Hakutulokset

1. T

Onko jotain kasveja kasvamassa?

Jesh eli toivoa voisi olla, jos ennättää kokeilemaan :)
  2. T

Miten nuo kauppojen chileistä siepatut siemenet ennättääkö ne tehdä satoa yleensä? Jostain luin etteivät meidän oloissa tahdo ennättää, mutta miten on?
  3. T

Kyllä kiitos. Alkaa tämä ainainen kurakeli riittää. Aurinkoa ja aikaisin kasvihuoneeseen pääsevät taimet, ni kesä on ihan erilainen kuin edellinen :) Eikä mun kylvöt sitten siihen 18 törppöön jääny. Piti käydä hakemassa orvokin siemeniä ja nyt kun on sormet multaan saatu ni pitäs osata...
  4. T

Tän mä siis teen väärin ja otan kiinni siitä ruodosta dääm. Pitää varmaan uskaltaa vielä kokeilla jotain tuhat kylvöä uudestaan :) Kiitos.
  5. T

Se kyllä sitten tuhoaa ne viimeset rippeet mitä puutarhuri itse ei saanu päättämään kasvuaan :ashamed: No nyt mulla on kastelujärjestelmäkin jo laitettu kuntoon (lapset) Se on jännä kun kaivaa sumutuspullon esiin ni jo on hyvin toimivaa :laugh:
  6. T

Eikös siinä parasta olekkin ne suuret haaveet, satoa tulee niin ettei meinaa ennättää syödä ja säilöä :snotty::xmas:
  7. T

No niin 18 tölkkiä kasteltavana hiiala hiiala hei :wave: Saa nähdä moniko niistä selviää hengissä. Näkyy olevan yksi pieni puutarhuri hyvin innokkaasti noiden kimpussa :| Mä en muuten saa ikinä onnistumaan sellaisissa isommissa laatikoissa. Siemen per törppö on melkein se mitä laitan...
  8. T

Juu siinä saattaa vielä käydä niin että täälläkin ne ostetaan. Tahtoo olla pieniä ongelmia etten saa niitä vahvistumaan ja sitten annan lemmikin syödä ne rumilukset. Nyt mun piti ihan käydä taas kaivelemassa ja kyllähän tuolla olis yhtä ja toista jääny viime vuodestakin. Taidan rueta tökkimään...
  9. T

Tomaatit pitäs saada multaan. Kyllä ne jo ostettu on, mutta on vaan niin saamaton ollu. Meillä on lemmikille kauraa kyllä kasvamassa tai no oli. Pienin ipana nyppi ne ylös tuossa pari tuntia sitten. Basilikaa meinasin kokeilla kans laittaa jo kasvamaan ja sitten siitä pikku hiljaa muitakin...
  10. T

HuOmenta !!

Huomenta. Aamu on jo ollut oma katastrofinsa mutta jotenkin mä niin rakastan perhettäni, joka saa kaaoksen aikaan hetkessä. Kuulostaa ihanalta tuolla Maraboun aamu. Ajatella, että joku päivä meilläkin taas vietetään hiljaisia ja rauhallisia aamuja :D Pitäs suunnata tänään viimeisille...
  11. T

Minkä erikoisen nimen haluaisit antaa lapsellesi (jos uskaltaisit)?

Oi niitä ois paljon ja itse voisin ne laittaa lapselle mut miehen nimimaku on erilainen omani kanssa ni siihen tyssää. Äkkiseltään ainakin Harriet ja Benjamin. Myrsky ois kans aika ihania.
  12. T

Onpa kiva että tulitte molemmat!!

Ne kiittelee kyllä yhtä paljon meni sinne yksin tai yhdessä. Tuo loppu osa vaan jää pois yksin mennessä :)
  13. T

HuOmenta !!

Huomenta. Hyvää kuuluu näin aamusta. Pyykkihuolto pyörii jo ja kohta voisi alkaa touhottaa paljon muitakin asioita.
  14. T

Jaahas, taitaa meidän vauva syntyä tänään. (Terkut synnäriltä)

Valtavasti onnea koko perheelle pienestä pojasta :flower:
  15. T

G:Kuinka moni muuttaisi ja jättäisi perheensä työn takia?

Jos lapset olisi isompia ja isänsä ennättäisi varmasti päivittäin ajoissa töistä kotiin uskoisin muuttavani.
  16. T

Miehen runkkaus ennen seksiä?

jossain määrin kyllä häiritsee.
  17. T

GÄLLYPPI:Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät tällä hetkellä?

Erisan värikkään pyykin pesujauhe ja oiskohan comfordin joku omena ja kamomilla huuhteluaineena.
  18. T

Mikä on ensimmäinen muistikuvasi elämästä?

Mä muistan jostain 3-vuoden ikäisestä ekan pätkän. Multa piilotettiin jotain tosi tärkeetä (en muista mitä) hyllylle ja yritin päästä sinne hyllylle käsiksi siihen.
  19. T

Spreimaalataan tämä eläinrääkkääjä

Minusta tuossa ei riittäisi punaiseksi maalaaminen, vaan tekijä saisi saada paljon karumman rangaistuksen :kieh:
  20. T

Lapsen kädet aina likaiset

Paha tuon perusteella sanoa. Ihan normaalit uteliaat lapset saa kyllä sotkettua kätensä aika tiheään. Meillä ne onnistuu vielä sotkemaan kätensä välillä, niin ettei edes saippualla lähde puhtaaksi. Nämä muksut vieläpä pesee ihan itse käsiään jatkuvasti :D

Yhteistyössä