Hakutulokset

1. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

Jahaa. Olin 2,5 tuntia pois koneelta ja sitten pitikin tulla tänne kyselemään asioita.
  2. TUNDRA-arjen sankari-

mikä ihme mulla nyt on koko aika tekis mieli sexiä =)

Jos tämän kommentin kirjoittaja on mies, niin kannattaisi varmasti petrata niitä rakastajan taitoja, niin et olisi tuollaisessa harhaluulossa.
  3. TUNDRA-arjen sankari-

Saanko hiuksistani tämän väriset? :)

Tuo tumma väri on ihana!!!!
  4. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

PaHolainen :D
  5. TUNDRA-arjen sankari-

Pino epäsovinnaisille vitseille, jotka naurattavat aivan kauheasti

Bongasin tämän eilen fassesta ja vieläkin naurattaa. Äiti siivosi poikansa huonetta ja löysi kaapista sadomasokistis-henkisen lehden ja oli löydöstään lievästi sanottuna järkyttynyt. Hän piilotti lehden kunnes miehensä tuli töistä kotiin, ja näytti sen tälle. Mies katsoi sitä ja ojensi...
  6. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

Dammed. Kävin lenkillä ja värkkäsin lasten kanssa ja laitoin pyykkiä. Nyt huomaan taas istuvani tässä kahvikupin kanssa. No eipä tästä kannata ottaa ressiä. Kohta ne kotityöt kutsuvat väkisinkin.
  7. TUNDRA-arjen sankari-

Mitä ne pitkän liiton alamäet on?

Taas pitää komppailla sinua. Meillä ei suhteessa sen kummempia dramaattisia käänteitä ole oikeastaan koskaan ollut. Ei ole uskottomuus tai luottamusongelmaa. Mutta noita ylä- ja alamäkiä on silti ollut. Joskus se toisen seura ja omituiset tapansa tympäisee. Ja sitä yhteistä aikaa pitäisi...
  8. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

Enpä kuitenkaan meinaa välttää lenkkiä koiran kanssa. Siitä tulee niin mukava mieli ja olo. Soronoo siihen asti, että ratkean taas.
  9. TUNDRA-arjen sankari-

Kaikkia nimiä ei vain voi lausua kesken seksin

Jostain syystä mulle tuli aamulla mieleen, että Jyrki ei toimi huonostikaan. Varsinkin kun aina tulee nimestä mieleen se Juicen biisi: Jyrki, Jyrki, älä tyrki. Jyrki tee joskus miehen työ....
  10. TUNDRA-arjen sankari-

Moniko teidän miehistänne lähti tänään sorsametsälle?

Oletko kasvissyöjä vai onko sinun mielestäsi tehotuotettu eläin eettisesti parempaa purtavaa?
  11. TUNDRA-arjen sankari-

Moniko teidän miehistänne lähti tänään sorsametsälle?

Lähti jo eilen. Heillä nyt on tapana mennä päivää ennen "fiilistelemään" ja odottelemaan seuraavaa päivää.
  12. TUNDRA-arjen sankari-

Ongelma koiranpennun kanssa

No jotain tuon tapaista tässä onkin tehty. Ei mulla mitään lehteä ole ollut kädessä, vain tiukka ei ja otan saman tien pois lapsen läheltä. Kai se pitää vain luottaa, että tuo on ohimenevä vaihe. Eihän se koirakaan koko ajan ole niiden kimpussa. Tänään aamusella oli jonkun aikaa, mutta nyt...
  13. TUNDRA-arjen sankari-

Onko teidän mielestänne ok harrastaa seksiä ihmisen kanssa...

:laugh: Onhan se ok. Ajatella kuinka paljon huonoja parisuhteita olisi enemmän, jos ihmiset joutuisivat seurustelemaan vain ja ainoastaan seksin vuoksi.
  14. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

Kotitöitä on mukava vältellä. Nehän eivät katoa mihinkään. Mutta tylsää on se, että kun niitä kotitöitä välttelee, on ne pakko kuitenkin tehdä alta pois. Niin ollen koneella käyttämäni aika on oikeasti pois jostain mukavammasta harrastuksesta. Esim. käsitöistä tai lukemisesta.
  15. TUNDRA-arjen sankari-

Tunnustus

Vasta nyt huomasin, että nikki on kahdella iillä Lilii eikä Lilli. No jokatapauksessa. Olen kausittainen palstaholisti. Juutun tänne aina silloin tällöin. Nytkin voisin oikeasti vaikka lukea jotain hyvää kirjaa tämän kahvin kaverina, mutta ei. Se piti taas istahtaa koneelle lukemaan kaikkea...
  16. TUNDRA-arjen sankari-

Varsinainen kaunotar

Kaunis nainenhan siinä kuvassa oli. Mikä on aloituksen pointti?
  17. TUNDRA-arjen sankari-

Ongelma koiranpennun kanssa

Meillä on 4 kk ikäinen pohjanpystykorva. Muuten aivan ihana ja pikkuhiljaa alkavat opit menemään perille. Mutta ongelmana meillä on se, että koira puree paljon. Ja varsinkin lapsia on vähän väliä näykkimässä. Maitohampaat ovat terävät ja pitäisi sen kuitenkin oppia olemaan purematta. Luin...
  18. TUNDRA-arjen sankari-

Rumat ovat ilkeitä

Tästä olen samaa mieltä. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista, kunnes toisin huomataan. Tympeissä ihmisissä sitä kauneutta on vaikea nähdä.
  19. TUNDRA-arjen sankari-

Koska aiot mennä nukkumaan?

Menin jo (tai sitten en)
  20. TUNDRA-arjen sankari-

Kaikkia nimiä ei vain voi lausua kesken seksin

No nyt kikatuttaa tuo Ahti. Ja jos vähän paljastan niin en ole kyllä koskaan sanonut kenenkään nimeä. Kerran meinasi lipsahtaa, mutta sain pidettyä mölyt mahassa. Herrajumalaa on kyllä joskus tullut sanottua.

Yhteistyössä