Hakutulokset

1. Emmelie75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Syke löytyi! :love: "Majakan valo" niin kuin lääkäri sanoi ruudulla vilkkuvasta möntistä :giggle: Minä olin täältä, ja internetistä, saamieni tietojen mukaan laskenut että nyt olisi 6+6. Lääkäri laskee edellisistä kuukautisista että nyt on 6+3. Alkion koko vastasi 6+4. Lääkärin mukaan homma...
  2. Emmelie75

Huomennahan se! Jännittää ihan hulluna. Heti jos ei muka väsytä, palele tai pikkasen kuvota, niin olen ihan varma että kesken on mennyt. No, huomenna se sitten selviää onko siellä mitään vai onko pelkkä tuulimuna Hematooma on varmaan ainakin sikäli hyvä löydös, että vaaraton selitys vuodoille...
  3. Emmelie75

Onko muilla minkäänlaisia raskausoireita vielä? Itselläni järkyttävä vuorokauden ympäri kestävä väsymys. Ja vähän etova olo. Kahvinjuonnista mennyt paras terä. Aamulla juon yhden kupillisen, ja se on siinä. Rinnat ihan vähän arat. Pahinta tietysti on että kaikkia näitä oireita voi olla ihan...
  4. Emmelie75

Ja kiitos tsempeistä @Netty79 :)
  5. Emmelie75

On rajoissa. Hoitaja puhelimessa laski että pitäisi tuplaantua joka toinen päivä
  6. Emmelie75

Verikoetulos oli noussut neljässä päivässä 16 000 -> 40 200. Hoitajan mielestä hieman naftisti. Torstaina kuitenkin ultraan. On tää vaan sietämätöntä! Torstaina voi selvitä ettei siellä mitään ole :cry:
  7. Emmelie75

40 + so what, wol 14 (2019)

Meillä oli molemmilla juuri synttärit, itse täytin 46 ja mies 49. Meillä ei kummallakaan ole lapsia, ja tapasimmekin vasta päälle nelikymppisinä
  8. Emmelie75

Ja ylläolevan siis kirjoitti @Emmelie75 vierailijana! ^
  9. Emmelie75

Kiitos @Pompelis ja @MARIAL43 myötäelämisestä ja tsempeistä :) Tämänaamuinen hcg-arvo 16 000 mikä nyt ei tietysti sinällään kerro vielä mitään, joten maanantaihin on odottaminen Minulla on molemmat keskenmenot alkaneet oikein kunnolla vuotamaan ja sattumaan viikoilla 6+2, joka on sunnuntaina...
  10. Emmelie75

Kiitos @kuumoduli :) Lääkärin mielestä ei suorilta näyttänyt huonolta, ja teki lähetteen verikokeeseen ja seurantaan. Vuoto minulla lähinnä sellaista rusehtavaa (vanhaa?) verta, eikä suuria määriä. Mutta menkkajuilintaa on ollut samantyyppistä kuin keskenmenoissani, joten olin ihan varma...
  11. Emmelie75

Ruskuaispussi ehdottomasti hyvä (y) Ja kiitos tsempeistä <3
  12. Emmelie75

No niin, kävin sitten aamulla ultrassa. Jotenkin kuvittelin että sieltä olisi suoraan voinut nähdä onko alkio täysin kuukahtanut. No kissan hännät! Sen lääkäri pystyi kertomaan, että kohtu ei ole painunut kasaan eikä ole tyhjentynyt. Tyhjentymättömyyden toki tiesin itsekin, koska vuotoa ei ole...
  13. Emmelie75

Kiitos <3 En ole luovuttanut :) Otan lääkkeet säntillisesti aamuin illoin. Mutta ei vaan hyvältä näytä. Ja onnea sykkeestä, ihanaa!! :giggle: Nyt vaan lähdetään siitä että lisälääkitys auttaa <3
  14. Emmelie75

Jo vain stressaa tämäkin! Olen molemmissa lahjamunasolusiirroissani mielessäni ajatellut, että jos en saa keskenmenoa, niin saan luultavasti radin ja raskausmyrkytyksen. Johtuen ihan iästä, ylipainosta ja lahjamunasoluista. Luin hyvän artikkelin lahjamunasoluraskauksien riskeistä muistaakseni...
  15. Emmelie75

Erittäin hyvin sanottu! Täysin samaa mieltä :(
  16. Emmelie75

Kävin viikko sitten (4+4) verikokeessa, ja silloin lukema oli ihan hyvä. Edellisellä kerralla kävin ekasta (4+2) verikokeesta vielä 4 päivän päästä (4+6) uudestaan, koska oli ollut vaaleaa vuotoa. Verikokeen lukema oli kehittynyt ihan normaalisti. 5+5 alkoi näyttää siltä että kesken menee, ja...
  17. Emmelie75

En valitettavasti usko että on ok. Yritän ehkä saada klinikalle ultrausajan, vaikka maksaakin. Kerran se vaan kirpaisee. Kiitos kaikille vastauksista! :giggle:
  18. Emmelie75

Lähinnä kai nopeutta selvyyden saamiseen? Omissa molemmissa keskenmenoissani olen käynyt ultrassa vasta siinä vaiheessa, kun on voitu varmistaa että raskausmateriaali suurimmaksi osaksi poistunut, ja kohdussa enää verta. Nyt ajattelin jos selviäisi jo loppuviikosta (5+5 - 6+0) että mitään...
  19. Emmelie75

Ei välttämättä. Itselläni tuo on aina ollut huono merkki, mutta toivottavasti sulla ei! <3
  20. Emmelie75

Keskenmenon saaneet, missä olette käyneet ultrassa? Lähinnä sitä mietin että pääseekö jollain keinoin julkiselle, vaikka raskaus olisi saanut alkunsa hoidoilla yksityisellä? Tämä minun raskaus ei nyt hyvältä näytä, ja sieppaa kantaa enää yhtään rahaa klinikalle, josta en enää hoitoa iän takia...

Yhteistyössä