Hakutulokset

1. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Rominas Onnea ja tervetuloa!!!:heart::flower:
  2. J

35 v + odottajat, vol 5

Onnea tällekin puolelle Ponille valtavasti:flower:
  3. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

hampiainen en tiedä tarkoititko tätä mutta minä just kelassa äitiysrahan ja vanhempainrahan suuruutta ihmettelin ja se on nykyään niin että n. puolet äitiyslomasta saa n. 90 % palkasta ja puolessa välissä se tippuu 70%:iin palkasta. Ennen sai aina saman vakio prosenttimäärän palkasta (80%).
  4. J

Kolmatta odottavat 2010

Onnea Waltavasti Poni pojasta:flower::heart:
  5. J

35 v + odottajat, vol 5

No kyl on sivut uudistuneet paljon! En meinannuut löytää tänne. Tiedä sitten minne tämäkin viesti paukahtaa.... Kävin tänään hammaslääkärillä taas ja arvasin oikein eli oli pala lähtenyt hampaasta ja paikattiin ilman puudutusta. Sitten kuulemma siinä kohtaa on ientulehdustakin. Pelästyin että ei...
  6. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

No kyl on sivut uudistuneet paljon! En meinannuut löytää tänne. Tiedä sitten minne tämäkin viesti paukahtaa.... Kävin tänään hammaslääkärillä taas ja arvasin oikein eli oli pala lähtenyt hampaasta ja paikattiin ilman puudutusta. Sitten kuulemma siinä kohtaa on ientulehdustakin. Pelästyin että ei...
  7. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

8. J

No kyl on sivut uudistuneet paljon! En meinannuut löytää tänne. Tiedä sitten minne tämäkin viesti paukahtaa...:whistle:. Kävin tänään hammaslääkärillä taas ja arvasin oikein eli oli pala lähtenyt hampaasta ja paikattiin ilman puudutusta. Sitten kuulemma siinä kohtaa on ientulehdustakin:O...
  9. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

No nytpä kysyn oikein intiimiä juttua eli: oletteko harrastaneet seksiä ihan normaalisti raskaudesta huolimatta? Siis tarkoitan että mietiskelen sitä että kypsyttääkö sperma kohdunkaulaa jo missä vaiheessa? Itse ainakin luulen saaneeni molemmat aikaisemmat synnytykset käynnistymään sekstailun...
  10. J

No nytpä kysyn oikein intiimiä juttua eli: oletteko harrastaneet seksiä ihan normaalisti raskaudesta huolimatta? Siis tarkoitan että mietiskelen sitä että kypsyttääkö sperma kohdunkaulaa jo missä vaiheessa? Itse ainakin luulen saaneeni molemmat aikaisemmat synnytykset käynnistymään sekstailun...
  11. J

12. J

Kolmatta odottavat 2010

13. J

Pohdintaa syksyn kausi-influenssa rokotteesta (taas)

Mulla vain hyviä kokemuksia rokotuksista. Mutta olen miettinyt että onko se kuitenkin juuri se pandemrixrokote (eli sama joka nyt on ollut tapetilla) johon se kausi.infl. rokote yhdistetään tulevan syksyn rokotteessa?? Itse olen raskaana ja ajattelin nyt syksyllä ottaa sen yhdistelmärokotteen...
  14. J

Saz no mulla varmaan tosiaan on ääripään esimerkki tuo kuopuksen syntymän kun tosiaan alle tunnissa tuli ulos. Meiltä matkaa n. ½-1h sairaalaan riippuen onko ruuhka-aika vai ei. Ja sitten noille lapsille pitäis saada hoitaja. Olen huomannut et synnytys alkaa yleensä yöllä joten tuskin...
  15. J

Jennyli mullakin alkoi kypsymään kohdunsuu hyvissä ajoin (en muista viikkoja) kuopusta odottaessani. Ikäeroa esikoisen ja kuopuksen välissä oli 1v4kk. Oli kanssa tuo lyhyt väli synnytyksissa ja kroppa muisti aikaisemman synnytyksen. Silti meni neljä päivää yli la:n mutta vauhdilla tuli (55 min.)...
  16. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Meil on kyllä niin temperamenttinen 3v (kohta 4v) ettei mitään määrää. Äsken tuo keksi taas lyödä minua kiukuspäissään...harmittavaa! Se on jännä miten lapset on niin erilaisia kun meidän 2,5v on kiltti kuin mikä ja on useimmiten kuin ihmisen mieli. Saa nähdä millainen persoona vauvasta tulee!
  17. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Raudasta minä olen koko kuuman kesän taistellut satasen hempalla ja syönyt jo pitkään obsidania 2/vrk ja lisäksi ferronol-luoontaistuotetta. Hyvin hitaasti on alkanut vaikuttamaan. mulla maha kyllä kestää nuo raudat ainakin toistaiseksi. Mut se mikä nosti mun hempan 110:aan oli ilmeisesti...
  18. J

Mitenkäs muuten rd vaikuttaa vauvavakuutuksen saamiseen?

Mulla on hakemus vetämässä ja pyysivät juuri lisäselvityksiä! En usko saavani koko vakuutusta mutta päätöstä odottelen!
  19. J

Onnea Zanz :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
  20. J

35 v + odottajat, vol 5

Olen aika hermona tuon perätilan vuoksi kun katselin aikaisempia neuvolakortteja ja niissä tytöt olivat molemmat aina rt eli raivotarjonnassa paitsi kuopus kerran "viistossa". Se että 4d-ultran paperiiin läääkäri oli kirjoittanut että täydellinen perätilaj ja totesi minulle vielä että oikein...

Yhteistyössä