Hakutulokset

1. Gloria

Kirjasuosituksia :)

Eilen sain luettua Sofi Oksasen Puhdistuksen. Ihana ja todella mielenkiintoinen kirja, suosittelen lämpimästi. Nyt alotan lukemaan Kotikadun ensmmäistä osaa :)
  2. Gloria

Oletko lukenut Kingin Kalpea Aavistus-kirjan? Mulla on vuosia siitä, kun olen tuon lukenut ja vieläkin kun muistelen, niin tulee mullan maku suuhun, kun mietin joitain ihan hirveitä kohtauksia : /
  3. Gloria

Laitetaanko pinoa hyvistä kirjoista, joita suosittelisit muillekkin luettavaksi :) ? Lars Keplerin Hypnotisoija (paras lukemani kirja lähiaikoina), Paganin ja paholainen ja uusin Tulitodistaja. Ensimmäinen ja viimeinen olivat tosi hyviä, luin hetkessä. Anna-Leena Härkösen Loppuunkäsitelty...
  4. Gloria

Paras suklaakakkunne

Kiithos :D KAkku on uunissa :P
  5. Gloria

Paras suklaakakkunne

Joku oikein syntisen hyvä, mehukas ja maistuva :) Mulla on hyvä ohje hakusessa...
  6. Gloria

Ketkä palstalaiset ärsyttävät sinua?

Anatolia ärsyttää, kärkkään tyylinsä takia.
  7. Gloria

vanhoja palstalaisia

Ja Dude, eipä ole aikoihin näkynyt. Mut jestas minkä reaktion se tyyppi sai täällä aikoinaan aikaan :whistle:
  8. Gloria

vanhoja palstalaisia

Oi niitä aikoja :D Tuttuja nickejä tuli kyllä esiin. Sleepyhead ei enää palstaile, mut on yhä olemassa :)
  9. Gloria

Paljonko pyydätte kirpulla uusista dvd:istä?

Huhuu? Oisko 3e hyvä hinta?
  10. Gloria

Paljonko pyydätte kirpulla uusista dvd:istä?

Aiheena mm. toimintaa, romanttisia komedioita, Simpsoneita useampi tuotantokausi?
  11. Gloria

"VARAAN, ilmoitan myöhemmin otanko, pitää jutella miehen kanssa"

Ai että toi feissarimoka oli hauska :D Mä oon onnistunut suututtamaan paikallisella lastentarvikekirppiksellä (siis facebookin) erään ihmisen, kun kyrpiinnyin niistä jatkuvista ohareista ja selittelyistä. Sieltä tuli vaikka mitä uhkauksia :D
  12. Gloria

Elatusmaksusta

En taas ymmärtäny yhtään mitään :O
  13. Gloria

Paras kanapastasalaattinne?

Mä oon tehnyt aika moniin kinkereihin sitä Hellapoliisin kanapastasalaattia. Se on kyllä aina aika takuuvarma. Suosittelen muillekkin :)
  14. Gloria

Kuinka paljon pitää varata boolia?

Ok. Mahtavat olla humalassa :D
  15. Gloria

Joo, mä en itse pidä ollenkaan makaroonisalaateista, mutta vieraat kyllä tykkäävät. Teen erikseen vihreän salaatin ja tarvitsisin toisen vähän ruokaisamman salaatin siihen kylkeen.
  16. Gloria

Kivuliaat kuukautiset, helpotusta?

Ota myös Panadolia sen Buranan rinnalla niin voi helpottaa :)
  17. Gloria

Ohjeita kiitos :)
  18. Gloria

Kuinka paljon pitää varata boolia?

25 henkilölle? Suurin osa isolla janolla varustettua miehiä. Meillä on myös mietoja juomia ja snapseja tarjolla.
  19. Gloria

Tarjottavat 30v synttäreille

Kuulostaa kyllä herkulliselta :)
  20. Gloria

Tarjottavat 30v synttäreille

Lapsia on juhlissa alkuun, mutta luultavasti suurin osa on lähtenyt jo kotiin ennen ruokatarjoilua (muutenkin lapsia on tulossa max 5 omien lisäksi). Mietin illalla vielä tarjoiluja: Kanapastasalaatti Vihersalaatti Salaatin lisukkeet, oliivit ja fetat, sipulit yms. Tzatziki Patonki ja...

Yhteistyössä