Hakutulokset

1. G

Korkkasiko vanhojen tanssiparisi sinut ja/tai veitkö häneltä poikuuden?

No huh, ei todellakaan😬 Tanssiparini oli joku vaalea, pitkä laiha poika. En muista edes nimeä. Ei me edes tunnettu. Tanssin ihan neitsyenä.
  2. G

Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Aijaa okei😂 Ei, on siitä jo vähän aikaa😄 Mutta mä en kehtaa sanoa tarkkaa päivää ettei tuo meidän palstalainen käy katsomassa sieltä mun nimeä😆
  3. G

Ööh olikohan syksyllä? Miksi?
  4. G

Miten te paahdatte voita? Yritän kyllä vältellä herkkuja... mutta joskus tulee leivottua lapsille ja itse maistan😂 Nyt jotain muuta, monet laulajat sössöttää mutta mun mielestä Alma sössöttää niin että on pakko kysyä kuuletteko tekin sen? Biisi sommer really hurt us. Siinä se laulaa että How...
  5. G

Mä kanssa😆
  6. G

Damien vai Julius?

Mieluummin Justus.
  7. G

Mitä ajattelet aikuisesta, jolla on unilelu?

Ei mitään outoa, olen itsekin nelikymppinen ja mulla on unilelu. Laitan sen mukavasti polvien väliin kun nukun, se on pitkä, saa tosi rennon asennon kyljellään nukkuessa. Jos olen jossain muualla yötä niin on paljon vaikeampi nukahtaa.
  8. G

Beatrice vai Briana?

Brianna😄
  9. G

Miten tämä on mahdollista? Lähes 40v nainen esitti 13v tyttöä iltapäiväkerhossa

Viesti jäi m o d e j e n haaviin mutta kirjoittakaa googleen väsymysoireyhtymää sairastava Angelina niin tulee yksi iltalehden artikkeli ja toinen aamupostin. Toisessa sivussa vihjattaisiin että olisi tuo nainen.

Yhteistyössä