Hakutulokset

1. J

Kolmatta odottavat 2010

Onnea Zeena pojasta!:heart::flower:
  2. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Pahoittelut viidenmammalle :(! Voimia!:hug:
  3. J

35 v + odottajat, vol 5

Happis mulla on aina ollut alhainen verenpaine ja tän raskauden aikana alhaisimmillaan olllut n. 58/98. Viimeksi oli kuitenkin 70/100. Olen niin tottunut siihen ettei sitä juuri huomaa. Toisaalta en kyllä näe tähtiäkään mutta joskun nopeasti noustessa mustenee maailma hetkeksi ja päässä soi. Yks...
  4. J

Kolmatta odottavat 2010

Paljon onnea Hyväsetti!!!:flower::heart:
  5. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

Sabine:'(:'(. Koita jaksaa ja voimia teille kaikille!
  6. J

RV 38... Kävin eilen neuvolassa ottamassa kausi-infulenssa rokotuksen. Muita?

Joko sen rokotteen saa?? Olen neuvolasta kysellyt ja levittelevät vaan käsiään eikä mitään tietoa koska rokotteet saapuvat!! Itsellä rv 32+2 ja ajattelin ottaa ko. rokotteen. Otitko siis sen yhdistelmärokotteen josssa myös sikaflunssarokote samassa??
  7. J

Kolmatta odottavat 2010

Onnea Hilarius:flower::flower:
  8. J

Kolmatta odottavat 2010

Täällä esikoisen mahakipuilut jatkuvat öisin edelleen. Lauantaina jotain tuloksia saattaa jo tulla näytteistä. Nyt kokeillaan antihistamiinia siksi että jos se nokkosrokko meni suolistoon kuten se kuulemma voi tehdä niin se voi kuulemma jäädä "päälle" se rokko sinne ja aiheuttaa kovat kivut...
  9. J

35 v + odottajat, vol 5

Täällä esikoisen mahakipuilut jatkuvat öisin edelleen. Lauantaina jotain tuloksia saattaa jo tulla näytteistä. Nyt kokeillaan antihistamiinia siksi että jos se nokkosrokko meni suolistoon kuten se kuulemma voi tehdä niin se voi kuulemma jäädä "päälle" se rokko sinne ja aiheuttaa kovat kivut...
  10. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

11. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea Discovery:flower::flower::flower: Täällä esikoisen mahakipuilut jatkuvat öisin edelleen. Lauantaina jotain tuloksia saattaa jo tulla näytteistä. Nyt kokeillaan antihistamiinia siksi että jos se nokkosrokko meni suolistoon kuten se kuulemma voi tehdä niin se voi kuulemma jäädä "päälle"...
  12. J

Mulla on kokemusta ihan täysin luomusynnytyksestä. Kyseessä oli kuopus ja synnytys kesti sen 55 minuuttia. Esikoisen synnytys puolestaan kesti 11 h ja silloin sain ilokaasua ja epiduraalin. Mulle on ihan sama onko tuleva synnytys luomu vai kipulääkkeilä autettu kunhan tulis oikein päin maailmaan...
  13. J

Azalea juu meillä oli siis se yksi oireeton yö mutta sitten oireet palasivat: /. Eilen oltiin lastenlääkärillä yksityisellä ja oireet sellaisisa ettei niistä osannut sanoa vielä mitään. Tänään oltiin Tampereella yksityisellä kokeissa (maito, tulehdusarvoja ym., keliakia koe). Tuloksista saadaan...
  14. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!!! Arvatkaas...eilen en antanut meidän 4v:lle mitään viljaa enkä maitoa ja yöllä ei tullut kipukohtauksia!!!! Huomenna onneksi jo lastenlääkäri ja tosiaan viime yö oli ensimmäinen kivuton kuukauteen. Itse tosin en nukkunut kun pelkäsin ja odotiun...
  15. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tervetuloa PikkuMyy!!!! Arvatkaas...eilen en antanut meidän 4v:lle mitään viljaa enkä maitoa ja yöllä ei tullut kipukohtauksia!!!! Huomenna onneksi jo lastenlääkäri ja tosiaan viime yö oli ensimmäinen kivuton kuukauteen. Itse tosin en nukkunut kun pelkäsin ja odotiun koska se taas...
  16. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea Rinja :heart::flower: Minä olen miettinyt missä olet ja meinasin jo alkaa kailotella täällä palstalla että missä Rinja kun ei ole kuulunut mitään pitkiin aikoihin!! Hienoa että kaikki on hyvin siellä ja varmasti on ollut raskasta tuo tehohoitoaika ja muu keskosuuteen liittyvä. Hyviä...
  17. J

Arvatkaas...eilen en antanut meidän 4v:lle mitään viljaa enkä maitoa ja yöllä ei tullut kipukohtauksia!!!! Huomenna onneksi jo lastenlääkäri ja tosiaan viime yö oli ensimmäinen kivuton kuukauteen. Itse tosin en nukkunut kun pelkäsin ja odotiun koska se taas alkaa...niinpä yhdessä vaiheessa yötä...
  18. J

Kolmatta odottavat 2010

Oon nyt tosi väsy kun kuukauteen en oo saanut kunnolla nukkua kun esikoinen (4v) ei ole edelleenkään parantunut. Kerrroin silloin siitä neuvolasta jossa annettiin se rokotus ja viime torstaina olin toistamiseen terveyskeskuksessa näyttämässä lapsia (toisella yölliset mahakivut ja toisella...

Yhteistyössä