Peyote
Mäkin haluun olla tollanen isona. Ettei vanhene olleskaan.
Mäkin haluun olla tollanen isona. Ettei vanhene olleskaan.
et sä vanhenekkaan Nuori suloinen keijukainen olet :kiss:Mäkin haluun olla tollanen isona. Ettei vanhene olleskaan.
Ei meilla... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27813767:Mulla on pieniä vaikeuksia olla kaksikissainen perhe... "kaikilla" tuntuu olevan kolme kissaa
No ainakaan juttujen taso ei mulla tuu nousemaan.et sä vanhenekkaan Nuori suloinen keijukainen olet :kiss:
sama täällä...yhtä vaikea aina tulkita mitä mun suusta tulee ulosNo ainakaan juttujen taso ei mulla tuu nousemaan.
nice
Prikrassnaja!nice
voi mikä ihana pieni :heart:
Olen samaa mieltä. Joskus ois kiva nähdä uusia kuvia. Jos aloitus on 'kuvaketju' niin jotkut käsittää sen niin, että JEI!! taas minä saan laittaa kuvan minusta, että kaikki näkee MINUT!!
Enpäs nyt muista missä ketjuissa, mutta ainakin pariin otteeseen. Oli juttusi niin tunnistettavissa, muttet myöntänyt. Väliäkö sillä.Näytä mulle millon oon väittänyt vastaan? En ainakaan muista sellaista.
Herrajumala sentään! Tässä sen näkee, miten erilaisen kuvan joistan ihmisistä on muodostanut, sinusta siis paljon rumemman ja rupsahtaneemman kuvan olin päässäni saanut aikaan, Nätti olet ja nuoren näköinen!
Hyvältä näyttää. juttujen perusteella ja muutenkin.