Hakutulokset

1. Kaneli88

// Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

Täällä ilmoittautuu hyvin varovaisesti uusi odottaja. (voi apua oonko odottaja enkä enää yrittäjä :D) Pää vielä ihan pyörällä kaikesta mutta kai se on uskottava kun digiin tuli tänään raskaana 2-3. Elikkä Kaneli88/25/1.lapsi/JS ja la ois keskikierron mukaan 7.2. Luulen kyllä ovulaatio on...
  2. Kaneli88

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Kai se on uskottava kun digikin näytti raskaana 2-3. Nyt iski joten ramppikuume enkä halua soittaa vielä neuvolaan mutta kai se on kohta tehtävä.
  3. Kaneli88

Sitten kun oon henkisesti valmis ja varma että paksuna oon.
  4. Kaneli88

Minuu ei saa laittaa vielä plussanneisiin! Miun pitää saada sulatella asiaa!
  5. Kaneli88

:O mie oon ihan pyörällä päästäni. Puoli tuntia kiersin kehää testi kädessä ja ihmettelin (koirat vähän katto). Yksin olen siis kotona ja mies tulee joskus illalla... Soitin kyllä sille että käy ostaa kukkakimpun. En mie silti kyllä ymmärrä. Miehän heitin pyyhkeen kehään jo alkukierrosta...
  6. Kaneli88

20140608 123421[1] Tuossa se nyt on noin 4 tunnin pissasta. Luokitellaanko tuo haamuksi vai plussaksi vai miksi????
  7. Kaneli88

Lista päivitetty. Anskutille tervetulotoivotukset! Ei varmaan ketoosidietti ole hyvä jos raskaaksi haluaa, mutta Kateyn tapauksessa kun painoa pitää saada hyvällä vauhdilla alas, että pääsee hoitoihin, niin varmaan yksi vaihtoehto? Rankka aivan varmasti. Maatilanprinsessa87, Desider 83...
  8. Kaneli88

Sunnuntai 8.6.2014 Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko... KP 40 --> Maatilanprinsessa87..........54/??............1............04/14........ desider83……........30……..47/27……..….tjot…………...05/14....2...
  9. Kaneli88

Mymosa: kyl mie nään kanssa noissa siun testeissä jotain :) Toivottavasti tarkoittaisi vahvistumista :heart: Joo huomenna mennää apteekkiin. Katsoin aiemmin illalla että olisi ollut ysiin asti yks apteekki auki (mies jo kysy että mennääkö) mutta huomenna on kanssa Jumbon apteekki auki niin...
  10. Kaneli88

20140607 192854[1] Ööh... mie oon näkevinäni tuossa "selvästi" jotain ja mies taas ei oikeestaan. Hitto kun apteekit on huomenna kiinni niin ei saa uutta testiä vasta ku ma :( Tuo on joku kaupanpäällisenä tullut liuskatesti Muoks: onhan jumbo huomenna auki :)
  11. Kaneli88

Voi Niuski :'( Pahaa teki poistaa siut listalta. Ymmärrän kyllä ratkaisun. Tsemppii sinne opiskeluihin. Lista päivitetty :) Mie kans kärsin ennen pillereitä tosi kovista kivuista. Odotin että ehkäsyn jälkeen ne olisivat palanneet mutta kumma juttu eivät ole. Pitäisikö tuostakin huolestua...
  12. Kaneli88

Sunnuntai 8.6.2014 Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko... KP 40 --> Maatilanprinsessa87..........54/??............1............04/14........ desider83……........30……..47/27……..….tjot…………...05/14....2...
  13. Kaneli88

Mie tässä oon tuskaillut kun en tiiä milloin ovis on ollut. Harrastettiin seksiä melko vähön tässä kierrossa. Jos ovis ois ollut kp 20 niin sitten vois olla mahikset eikä ehkä olisi näkynyt vielä ti jolloin oli kp 31. En tiiä mitä ajatella kun heitin kirveen kaivoon. En haluisi elätellä...
  14. Kaneli88

Jos en olisi tehnyt testiä tiistaina, niin voisin alkaa epäillä jotain. Nyt kolmena aamuna ollut tosi huono olo. Menkkoja ei vielä näy mutta eiköhän ne kohta sieltä tule... toivottavasti kierto ei veny ihan mahdottoman pitkäksi.
  15. Kaneli88

Katey onpa kurjia uutisia :( Toivotaan että miehen siittiöt lisääntyisivät. Oletteko vielä miettineet että jos menisitte julkiselle puolelle hoitoihin? Toki nekin maksavat mutta niin on adoptiokin hintava :/
  16. Kaneli88

Torstai 5.6.2014 Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko... KP 40 --> Maatilanprinsessa87........51/??............1............04/14........ desider83……........30……..44/27……..….tjot…………...05/14……….2 KP 30 -->...
  17. Kaneli88

Mymosalle valtavan isot peukut täällä pystyssä. On kyllä tulossa kohta niin monelle jännäpäiväläiselle testipäivät että pakkohan sieltä on niitä plussia alkaa ropisemaan :)
  18. Kaneli88

Kyl mie jotenkin halusin uskoa yrityksen alussa että raskaana ollaan viimeistään neljän kuukauden jälkeen. Äitini on raskautunut yk 1, 4 ja 4 ja siskoni yk 4 ja 2. Mutta näemmä ei mennyt sitten samalla tavalla :( Ei voi minkään. Näillä mennään. Mymosa ehkä se tauko tekee hyvää. Fantaviona...
  19. Kaneli88

Miun pitäis kanssa löytää luotto gyne. Nyt olen käynyt pääasiassa ehkäisyneuvolassa tarkastuksissa. Ajattelin käydä yksityisellä jos syksyyn mennessä ei oo mitään tapahtunut. Yksityiselle pitäis nyt varata kilpirauhaseen erikoistuneet lääkärille aika.
  20. Kaneli88

Ikkuspikkus Hyvä että joku on noin optimistinen ja positiivinen :) Miulla ei oo koskaan ennen menkkoja mitään tuntemuksia ja ne alkaa sitten ihan vaan itsestään. Ihan hyvillä mielin odottelen yk 5 alkavaksi :)

Yhteistyössä