Hakutulokset

1. Emmelie75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Santtu76 tervetuloa mukaan! Ei minullakaan testiviiva vielä dpo18:kaan ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Verikoetulos kuulemma kuitenkin ihan hyvä. Minulla taustalla luomu-kkm, 3 tuloksetonta IVF/ICSI -kierrosta, lahjasoluilla yksi kkm ja nyt 5+1 vikalla lahjasolualkiolla. Alkuraskaus on...
  2. Emmelie75

Kitos, on tämä kyllä sellaista kärvistelyä. Oon vielä onnistunut saamaan infernaalisen flunssan, johon ei tietenkään voi ottaa mitään tehokkaita lääkkeitä, joten aktiviteetit rajoittuvat vielä hetken ajan etätöihin ja sohvalla torkkumiseen. Toivottavasti pian pääsisi tekemään jotain kivojakin...
  3. Emmelie75

Tuntuu se taukoavan välillä. Mulla on ultra vasta 20.10. jolloin olisi "jo" 7+5 viikot. Kiitos tsempeistä :giggle:
  4. Emmelie75

@Netty79 Ei vielä tarvitsekaan olla oireita :giggle: Eli paljon tsemppiä :-) Täällä tänään 5+0 ja epämääräinen menkkajomotus aiheuttaa huolta. Se kun ei tunnu olevan sellaista lyhyttä ajoittaista, vaan tuntuu pidentyvän kestoltaan, eli juuri niin kuin aiemmissa keskenmenoissa. Vuotoa ei ole...
  5. Emmelie75

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

Meinasi jäädä nämä nykyisetkin ottamatta aamulla :ROFLMAO: Olin sen verran "pessimisti ei pety" -asenteella liikenteessä, että en halunnut ostaa yhtään ylimääräisiä lääkkeitä, jotka sitten jäisivät nurkkiin turhina pyörimään, jos homma kilpistyisi jo testipäivänä. Löysin kuitenkin jonkun...
  6. Emmelie75

2 x Zumenon ja 2 x Lugesteron aamuin illoin
  7. Emmelie75

@MARIAL43 Tuohan on loistava arvo! :) @Mirumarumoru Kysyin vielä erikseen kätilöltä että onko hänen mielestään arvo hyvä päivään nähden, ja oli sitä mieltä että on. Ei näistä tiedä. Toivon tietysti että alkio olisi kehittynyt normaalisti. Edellisessä siirrossa, kun raskaus meni kesken joskus...
  8. Emmelie75

Suoriuduin nyt tänä aamuna sinne verikokeeseen, ja tuloskin jo tuli: 392 ja tänään siis 4+4 Hyvin samoissa mennään kuin edellisellä - siis huonosti päättyneellä - kierroksella. Joten ei auta kuin odottaa. Varasin nyt samalla varhaisultran kolmen viikon päähän.
  9. Emmelie75

Ja kaikki oireetkin taisi mennä tänään alkaneen infernaalisen flunssan piikkiin :ROFL:
  10. Emmelie75

Kiitos tsempeistä :) Tiedän että monilla on vuotelua ihan onnistuneessakin raskaudessa. Itsellä vaan mikään vuoto on aina tiennyt epäonnistumista/keskenmenoa. Ja ajoittaiset menkkajomotukset eivät mitenkään huojenna tunnelmaa Ajattelin että tällä kertaa en kuluta senttiäkään rahaa mihinkään...

Yhteistyössä