Hakutulokset

1. suvannon helmi

Mitä leivotaan tänään

Mie leivon täytekakun, huomenna on tytön 3v synttärit. :)
  2. suvannon helmi

G: Mitä TV-sarjaa seuraat tällä hetkellä?

Taitaa olla vain se Kosto kun kaikki muut loppui tai on uusintoja.. Ja seuraan sitä Jälkiä jättämättä.
  3. suvannon helmi

paljonko lihoitte raskausaikana? Paljonko lähti synnytyksen jälkeen? auttoiko imetys?

Kummassakin raskaudessa tuli kiloja sen 20 mutta pois sain kaikki ja enemmänkin toisessa nopeemmin kuin ekassa. Imetyksellä en nähnyt siihen mitään vaikutusta.
  4. suvannon helmi

pitääkö paikkaansa että isorintaiset naiset raskautuu helpommin ja saa helpommalla miehiä?

Jos näin on niin sitte mulla on käynyt helvetin hyvä tuuri. ;)
  5. suvannon helmi

Mikä olisi tullut nimeksesi jos olisitkin ollut vastakkaista sukupuolta?

Minusta poikaa kovasti odotettiinkin, olen nähnyt äidin kirjeen isälle jossa kirjoitettiin kuinka poika potkii masussa ja päivämäärästä selviää että miehän siellä potkin. Nimeksi olen kuullut et olivat miettineet Sami. :)
  6. suvannon helmi

Kiinnostaa tietenkin myös ne isoisien nimet :D

Ukitkin on siirtyneet jo ajasta ikuisuuteen ja nimeltään olivat Sulo ja Erkki.
  7. suvannon helmi

isoäitisi nimi?

Minun mummit olivat Hilja ja Irja. Aikas suosittu tää Hilja. :)
  8. suvannon helmi

Millä perusteella valitsit nimimerkkisi ja mitä se tarkoittaa?

Meijän mökin nimestä väännetty.. Mökin nimi on Mutkasuvanto. :)
  9. suvannon helmi

Mitä asiaa et ymmärrä itsessäsi?

Sitä olen miettiny tässä kevään valoistuvissa illoissa että mihin kummaan mie olen kadottanu mun itsekurin, kauaa ei oo hukassa ollu että saattaapa tuo vielä löytyykki. Noh, jatkaa hakemista.. ;)
  10. suvannon helmi

Verenluovutus. Oletko käynyt tai ajatellut meneväsi?

Pari kertaa olen käyny, jatkossa pyrin säännöllisemmin käymään. :)
  11. suvannon helmi

minkäikäisenä sait ekan kännyn?

Kesällä -96 kun itse sen ostin, olin silloin 20v. Luuri oli sellanen Nokialainen halako.. Cityman 5000 :D Minulla vaan tossa näytön yläpuolella luki Nokia ja hintaa oli sen 5000mk.
  12. suvannon helmi

Kuinka kaukana asut

1) lähimpää kauppaa? 300m 2) sairaalaa? 3km 3) kirjastoa? 4km 4) ala-yläkoulua? 1½km 5) päiväkotia? 300m 6) Terveyskeskusta? 3km 7) kirkkoa? 4km 8) grilliä? 3km 9) uimarantaa? 1km 10) metsää? 200m
  13. suvannon helmi

Jos katsotaan teidän sisustustyyliä...

Punaviini :D
  14. suvannon helmi

Mikä he...tin lapsivapaa viikonloppu??!!

Niinhän ne on ihania mutta ei ole mullakkaan ollu kuin yksi lapsivapaa viikonloppu ja kohta 5½v äitinä. Hyvin on menny ilmankin. :)
  15. suvannon helmi

Kumman nimissä teillä on autot?

Minun nimissä vaikka vähemmän tulee ajettuu.
  16. suvannon helmi

Minä vuonna olet syntynyt?

1975
  17. suvannon helmi

katsotteko tuotteiden hintoja kaupassa?

Katson katson, ja kilo/kappalehinnan. Sitten katson että otan mahdollisimman tuoreen, syynään päiväykset. Lasken päässä suurinpiirtein mitä ostokset maksaa, ettei tuu yllätyksii kassalla. ;D
  18. suvannon helmi

Mikä on sun

Vihreä

Yhteistyössä