Hakutulokset

1. L

Mulle tuli alastonkuva multimediaviestinä

Säikähdin jo et mun kuva oli tullut sulle, mut ei se sit ollutkaan, kun piliäkin näkyi vain vähän :laugh: :laugh:
  2. L

Saako sipulit pestä, kun ne on nostettu maasta? Siis ennen kuivatusta?

Meillä tehtiin niin, että kuivatettiin naatteineen ulkona kuivassa tilassa ja sit kun oli kuivat, ravisteltiin mullat pois ja katkaistiin naatit ja sit lämpimään, ei kuumaan saunaan kuivumaan lopuksi, mut uunin päällyskin on hyvä.
  3. L

Joko jengi jaettu kahteen ryhmään? BB

Tästä kaudesta tulee sikahyvä, kun ne jaetaan kahteen osaan ja koko kauden puolet saa kärsiä ja muut juhlii... Kannattaa ostaa :D
  4. L

kertokaas sitten pupuista!

Kanit voi olla hieman sotkuisia. Meillä ainakin kaksi kania samassa häkissä ja siellä mellastavat... lähinnä heinähäkistä heinät vedetään häkinlattialle. Kanit on täysin hajuttomia.. vessakäynnin jälkeen voi pieni tuoksu tulla, mut muuten vain heinä antaa tuoksua. Alussa meillä oli purua...
  5. L

miten eroon noista pikku ötököistä,jotka lentelee keittiössä?

Jossain oli ohje kukkakärpästen hävittämiseen, et laitetaan ruukkuun tulitikkuja rikkipää ylöspäin kukkaruukkuun, niin et vain se pää jää mullanpintaan. sit kun kukkaa kastelee niin rikkiä liukenee multaan ja kärpäset kaikkoaa.
  6. L

en haluais ihastua

Kerta lajiaan yleensä riittää. Ei koira karvoistaan mihinkään pääse.
  7. L

G: Tilinumeronne ja käyttäjätunnuksenne?

:laugh: Sehän se maistuis... aina. :p
  8. L

Voi ei :(

hyvää työpäivää. Mä pääsen juuri nyt kotiin :hug:
  9. L

Ehdottakaa sopivat alushousut...

Hipsut ehdottomasti :p
  10. L

Rozzi... mä panisin mieluummini suoraan sun pussukkaan :p
  11. L

ööhg: voit löysätä vannetta pääsi ympärillä :laugh:
  12. L

Niin, joo ne jäi kiireessä. No kyllä te tiedätte itse mitä tarvitaan tilien tyhjennykseen :whistle: :D
  13. L

ne kuuluisat exät

Ei oikein tiedä lähtiskö vai jäiskö. Taitaa olla vielä kahden naisen loukussa :saint:
  14. L

Ystävälliset ilmoitukset voi jättää tänne :D
  15. L

G: sukunimenne?

My name in Bond....... James Bond :laugh:
  16. L

työpaikan virkistyspäivä

Keilaus, kylpylä
  17. L

Onko väärin?

Eikö mitä, kun annat palaa jos kiinnostaa.
  18. L

Onko uudessa BIG BROTHERISSA kauppaa`??

Eikös ne saa kaiken tarvittavan sieltä varastohuoneesta. Ei ne ainakaan ole tälläviikolla kaupassa käyneet.
  19. L

Onko ok salailla mieheltä että katsoo netistä

Mitä pahaa siinä on että katselee. Ei se ole keneltäkään pois. Kyllä parisuhteen ongelmat tulee ihan muualta kuin kuvien katselusta netissä
  20. L

Miten postitatte käytetyt pikkuhousunne? Laitatteko ensin pieneen

Mua ei ainakaan häiritse yhtään jos joku postittaa vaikka käytetyt tamppooninsa, jos joku kerran siitä maksaa. Raha on otettava sieltä mistä sen saa. Ja tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.

Yhteistyössä