Koetin ostaa apteekista lapsivettä :D

• Viestiketjun aloittaja "Tara"
  • Ensimmäinen viesti
"eee"
[QUOTE="minnie";24431847]Mä meinasin sanoa tänään asuinpaikkani etunimekseni, kun piti esitellä itteni... =D[/QUOTE]

Mä esittelin itseni kerran vieraalle ihmiselle tämän vieraan vastapuolen nimellä (kun tiesin sen jo etukäteen, vaikka ekaa kertaa tavattiinkin) :D Ja hän oli vieläpä mies.....

• Tykkää
Reactions: sonja<3
"vieras"
kerran mäkkäriin ja tilasin päärynäsiideriä. Piti tilata päärynä pirtelöä. Myyjä hajosi totaalisesti :D Tosin tilanne oli paljon hauskempi kuin nyt näin lyhyesti sanottuna.

"vieras"
Mä olen joskus nähnyt apteekissa mummelin joka käveli tiskille raskaustestin kanssa,ja hinnan kuultuaan alkoi marmattaa.Tarkotus oli ostaa proteesi hammasharja mutta oli mummelilla jäänyt lasit kotiin.

• Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Kaveri aikanaan ammattikoulussa salin puolella vähän mokaili, ulkomaalainen perhe oli tullu ruokailemaan ja listalla oli sitte kukkoa punaviinikastikkeella. Tämän perheen toinen vanhemmista sitten tiedusti, että mitähä tämä ruoka mahtaa olla, kaveri siihen sitten tokaisi; "it's cock. It taste like chicken." Perheen äiti oli läväyttäny käpälät tenavan korville ja tuumannu että me muuten lähdetään nyt :D Samana päivänä kaveri tarjoili vielä suolaa herralle joka tiedusteli vessan sijaintia. :D

"vieras"
Kaveri aikanaan ammattikoulussa salin puolella vähän mokaili, ulkomaalainen perhe oli tullu ruokailemaan ja listalla oli sitte kukkoa punaviinikastikkeella. Tämän perheen toinen vanhemmista sitten tiedusti, että mitähä tämä ruoka mahtaa olla, kaveri siihen sitten tokaisi; "it's cock. It taste like chicken." Perheen äiti oli läväyttäny käpälät tenavan korville ja tuumannu että me muuten lähdetään nyt :D Samana päivänä kaveri tarjoili vielä suolaa herralle joka tiedusteli vessan sijaintia. :D
Ai luoja, ei tuu naurusta loppua!! :LOL: :LOL:

olen saanut kuulla...
Suosittelin työkavereillenikin ultraviolettisaunaa, se kun on niin hyvää terveydelle. Olin itse käynyt elämäni ensimmäisen kerran infrapunasaunassa. :ashamed:

"jojo"
Ja minulle sattui pieni kirjoitusvirhe kun oli tarkoitus kutsua lapseni joukkueen vanhemmat vanhempainiltaa. Rahaston hoitaja kyseli, että pidetäänkö kahvitajoilu. Minä sähköpostilla vastasin että joo, laitetaan kutsuun tajolla myös kahvia ja pi.-.. Piti siis lukea kahvia ja pullia mutta meni i ja u väärinpäin. Rahastonhoitaja ( joka oli siis onneksi ainoa joka viestin sai, ei mennyt koko joukkueen vanhemmille ) vastasi: olisi varmaan ennätys osanotto ;)

Mä maksan useimmiten kaupassa kortilla. Monta kertaa on käynyt niin, että kun maksankin ostoksia käteisellä, niin otan vaihtorahoja odotellessa typerästi kynän käteen allekirjoitusta varten. Tosi nolo tunne, kun tajuaa pitävänsä kynää kirjoitusvalmiudessa ja myyjä yrittää ojentaa kolikoita. Nykyään tosin harvemmin, kun joka paikassa alkaa olla ne sirukortinlukijat, joihin näppäillään pin-koodi, eli olen jo alkanut oppimaan pois siitä kynän ottamisesta. :ashamed:

"Ilona"
80-luvulla Rovaniemellä matkailutoimistossa tapahtunutta: Italialainen herrasmies astui ovesta sisään ja kailotti suurella äänellä kaikkien kuullen: "Where is Pillu? Where is Pillu?" Virkailija naama punaisena sai sitten selville että mies tarkoitti Pelloa (pieni paikka Roin lähellä) :D

Tätini, joka on ruotsinsuomalainen, oli aikoinaan mennyt urheiluliikkeeseen ostamaan suksiin joitakin siteitä. Kyseli nuorelta miesmyyjältä että onko teillä terveyssiteitä (ruotsiksi), mies oli kuulemma punastunut melkoisesti :D

Tää on kanssa enemmänkin kirjoitusvirhe kuin ajatusmoka, mutta kerran jutellessani Facebookin pikaviesteissä kummipoikani äidin kanssa kyselin vähän epähuomiossa törkeyksiä kun pikku-miehen kuulumisia kysyessä meni vierekkäin olevat L ja K sekaisin :xmas:
Siinäpä vauvakirjaan pikkuiselle kummin terveiset.. :wave: Aika naistenmies poika jo puolivuotiaana uudesta lempinimestään päätellen.

Yhteistyössä