Hakutulokset

1. Kaneli88

// Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

Onnea tuplista ja kaikille hyvistä ultra kuulumisista! Täällä on todella paljon parempi mieli kuin eilen :-) Mie oon raskaana kunnes toisin todistetaan ;) On tää matkaaminen jonkin verran rankkaa tässä vaiheessa. Tuli museossa todella huono olo ja nyt piti tulla hotellille ottamaan päikkärit.
  2. Kaneli88

Meillä on suvussa muutamat kaksoset. Ainakin eilen gyne sano että oikealta puolelta on irronnut munasolu joten jos ei ole jakaantunut niin meille olisi tulossa yksi.
  3. Kaneli88

Kiitos kaikille rohkasusta. Oma mieli on hieman parempi vaikka pelottaakin. Positiivisesti kun miettii niin pussi oli oikeassa paikassa ja oireita miulla on kuitenkin edelleen. Kai se tyyppi siel sitten on millin kokoisena vielä. Parin viikon päästä sen sitten näkee. Nyt tää kaneli lähtee koneeseen.
  4. Kaneli88

Siinä kävi just niin kuin pelkäsin. Näkyi pelkkä ruskuaispussi. Vastaa viikkoja 5+jotain. Gyne rauhoitteli kyllä että kaikki vaikuttaa normaalilta ja että tod.näköisesti miulla tosiaan on viikkoja vähemmän kun epäsäännöllinen kierto. Kp 32 tehty negatiivinen r-testi ja sitten kp 35 haamu ja kp...
  5. Kaneli88

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Liipa eikös tavallaan ala uudestaan ne kuukaudet kun on ollut raskaana välissä vaikka on tullut keskenmeno? Ymmärrän kyllä että ahdistaa tuo "maaginen" kuusi kuukautta :( Mutta jos kerran kävi jo tärppi niin eiköhän se käy vielä uudestaan :) Ihan hirveästi tsemppiä! Ikkuspikkus sinuna...
  6. Kaneli88

Audrey: ihana kuulla etten ole ainoa ajatusteni kanssa. Itselläni jäi nyt myös ratsastus pois :( Harmittaa kovasti mutta ei voi minkään. Ens vuonna sitten taas. Sunflower: kamalia kokemuksia sinulla takana :( Jospa nyt kuitenkin tämä kestäisi loppuun asti :) Täällä ainakin peukut pystyssä...
  7. Kaneli88

Onko kenellekään tullut hieman jotain ahdistusta? Meillä tämä lapsi on siis todella toivottu! Silti ahdistun heti jos asiasta pitää alkaa puhumaan (pari ystävää, siskoni ja äitini tietävät). Ystäväni alkoi kyselemään kun heidän häät ovat 2015 elokuussa että kai tämä meidän vauva tulee juhliin ja...
  8. Kaneli88

Me ollaan huomenna lähdössä ti-su Budapestiin. Ainoa mikä jännittää on se, että jos jotain tapahtuu (keskenmeno) niin en ehkä haluaisi kovin mielelläni Unkarilaiseen sairaalaan, mutta eihän sitä voi etukäteen pelätä.
  9. Kaneli88

Itse olen lihonut helmikuisista häistä joku 8kg ja ahdistaa tuo jo ihan hirveästi! Häämatkalla tuli 4kg ja loput sitten vaan vissiin mässäillen jos ei siis noissa kilppariarvoissa ole jotain häikkää. Nyt ajattelin että pitää katsella todella tarkkaa mitä syö ja liikkua normaalisti ja toivoa...
  10. Kaneli88

BlackPearl täällä on kanssa kilpparin vajaatoiminnasta kärsivä. Itse käyn yksityisellä seurauttamassa kilppariarvot raskauden ajan kun arvot ovat heitelleet jo kuusi vuotta suuntaan jos toiseen. Mie oon ihmetellyt kun noin ns normaalit raskausoireet puuttuu. Olen ollut ehkä jopa tavallista...

Yhteistyössä