Matilda mielestäni kaunein. Amanda taitaa olla aika suosittu tällaisella pienellä otannalla tutuista. Elviiraan en ole vielä törmännyt kertaakaan, mut en tykkää tuon "viiraa" lopun takia.
Mulla ei kyllä ole kuvia näistä otettuna, että ehkä vähän tylsää vaan luetella, mut nämä on tarttunu ainakin mukaan:
Tarjotin 6
Duploja (autoja ja hahmoja) 5.80
Pussilakana setti 4
Haalari 2
Mekko 1,50
Sarjakuvakirja 1,50
Eikös sen joka perhe vietä tavallaan? Meillä ei ainakaan ollu mitään suurempaa hössötystä. Muistettiin mummut pikaisesti ja sitten päivä meni ihan normaalilla painollaan.
Netti on hyvä, mutta jos kirja pitää mainita niin mulla on kaksi kotitaloustuntien kirjaa käytössä perusmurkinaa varten, eli Otavan Ole hyvä ja Wsoy:n hyvää pataa.
Mä en tainnu oikein päästä siitä syyllisyydestä eroon sillä hetkellä mitenkään. Suljin niin paljon aina pois kun keksin vaan mahdollisia mahapurujen aiheuttajia. Mies oli siinä kohtaa se tuki ja muuri, jonka lohdutus helpotti oloa.
:hug:
Empä ole mieltäni varsinaisesti koskaan pahoittanut. Täällä näkee niin monenlaista, että ne suorat ilkeilyt jotenkin jättää omaan arvoonsa ja keskittyy niihin hyviin puoliin, mutta jonkun toisen puolesta olen ärsyyntynyt kuinka muut voi teilata, kun toinen yrittää kysyä jotain asiaa.
Pienihän tuo vielä on. Ei meidänkään vauva viihtynyt aluksi ollenkaan vaunuissa (käänsin vaunuissa nukkuma-asentoa pystympään) ja auto oli viho viimeinen rakkine vähän aikaa. Sitten hetken kun kasvoi niin alkoi pärjätä vähän kauemmin aina tissistä erossa, ja viihtyä vaunuissa, ja autossakin...
Täytyy hetki miettiä.
Appelsiineja,
banaania,
Jaffaa,
voileipäkeksejä,
talouspaperia,
vaippoja,
persikkasosetta,
sitruunoita
Jotain tämmöstä. On jo jokunen päivä kauppareissusta aikaa ni en ihan tarkasti muista.
Jotenkin vierastan ajatusta jatkuvasta lattialla nukkumisesta, vaikka meillä itselläkin on matala sänky. Se pölyn määrä mikä meilläkin on päivittäisestä siivouksesta huolimatta ei tee siitä kovin mukavan oloista paikkaa lapsen nukkua. Riippuisi varmaan lopullinen tuomioni patjan korkeudesta ja...
Jos se ei kestä paahdetta. Miten aurinkoinen paikka se oli? Ei ois ensimmäinen kasvi joka palaa auringossa.
Tälleen yrteistä mitään ymmärtämättä :attn: