikiön yläpuolella että vois irroittaa sikiön mukanaan, mutta ei kai mikään ihan valtava riski...
  2. Vilijonkka_

Ultra takana ja sydän sykki. Nyt näin sen itsekin :). Gynenä venäläistaustainen reilu 60 v. setä, joka sanoi: "tyttö hyvä täällä sikiöllä kaikki hyvin, mutta tulet vuotamaan vielä.. ja ehkä paljonkin." Eli joku hematooma näkyi kohdussa, mutta aika luottavaiselta gyne vaikutti. Huh, huh. Sikiö...
  3. Vilijonkka_

Ihana kertomus mar80. Onnea vielä hurjasti. Hullabulla onnittelut pikkunyytistä :love:. Ihanaa. (.) Mun joululahja oli sitten tänään aamulla alkava vuoto. Prkle!!!! Ei mitään pientä tuhrua, vaan ihan kunnon punaista vuotoa, mutta ei hyytymiä. Ja vaikka tiedän, että vuodot on yleisiä, niin...
  4. Vilijonkka_

Eikä marrasmai :cry::cry::cry:. Toivon kovasti, että ens vuosi olisi teille suotuisampi. Vielä mun varhaisultraan... Ehkä siis lääkäri puhui sykkeestä, mutta olin vaan niin jäässä että en tajunnut. Samassa kun ihmeteltiin kohdun alaosan limakalvoa. Kerroin heti alussa, että en ole koskaan...
  5. Vilijonkka_

Kiitos mandala :love:, yrittäjä ja toive*. Nyt jo vähän rauhallisemmin mielin. Tosiasia on, että en voi tilanteelle nyt mitään. Jännitys jatkuu, mutta onhan tässä nyt jo vuosia jännitetty niin ei viikko tätä kaada. Eli nyt yritän nauttia hetken pienestä ihmeestä, jonka sydän sykki. Ja jos ens...
  6. Vilijonkka_

No nyt oli tullut omakantaan teksti... syke oli löytynyt, aikaa vastaava raskaus kiinnittyneenä korkealle vasemmalle. Tarkistetaan viikon kuluttua että ontelo hakee laajenemissuuntaa kaviteetin suunnalta eikä kohti cornua. Jos toispuoleisia kipuja, ottaa yhteyttä... Eli vielä onkin riskinä...
  7. Vilijonkka_

Täälläpä hiljaista... (.) Tänään pelätty varhaisultra. Hyviä ja huonoja uutisia. Sikiö vastas viikkoja 7+1 ja nyt 7+2 eli ok. Mutta sydämenlyönneistä ei puhuttu mitään ja olin niin jäässä että en osannut kysyä!!! Sain äitiyskortin jne. MUTTA... Sain myös uuden ultra-ajan ens viikoksi. Ensin...
  8. Vilijonkka_

Onnea mar80 :) Yrittäjä toivottavasti ihan vaarantonta, mutta ymmärrän kyllä huolesi. Jaksamisia sinulle. Tänne puolelle kirjoittaminen on jotenkin edelleen vaikeaa. Haluan toivoa ja uskoa, että kaikki on hyvin mutta jotenkin edelleen todella epätodellinen olo. Pientä oireilua alkanut tulla...
  9. Vilijonkka_

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

KesäHeinä onnittelut plussasta :love:. Mulla oli ihan samoin että aamulla testit haaleampia kuin iltapäivällä tehdyt. Kontrolliviivan vahvuisen viivan dain vasta joskus pp16. Toivottavasti kaikki menee hyvin (y). Tulkaas leidit rytinällä tuonne toiselle puolelle. Mun on ikävä teitä siellä, kun...
  10. Vilijonkka_

