Hakutulokset

1. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Minulla on myös jälkitarkastus 3.12 eli suurinpiirtein juuri tuo 7vko. Itselläni epparihaava edelleen vaivaa, ei näytä tulehtuneelta tms. ajattelin että jos ei pahene niin jos sitten jälkitarkastuksessa katsoisi sen. Jälkivuotoa minulla edelleen on (synnytyksestä siis vajaa 5vko), en jotenkin...
  2. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Elli On teilläkin hienosti kasvettu, hyvä juttu!! Miten muuten sitä pumppaamista teit? Itse en saa myöskään mitään oikeastaan ihan "kylmiltään" eli tarvitaan vauva imemään rintaa tai täydet rinnat + lämpöhoitoa (kuten lämmin suihku) että tulee. Eilen suihkun jälkeen sain pumpattua toisesta...
  3. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Minäkin olen tehnyt niin maidon säilytyksessä, että olen viilentänyt ensin saamani määrän ja sitten yhdistänyt sen edelliseen ja päivän päätteeksi laittanut pakkaseen. Meillä oli toissapäivänä kastejuhlat. On hieman vielä opettelemista uudessa nimessä kun meinaa välillä tulla "masunimi" vielä...
  4. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Meillä syödään joko 1 tai molemmat tissit noin 2-3h välein, väliin on tietysti ollut päiviä jolloin on imenyt muutaman kerran hieman tiuhempaan. Kerralla imetään noin 15-30 min, välillä nukahtelee välissä jolloin yritän herätellä syömään "loppuun", ettei ole kohta heti uudelleen nälkä. Tsemppiä...
  5. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Meillä nukahdetaan yöunille noin klo 22-23 maissa. Kovasti omaan sänkyyn olemme koettaneet vauvaa saada nukkumaan, mutta herää aina hetken kuluttua kun siirtää omaan sänkyyn ja sitten alkaa huuto. Noh, kyllähän noin pikkuinen kaipaa sitä läheisyyttä ja turvaa kovasti vielä. bosch Minäkään en...
  6. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Olettepas olleet paljon liikkeellä vauvojenne kanssa. Itsellä ei ole ollut autoa paljon käytössä eikä ihan lähettyvillä asu ketään ystävää jonne voisi kävellä, joten olen paljolti ollut kotosalla vauvan kanssa. Nyt tosiaan muutamia kertoja olemme päässeet kyläilemään lähtemään ja hieman paremmin...
  7. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

malttamaton Meillä myös aamut tahtoo venyä kun väsyyneenä yön jäljiltä tulee nukuttua klo 10-11 myös ja olen myös miettinyt että voiko tässä vaiheessa jo koettaa aikaistaa aamuja vai vasta myöhemmin kun vauva on hieman vanhempi.
  8. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Ninni Hyvä jos hieman helpottaa :) bosch Mekin lähdettiin ekana päivänä 5 tipalla kun ei kukaan ollut maininnut että pitäisi varovasti aloittaa, vasta oma äitini saman päivänä kysyi että eikö niitä aloiteta vähän kerrallaan... No, ei onneksi pahempia masuvaivoja tullut ilmeisesti mutta...
  9. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Tosiaan täytyy olla onnellinen, että maitoa tulee näinkin hyvin, vaikka välillä tosiaan tuntuu että joka paikka (bodyt, lakanat, vaatteet...) on koko ajan maidossa. Mutta tyttö hyvin kasvaa ja saa ravintoa, ei voi olla kuin onnellinen siitä :) ninni kysyit kuntoilemisesta. Itse olen aika...

Yhteistyössä