en haluais ihastua

• Viestiketjun aloittaja aaa
  • Ensimmäinen viesti
aaa
Anteeks, mut en jaksanu parempaa otsikko keksii, mutta oon ihastumassa mun exään, ja en haluais yhtään alkaa ihastuun siihe, koska sillon ko se jätti mut se haukku mut pystyy ja satutti mua tosi paljon. Miks se tekee näin, miks sen piti ottaa muhu uuestaan yhteyttä. Siis nyt mulla on ihanaa sen kans vapaa ajalla, mut esim koulussa oon sille ku ilmaa. Ja tiiän aika varmasti et kohta se taas kyllästyy muhu ja haukkuu mut, pitäskö mun lopettaa kokonaa yhteydenpito siihen? Auttakaa, tartten oikeasti apua, vaikka monen aikusen mielestä tää voi kuulostaakki lapselliselta, tai en sit tiiä. En tiiä yhtään minne muualle paikkaa oisin tän kirjottanu, ja oon ennenki kirjottanu tänne ja muistaakseni sain tosi hyviä neuvoja jne..

aaa
Ku tykkään siitä vieläki, vaikka ei oltu sillo yhessä ees kauan, mutta nyt ajattelen sitä kokoajan vaikken haluais tai siis ku tiiän et jossaki vaihees se lopettaa taas kokonaa yhteyden pidon.
Mutta siis ei me nytkään olla kavereita enempää, tai en tiiä ollaanko ees kavereita, mutta kuitenki..

aaa
Alkuperäinen kirjoittaja juijiko:
No kannattaa varmaan lopettaa yhteyden pito siihen kokonaan. Ehkä se ihastuminenkin loppuu, jos pysyt koko tyypistä erossa.
Mutta se on nii vaikeaa lopettaa kokonaa yhteyden pito, ku se siis aina ottaa muhu yhteyttä, ja ku oon ihastunu siihe. Pitäis varmaan tehä niin ettei tartte taas myöhemmin katua.

juijiko
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
No kannattaa varmaan lopettaa yhteyden pito siihen kokonaan. Ehkä se ihastuminenkin loppuu, jos pysyt koko tyypistä erossa.
Mutta se on nii vaikeaa lopettaa kokonaa yhteyden pito, ku se siis aina ottaa muhu yhteyttä, ja ku oon ihastunu siihe. Pitäis varmaan tehä niin ettei tartte taas myöhemmin katua.
Elä vastaa sen puheluihin ja tee sille selväksi, ettet kaipaa sellaisia kavereita, jotka ei ole koulussa huomaavinaankaan. Kai te olette edes kavereita, jos se kerran ottaa suhun yhteyttä:)

aaa
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Elä vastaa sen puheluihin ja tee sille selväksi, ettet kaipaa sellaisia kavereita, jotka ei ole koulussa huomaavinaankaan. Kai te olette edes kavereita, jos se kerran ottaa suhun yhteyttä:)
Mutta en pysty oleen vastaamatta, jos vaikka vielä joskus käyn sen tykönä niin voinha siellä tehä selväks että me ollaan kavereita, joten käyttäydyttään sen mukasesti. (Meinaan että meillä on tosi läheistä jos oon sen tykönä) Joten miten voisin sillee hienovaraisesti viestittää että en tykkäis siitä. (vaikka totuushan on iha toisenlainen, mut parempi kai sen antaa ymmärtää että en ole kiinnostunu)

aa
Miks tän elämän pitää olla näin vaikeeta :( En voi olla nyt rauhassa onnellinen, ku aattelen että kohta tapahtuu kuitenki jotain ikävää. Mulla on kauhee stressi pääl kokoajan.

voi jesus
haistata nyt jo koko ihmiselle pitkät paskat ja posita se ihminen puhelimesta ja kattele parempaa, mitä ittees kiusaat tollasella mulkulla, parempaa on varmana tarjolla..

aa
Alkuperäinen kirjoittaja df:
Alkuperäinen kirjoittaja voi jesus:
haistata nyt jo koko ihmiselle pitkät paskat ja posita se ihminen puhelimesta ja kattele parempaa, mitä ittees kiusaat tollasella mulkulla, parempaa on varmana tarjolla..
Ehkä oot oikeassa...

Mut en osaa kertoo oikein kellekkää, kuinka paljo muhu sattuu tää tilanne, ja aina jos se kävelee mun ohi niin tulee niin ihana olo, siis että tykkään siitä tosi paljon.. Mutta kaveriki on sanonu et se on "paskapää, sä tiät mitä se on sulle ennenki tehny"

ei tehdä asioista vaikeita..
Alkuperäinen kirjoittaja voi jesus:
samaa mieltä. btw miks ees kirjotat tänne, kun melkein aina alat puolustelee suhdettas tohon tyyppiin. <-- en nyt ilkeästi tarkota. tollasista pääsee yli. ja kun kysyit että miten voisit hienovarasesti sanoo ettet oo kiinnostunu, niin sun ei tartte olla hienovaranen. eihän sekää ollu sulle!!

Yhteistyössä