Jos ei jostain ketjusta tykkää, niin niihin ei kannata vastailla. Silloin ne katoavat pois päiväjärjestyksestä. Nyt nämä meidän kirjoittelut nostavat kiimakallen ketjua ja pitävät sen etusivulla.
Mulla tulee ensimmäisenä mieleen ohuen ohuita kalkkuna/kanafileleikkeleitä, jotka eivät todellakaan sisällä natriumglutamaattia.
Vaikea sanoa, kun itse syön yleensä leipää, hedelmiä tai pirunsarvilla varustettuja Weetabixeja.
Erään tuttavani piti pitää lukiossa esitelmä sivistyssanasta demonstraatio. Kun hänen kuului sanoa muille oppilaille: - Nyt minä vähän demonstroin teille, hän lipsauttikin suustaan:
-Nyt minä vähän masturboin teille.
Itselläni on vaaleanruskea, suht luonnollinen look ja muutenkin olen omana värinä suosinut enemmän vaaleaa. Se väri vain passaa minulle paremmin.
Siltikin tummaveriköt ovat kauniimpia.
Ei kai niihin puututtu sen kummemmin. Tunnen kyllä monta sellaista, jotka ovat myöhemmin aikuisena sanoneet, että olisi ollut mahtavaa, jos heidät olisi viety pois. Ja kuinka pahalta se tuntui, että kaikki tiesivät, mutta kukaan ei puuttunut.
Eikun hep! Nykyinen huomautti joskus painonnousustani. Suutuin verisesti, mutta annoin anteeksi. Nyt on toisinpäin ja minä huomauttelen hänen painostaan.
Exäni pettämiset olen kuitannut villasella, mutta montaa muuta hänen törttöilyään en.
Vaan nyt on varmasti hyvin asiat, kun nykyinen ei ole mitään todella mullistavaa tehnyt tai sanonut.