Pussipiru hieno homma. Itsellä tuntuu olevan ikuisuus varhaisultraan, saati miten sen jälkeen pysyy järjissään ennen seuraavaa ultraa. Yhteen panikointiultraan olen antanut itselleni luvan, nyt vielä pitää sinnitellä. Tänään testi näytti 3+ :) eli ainakin hcg nousee, vaikkakaan se ei itsessään...
  11. Vilijonkka_

marrasmai milläs päivällä sulla oli verikoe? Kuulostaa vähän alhaiselta mun korvaan, mutta kyllähän hitaallakin hcg:n nousulla/matalilla arvoilla on onnistuttu. Tietty verikoepäivällä varmaan aika suuri merkitys, että mitkä arvot normaalit ja mitkä ei. Tuleeko sulla nyt vielä kontrolliverikoe...
  12. Vilijonkka_

Jokohan sitä varovaisesti uskaltais tulla tänne kurkkimaan :geek:... Viime keskiviikkoisin veritestin mukaan raskaana. Meillä siis tämä plussa tuli 2.IVF/ICSIn 1.PASsista. Meillä tosin kaksi plussaa aikaisemmin. Ensimmäinen elokuussa -15, josta varhainen km (biokemiallinen?). Toinen plussa...
  13. Vilijonkka_

Ihanaa marrasmai :love::love::love:. Eli ne sun viivat ei siis ollut pregnyl-haamuja, vaan ihan sitä itseään. (olipas kiva olla oikeassa ;)).
  14. Vilijonkka_

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hyppäsin hetkeksi tuolta lapsettomuuspuolelta tänne kun tuskailin testien kanssa, mutta nyt siirryn takavasemmalle. Kiitos kaikille myötäeläneille. Halusin vielä tulla kertomaan muutaman huomion testeistä omalla kohdalla. Aamupissasta tehty testi ei itselläni toimi, vaan saan päiväsaikaan...
  15. Vilijonkka_

Kiitos! Kesäheinä78 todella hieno tulos. Kyllä teidän aika olisi jo!! Tsemppiä piinailuun. Domi mulla käytettiin gonapeptyliä viimeksi punktiossa irrottamiseen, kun hyperin riski oli niin suuri. Kun toipuminen oli hyvää, päätettiin siirto kuitenkin tehdä ja siinä kohtaa laitettiin pieni annos...
  16. Vilijonkka_

Kuuru älä pahoita mieltäsi, tämä on juuri se palsta, jossa saa kysellä. Täällä myötäeletään ja tsempataan toisia ja toivotaan, ettei kukaan joudu täällä pitkään pyörimään. Pitkään näitä hoitoja läpikäyneenä vaan joskus tuntuu, että muut menee ohi... Ja siis en halua olla katkera, mutta välillä...
  17. Vilijonkka_

Voi kanssasisaret...Te tulette mun kanssa vielä hulluksi, tiedän. Anteeksi. Olen aika vakuuttunut, että pian pitää hakeutua hoitoon. Siis tämä on ihan hullua pelleilyä testien kanssa. Tunteet vetää ihan edes-takas... Tänään aamulla digi näytti liian vähän ja koko päivä meni synkistelyssä. Sain...
  18. Vilijonkka_

Marrasmai mä taisin upottaa kirveen samaan kaivoon sun kanssa... miten paljon laitoit pregnyliä, jos näkyy vielä..? Kuuru sulla menossa pp7 ja itse saan pp13 samoja tuloksia... Eli sun tulokset ovat normaalit ajankohtaan nähden.
  19. Vilijonkka_

Kuuru komia viiva noilla päivillä. Hieno homma (y). Aj jaksamista sinulle. Domi toivotaan, että löydät jostain positiivisen ja luottavaisen mielen. Kiva, että hannuliini vielä muistit. Onnittelut sulle tuplista :):). Niin se vaan menee että toiset plussaa, nauttii raskausajasta ja saapi vielä...
  20. Vilijonkka_

Roxanne keskiviikkona on labra (pp14). Siihen asti jännäilen kotitestien voimin :). Ja sitten se piina vasta alkaakin... marrasmai voi kurjuus. Menkkakivut voi kaiketi olla myös raskausoire, mutta kyllä sitä silti yleensä oman kroppansa tuntee. Mun elohiiri vaivaa edelleen :ROFLMAO::D. Vähän...

Yhteistyössä