Hakutulokset

1. A

Talvivauvasta 2009 haaveilevia

Täälä vaikuttaisi ensimmäiset menkat jo kolkuttelevan ovella. Tuhruilusta päätelleen pitäisi alkaa viimeistään viikonloppuna. En kyllä olisi uskonut, että näin pian käynnistyy! Täytyy toki koputella puuta! Sopisiko jos vedettäisiin pieni esittelyrinki, vähän ikää, elämäntilannetta ja...
  2. A

Nyt on perustettu uus kerho.

Sama vaiva minullakin ,useamman päivän olen yrittänyt hakea jäsenyyttä, mutta ei vaan ole onnistunut!
  3. A

Kuinka pitkä kierto pillereitten lopettamisen jälkeen?

Blondie: Tokihan tyhjennysvuodon olisi pitänyt normaalisti tulla :o Täälä kanssa odotellaan. Jos tyhjennysvuodosta lasketaan niin nyt on kp13 mutta mä kyllä ennustaisin tän kierron jäävän megalyhyeksi! Nyt jo toistapäivää on valkovuoto ihmeen sitkeää, läpikuultavaa ja hieman punertavaa...
  4. A

Talvivauvasta 2009 haaveilevia

Hei! Minä kuulun joukkoon ihan selvästi =) Vauvaa 2009 meillekin toivotellaan ja koskapa yritys olisi tarkoitus aloittaa maalis-huhtikuussa, niin talvivauvasta puhutaan jos onni on heti matkassa. ONko joku teistä tuola vauva 2009 ryhmässä? Kun minä kovasti sinne haluaisin, mutta en saa...
  5. A

Esikosta haaveilevia, kuumeilevia? muttei vielä yritystä?

Toivo79: Pillereistä en tiedä, mutta meillä lensi rengas nurkkaan kaksi viikkoa sitten ja tällä viikolla on kyllä sänkyä tuuletettu niin, että luulisi pölypunkkien ravisseen kyydistä! ELi tosiaan, meillä odotellaa n nyt sitten ensimmäistä luomu vuotoa alkavaksi, kuvittelisin oviksen olleen...
  6. A

Hei pitkästä aikaa! Meillä on menossa nyt viimeinen ehkäisyrengas ja sen perään siirrytään kumiukkoihin, tarkoitus ois sitten maaliskuulla luopua niistäkin.
  7. A

Talvicci: Kyselit mistä päin olen... E-P:n alueella vaikutan... Tiistaina kävin gynellä, kaikki pitäisi olla kunnossa, joten jahka aika koittaa, niin yritykseen vaan.
  8. A

Alisa84: Kirto saattoi vaihdella tyyliin 13-33 ja kivut oli niin kovat, että söin niihin reseptilääkkeitä, joista ei niistäkään ollut lopulta mitään apua. Siksi vähän pelottaa. Siirryin helmikuussa käyttämään Nuvaring ehkäisyrengasta, mielialaongelmat katosivat, samaten moni muu pikku...
  9. A

Pearl84: ihailen teitä hoitoalalla työskenteleviä! Anoppi ja nato ovat samalla alalla, ja nuo vuorot ovat kyllä aivan hirvittäviä! Talvicci: Jos vauvan vaatteista on kyse,niin voihan ne ottaa vastaan, vauvat kasvavat niin nopeasti, että voi melko hyvällä omalla tunnolla sanoa, että jäivät jo...
  10. A

Hei vaan taas! Taaskin mun edellinen viesti oli jäänyt tulematta tänne :( Tosiaan, ollaan molemmat opiskelijoita, ja noita opiskeluja on vielä edessäkin 2-3 vuotta. Ei kuitenkaan aiota antaa sen estää. Miestä varsinkin aluksi epäilytti ajatus lasten hankkimisesta kesken koulunkäynnin...
  11. A

Moikkamoi vaan taas! mä yritän ola käymättä täälä liian usein, että sais tän kuumeen pysmään aisoissa :D Meillä käytellään ehkäsyrengaita. Reseptissä on kolme rengasta jäljellä ja sitten siirrytään kumiukkoihin odottelemaan luomukierron alkamista. Laskeskelin tuossa justiin, että saan...
  12. A

Minulla on nyt 3. vuosi 4.stä käynnissä, miehellä jäljellä on vuosi enemmän. Siksipä kuumeilua onkin lykätty, että vaikka lapsi heti ensimmäisestä yritys kierrosta lähtisikin vastaan, niin sen ei ainakaan pitäisi lykätä valmistumistani. Eilen illalla kyllä taas pitkään mietiskeltiin lapsia...
  13. A

Yritin jo aiemmin joukkoonne ilmoittautua, mutta ei vaan onnistunut. Meillä esikoisesta kovasti myös haaveillaan/on haaveiltu jo jonkin aikaa. Ehkäisyrenkaat on käytössä 2008 tammikuun loppuun ja yritys olisi sitten toiveissa päästä aloittamaan 3/2008. Ikää minulla on 21, miehellä...
  14. A

Hei! Minä olisin ihan uusi kuumeilija joukkoonne! Olen 21-vuotias opiskelija, jonka opiskelut ovat kutakuinkin puolessa välissä. Mieheni on vuoden vanhempi ja hänellä opiskeluja vielä hieman pidempään jäljellä. Tarkoitus olisi aloittaa pitkään haaveissa ollut esikoisen yritys maaliskuussa...

Yhteistyössä