Hakutulokset

1. lullaby89

Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

Pepsimax Onnea kovasti!! Ellille jokohan siellä on pieni kainalossa...?
  2. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Ankkurinappi minulla myös maitoa tulee toisesta rinnasta jopa 60ml samalla kun vauva imee toista rintaa. Tämä oli aluksi todella hankalaa, mutta ostin maidonkerääjät, jotka keräävät talteen rinnasta vuotavan maidon.
  3. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

marieh Meillä vauva nukahtaa rinnalle mutta vaihdetaan vaippa siinä välissä, vauva virkistyy ja jatketaan sitten toisesta rinnasta kunnes nukahtaa uudelleen. Meillä vaihtelee unten pituudet mutta pääsääntöisesti nukkuu noin 3h unia. Vaihtelee 2-4h. Nukahtaminen on meillä tullut nyt pieneksi...
  4. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

ninni No olipa neuvolalääkäri :/ malttamaton meillä kans harrastetaan tuota vaipan vaihtoa välissä ja jatketaan toisesta rinnasta niin että nukahtaa. Tosin meillä tehdään tätä myös öisin koska pikkuinen pissaa niin paljon että muuten tulee vaipasta läpi eikä osaa nukkuakaan märällä vaipalla...
  5. lullaby89

Onnea Koiruuz Elli eiköhän siellä jotain ole tapahtumassa :) Jännäillään :)
  6. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Kiitos malttamaton ketjusta!! Minäkin liityn mukaan: Lullaby89 / 1. / tyttö /19.10 malttamaton hurjaa että teidän pienokainen saa jo nimen! Me ollaan myös varailemassa sopivaa päivää ristiäisiin, tosin nimikin on vielä hieman mietintämyssyn alla. Mukavaa kun ei tarvitse vauvaa vain kohta...
  7. lullaby89

malttamaton Kiitos ketjusta, sinne päin suunnistan :). Mukava saada jutella vauvoista ja vauvan hoitoon liittyvistä asioista :) Tsemppiä teille Pepsimax ja Elli!! Toivottavasti pian alkaisi tapahtua :) Pepsimaxilla ei kyllä montaa päivää enään voi kestää :). Yliaikaiskontorilli on sinulla...
  8. lullaby89

Elli No sittenhän tuo voi ollakin sinun kohdallasi ihan merkki että jotain ainakin siellä tapahtuu :). Tänään tosiaan olen menossa näyttämään tohtorille haavaa mitä mieltä hän on aloitetaanko antibiootit, toisaalta mielellään ottaisin niin ainakin paranisi eikä tarvitsisi pelätä että vielä...
  9. lullaby89

willarose supistukset olivat kyllä melkoiset mutta eipähän tarvinnut pitkään odotella, rytinällä tultiin :). Onko muuten muilla supistukset tuntunut reisissä? Itsellä tuntui että reidet repeävät. Itse mielelläni antaisin imetysneuvoja kun meillä tuntuu sujuvan niin hyvin, mutta en...
  10. lullaby89

Paljon onnea vauvan saaneille!! ja tsemppiä omiaan edelleen odottaville :) Täällä imetys on alusta asti sujunut hyvin, tosin maitoa nousee niin paljon että oikein sattuu välillä ja rinnat ovat kivikovat. Myös rintojen päät on välillä arat, niitä yritän myös voiteilla ja maitotipoilla...
  11. lullaby89

Willarose:hurjan paljon onnea pikkuisesta pojasta!!
  12. lullaby89

Onnea cubula!! Täällä myös ainut ikävä asia on juuri nuo tikit alapäässä ja niinkin ihana asia kuin synnytyksessä tulleet pukamat :/ Mutta tyttö on mitä ihanin, ihan täysin rakastunut pikkuisen olemme. Kovasti odotamme että pääsisi kotiin, valohoitoon typy on saanut bilirupiiniarvojen vuoksi...
  13. lullaby89

Pepsimax: joo, tepsi. Kaksi kertaa ehdin cytotecia saamaan, kolmatta en enään illalla halunnut kun niin kovin jo supisteli. Avautumisvaihe olikin tosi nopea eikä meinannut itse pysyä perässä mukana kun oli ajatellut että ainakin seuraavaan päivään menee. Hyvä näin :) Tsemppiä vielä kaikille...
  14. lullaby89

Meille syntyi viimeyönä käynnistyksellä 19.10 rv 41+6 aivan täydellinen prinsessa <3 . Painoa oli 3275g ja pituutta 50cm. Synnytys eteni vauhdilla kun alkuun pääsi, kesti 5,5h säännöllisistä kipeistä supisteluista syntymiseen.
  15. lullaby89

Onnea hurjasti tyttösestä marieh!! Varmasti kaikilla on aina opittavaa alkuun pienokaisen kanssa. Itse myös luulen että alku menee ihan täysin uusien asioiden opettelussa :) Täällä ollaan synnytysvuodeosastolla käynnistelemään synnytystä. Aamulla kontrolli jossa tilanne ihan epäkypsä...
  16. lullaby89

Jisu Kiitos streptokokki-infosta :). Hyvä että pikkuinen rauhottui, varmasti huoli ehti nousta. Sehän voi olla että kalvojen irrottelu edistääkin ja saatte pian oman pikkuisenne. Huomenna edessä varmaan samanlaista kalvojen irrottelua, jo valmiiksi jännittää miten "mukavalta" se tuntuu...
  17. lullaby89

Kasenja Onnea poikavauvasta :). Olipas sinun sairaalareissusi pitkä, mutta onneksi nyt pääset nauttimaan vauvasta kotiin Omituista tosiaan tuon streptokokin kanssa, on ollut mielessä pitkään että kysyn terkalta kun tuntuu että niin monella on automaattisesti testi otettu mutta ei tietenkään...
  18. lullaby89

Mä olen myös miettinyt nyt tuota srreptokokkia. Onko se teillä kaikilla testattu? Mulla ei nimittäin kyllä ole :/
  19. lullaby89

Senyalle sylin täydeltä onnitteluja pikkuisesta kääröstä!! Itse olen myös hieman huolissani tuosta kasvotarjonnassa kun suvussa on ollut paljonkin tuota ja loppujen lopuksi sektioon jouduttu. Laitoinkin toiveisiin että jos on virhetarjontaa ja synnytys pitkittyy niin sektioon haluan ettei...

Yhteistyössä