Hakutulokset

1. G

Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Mutta kuolemanrangaistus?😭 Olisi kantanut ulos ja sakko kouraan. Olisi riittänyt ja hän olisi varmaan mennyt muualle saarnaamaan
  2. G

Mistä saisi hyvän sienen millä hinkata ihoa? Karvat kasvaa helposti ihon alla

Kiitos Echo😂❤ Sain hienon lisänimen.
  3. G

Mistä saisi hyvän sienen millä hinkata ihoa? Karvat kasvaa helposti ihon alla

Mistä kaupasta saa hyvän sienen ja millainen on hyvä?
  4. G

Uhri ilmeisesti levitti uskonnon sanomaa (evankelioi?) siellä Omenassa ja joku asiakas häiriintyi. Ei siitä kyllä saisi kuolemanrangaistusta saada, porttikielto riittäisi jos se on niin kiellettyä.
  5. G

Mitä kaikkea ihan parasta Mcdonalds sulle tarkottaa??

Ei se silleen erityisesti mitään meinaa. Mutta jos oikein fiilistelen niin Carrols oli ihana ja ne lapsuuden muistot😍 Se oli se oikea purilaispaikka. Nykyään mä syön mieluiten Hesessä, jos sellaista ruokaa haluan. Mutta tosi harvoin.
  6. G

Mikä sen ikkunalaudalle ommeltun/neulotun viimasuojan nimi on?

Sen oikea nimi on viimamakkara! Luin meillakotona-sivulta😂
  7. G

4 vartijaa tappoi nuoren naisen pidätystilanteessa liiallisella voimankäytöllä Isossa Ompussa tänään

Jotkuthan kuolevat "murtuneeseen sydämeen" kun puoliso tai lapsi kuolee. Eikö ihminen voi myös hyvin peloissaan kuolla vastaavaan? Sydän ei kestä järkytystä kun pidetään kiinni ja ei tiedä mitä nyt tapahtuu?
  8. G

Miten saa pepun päällä olevat ulokkeet/kohoumat pois?

Kiitos Lispetti! Toi toka neuvo alkoi naurattamaan, en osaa kuvitella sitä oikein😂 Mutta ekaa voin yrittää!
  9. G

Yritän etsiä netistä kuvaa mutta kellään ei taida olla sama vaiva. Jos googlaan vaikka jenkkakahvat niin ne on kuvissa ylempänä ja mun ongelma ei ole siellä selässä. Se on juuri pepun päällä.
  10. G

En keksi mitään liikettä mikä vaikuttaisi siihen tiettyyn kohtaan. Ongelmakohtani on pepun yläosa😫
  11. G

Kuva vessasta jossa mies makasi viikon kuolleena

Miesparka☹ Mä luin saman jutun miehestä joka meni vessaan kun kurkussa oli jotain. Onneksi sai sen itse pois. Olikohan tuolla töissä olevalla miehellä sama tilanne ja hän meni vessaan yskimään ja yökkimään ettei "häiritsisi" muita. Vaikka oli varmaan peloissaan ja huolissaan tilanteesta...
  12. G

Onko jotain kauppaa mistä voi ostaa Legoja erikseen?

En tarkoita settejä vain irtolegoja. Vähän kuin irtokarkkeja😅 Netissä taitaa olla mutta onko kivijalkakauppaa? Helsingissä vaikka?
  13. G

Ällöttävintä mitä olet joutunut tekemään?

Kun mulla oli rintatulehdus synnytyksen jälkeen, rinnat kivikovat, tosi kipeät ja tuntui etta rinnat räjähtää, vauva ei juonut tarpeeksi että ne tyhjenisi, pumppua ei ollut, käsin pumppaamalla en saanut mitään ulos, mulla oli kuumetta ja todella kipeä olo. Oli sitten ihan pakko imeä itse maitoa...
  14. G

Mä olen kokeillut muistaakseni 16:8 paastoa, jos oikein muistan. Jokin tuollainen numerosarja. Pienemmän numeron aikana sai syödä (terveellisesti) ja pitkän aikana sai vain juoda vettä tai mustaa kahvia. Muutaman viikon jaksoin mutta sitten alkoi kyllästyttää kun muu perhe söi jotain illemmalla...
  15. G

On myös filtti!
  16. G

Mikä sen ikkunalaudalle ommeltun/neulotun viimasuojan nimi on?

Onko se ihan vetosuoja taikka irtotiiviste? Jos sulla on vanha tyyny niin puhkaise se ja ota sieltä täyte? Tai parittomat sukat silppuna sisään? Vai pitääkö olla jokin kosteutta imevä täyte? Silloin laittaisin kissanhiekkaa.

Yhteistyössä