Hakutulokset

1. suvannon helmi

G: Lasissa?

Jaffaa
  2. suvannon helmi

VIIKONLOPUN * k u v a k e t j u *

Kävelyltä. :D
  3. suvannon helmi

mitäs teillä on iltapalana?

Jälleen teetä ja maksamakkarajuustohapankorppuja, lisäksi raejuustoo. Sokeri pohjalla aattelin herkutella lakuilla ja jugurttirusinoilla tai piparisuklaalla.. Tai molemmilla. :)
  4. suvannon helmi

Milloin lapsi/ lapset on viimeksi ollu yli yön hoidossa ja miksi?

Tuota marraskuussa olivat tätillänsä yökylässä ja se olikin sen vuoden ainoa kerta. Sama juttu sitä edellisenä vuonna, yhden yön olivat hoidossa. Ja tästä vuodesta vielä tiijä mutta toivoisin että kesäkuulle onnistuis. :) Ikää tytöillä 3v ja 6v
  5. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta, täältä hiljaisesta ja pimeästä pohjolasta. Nää on vain hetkiä ennenkuin talo herää ja alkaa sellainen hulapaloo kunnes illalla nukahtavat. Tänään mennään katsoon uutta alkua eli pientä koiranpentua. :) Nautitaan viikonvaihteesta ennenkuin alkaa jälleen työ ja arki. Upeaa vuoden...
  6. suvannon helmi

Minkä väriset silmät sulla on?

Me ollaan vihreäsilmäisiä koko perhe. Katsoin että mulla on lähinnä viktoriavihreet silmät. :)
  7. suvannon helmi

Uudenvuoden naamakuvaketju!!!

Onnistuiskohan nyt? Kuva ihan viimisinä päivinä viel mennyttä vuotta. Toivottavasti ei ihan liian isona taas tuu.. :D
  8. suvannon helmi

HuOmenta!!

Huomenta, onneksi täällä jo pakastaa. Mutta hyvä ko plussasi hetken niin lumet tuli katolta, eilen riittikin hommia pihalla ja tänään voi hyvillä mielin mennä tekee treenit kuntosalille, vuoden ensimmäiset. Ja pihalla aloitellaan rakentaan lasten kanssa lumilinnaa, nyt on hyviä lohkareita...
  9. suvannon helmi

iltapalanne?

Teetä ja näkkäriä maksamakkaralla raejuustolla+ jugurttii.
  10. suvannon helmi

Joko on joulu siivottu pois?

Ajattelin vasta viikonloppuna siivota joulun pois.
  11. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta, vielä on lomaa jäljellä.. :D Tänään vanhemman tytön 6v neuvola.
  12. suvannon helmi

Minkä ikäisenä naiset ovat yleensä kauneimmillaan?

Mie tunnen itseni kauniimmaksi nyt kuin esim. 20v sitten. Olen 37v ja olen fyysisesti/henkisesti paljon paremmassa vahvemmassa kunnossa. :)
  13. suvannon helmi

Millainen on pukeutumistyylisi?

Ja tässä kuvana. :)
  14. suvannon helmi

Millainen on pukeutumistyylisi?

Sporttinen rock tai rokkinen sport, ihan miten vaan. Huppareita, pillifarkkuja, tennareita, maihareita, t-paitoja... Mustaa, punaista, valkoista... Näin etupäässä. :)
  15. suvannon helmi

Mikä on sinun punainenvaate kotitöissä??

Luin ensin että punainen vaate keittiössä ja aattelin että on mulla esiliina. :) Mutta taitaa mulla olla se aloittaminen!!
  16. suvannon helmi

Miten meni? Yhteenveto vuodesta 2012

Oli hyvä vuosi, saavutin tavoitteeni. Kunto nousi huomattavasti vaikka ei huono ollu alunalkaenkaan mutta voin sanoa olevani nyt huippukunnossa. :) Aloitin muun kuntoilun lisäksi kuntosalilla ja kahdessa kuukaudessa jo hyviä tuloksia. :) Sitten sain töitä ja elämä muutenkin maistuu erittäin...
  17. suvannon helmi

G: Illan herkkunne?

Kanapastasalaatti ja yrttipatonkii, jälkkäriksi jäätelöö.

Yhteistyössä