Hakutulokset

1. E

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

Lista päivitetty. Mie varmaan ostaisin alkoholitonta juomaa ja joisin lasista. Mun lähipiirille ei läpi menis mikään syy. :whistle: Ja varsinkaan jos ois semmonen tilaisuus mikä ei usein toistu. Tosin jos siellä on se tarjoilu ettei ite tuua niin kuljettaisin laukussa alkoholitonta ja kävisin...
  2. E

Ei näy. Jos sattuu, että kaverisi oli samassa ryhmässä niin hän tietenkin näkee. Muut ei näe sinun liittymistäsi ryhmään mistään. :)
  3. E

Eipä sitä varmaan tarviikaan enää tehdä, ku noi faceryhmät tehdään niin aikaisin ja tekstiä ei tuu paljoa. Varmaan ens kuussa tähänki vaan muokkaan otsikkoon marraskuunki. Ennen sitä tekstiä tuli niin paljon, esimerkiksi esikoisen aikaan, kuukaudessa tuli niin paljon sivuja, että sitten se...
  4. E

Tervetuloa uusille! :) Menkkajomotuksia ollu tänään varsinkin, kun vähän vaikka siivoilee yms. Niitä oli esikoisenkin aikaan mutta en muista oliko keskimmäisestä ja viimeisimmästä.. Tänään pitäisi jaksaa lähteä kaverin kanssa vähän syömään ulos ja ehkä me samalla vähän shoppaillaan. Kuinkahan...
  5. E

Siis oikeesti oon laittanu syyskuu. :ROFLMAO: Voi apua. Laitan tän tämän plussausuutisen piikkiin! Muokkaan kaikki pyydetyt heti, ku pääsen koneelle.
  6. E

Kesäkuun keijukaiset 2017

Yleensä tehdään uusi ketju aina uudelle kuukaudelle. Ehkä nyt ei ois vielä tarvinu tehä mut haluttiin se lista niin tein uuden ja päivitäm listaa tietojen mukaan.
  7. E

Voiko muka jo olla hirvee nälkä oireena? Illallakin olin pari tuntia aiemmin syönyt. Sit menin sänkyyn ja olin jo nukahtaa, kun iski ihan yhtäkkiä kauhee nälkä. Oli pakko syödä leipää. Onneksi ei ole huonoa oloa näkyny eikä kuulunu. Kakkosen odotuksessa oli semmonen jäätävä krapulaolo 24/7 ja se...
  8. E

Kesäkuun keijukaiset 2017

http://kaksplus.fi/threads/kesaekuun-keijut-2017-syyskuu.2482405/ Tuolta löytyisi nyt uusi ketju ja sinne päivittelen sit tiedot sitä mukaan, kun niitä tulee. :)
  9. E

:love::love:Laskettu aika kesäkuussa 2017 :love::love: Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys Tiedot punaisella värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla...

Yhteistyössä