Hakutulokset

1. E

Kesäkuun Keijut marraskuussa

Facebookiin haluavat muistakaa laittaa murunmamille yksityisviestiä! :)
  2. E

Tänään oli ultra. Vuotelut tulee ilmeisesti istukan reunalta. Tuli sitten itkettyä siellä monen viikon itkut, kun tyyppi liikkui näytöllä. Ultraajakin halusi lopuksi vain katsella vauvan liikkumista, kun oli kuulemma niin ihanaa. :love: LASKETTU AIKA MUUTTUI JA ON NYT 7.6. Viikot siis...
  3. E

Poksista 10+0. Oireet on hävinny ja vuotelu jatkuu. Ultra viimeinen päivä. Palaan silloin kertomaan uutiset. Ei oikein oo enää uskoa hyvään niin en jaksa kauheesti ajatella ja kirjoitella raskausjuttuja.
  4. E

Hui kamalaa. Oliko siis ihan tehty se lapsivesinäyte vai onko se istukkanäyte ja noin sanottu? Meillä ei oo koskaan seulonta hälyttäny. Kuopuksesta tosin epäiltiin yhtä vammaa ja sitä ultrattiin monesti. Kieltäydyttiin sit lapsivesinäytteestä ja lääkärit sanokin, että luultavasti vammaa ei ole...
  5. E

@Fujin Mulla tuota verenvuotoa on ollu alusta asti ja jatkuu vain. Varhaisultrassa kaikki oli hyvin mut vuodolle ei oo löytyny mitään syytä. Nyt noi oireet katosi ja holahtelu jatkuu niin väkisin mieleen hiipii vaikka ja mitä. Ei mulla edellisistä oo minkäälaisia vuotoja ollu niin ei silleen oo...
  6. E

Pahoitteluni velmunkikatukselle. Täällä ei mitään muutosta mihinkään niin eipä tuu kauheesti kirjotettua. Mulla niin yhtäkkiä hävisi oireita ja nyt vain pari oiretta jäljellä niin mie nyt paistattelen KKM oloissa nt-ultraan asti. Jos siellä kaikki hyvin niin varmaan aktivoidun sitten paremmin...
  7. E

Sepäs lähti äkäseen. Täällä ei oo nimiä mietitty yhtään. Pojalle ois varmasti vaikeempi keksiä. Nimiasia saa varmaan odottaa syntymään asti, kun ei haluta tietää etukäteen sukupuolta. Vaikka kyllä sitä varmaan pohtii niitä nimiä raskauden aikana. Minua jännittää kyllä kertoa. On tullut...
  8. E

Kiitos Ruutinen uudesta ketjusta!
  9. E

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

Lista päivitetty. Vihdoin. Jos ei oo ollu korostettuna värillä niin on voinut mennä ohi.. Miten on, jatketaanko tää kuu vielä tällä ketjulla vai tekiskö joku marraskuun oman ketjun? Tervetuloa kaikki uudet ja onnittelut plussista sekä hyvistä ultrakuulumisista! Tuossa katselin mitä pitäisi...
  10. E

Täältä väsymyksen keskeltä huutelen, että päivittelen listan viikonlopun aikana. En ole teitä unohtanut mutta oon vaan niin tolkuttoman väsyny, etten oo saanu mitään aikaseksi.
  11. E

Lista päivitetty. Täällä laskettu aika vaihtui ollen nyt 12.6. Kaikki laskurit antaa kyllä 11.6 mutta lääkäri laittoi äitiyskorttiin 12.6. Aina mulla on neuvolassakin sitten muuttunu silleen, et laskettu siirtyny päivän edemmäs mitä muut laskurit antaneet. Yli minulla on raskaudet menneet...
  12. E

Mahtuu toki! Laitas yv murunmamille.
  13. E

Mie pidän neuvolat minun purkautumispaikkana. Nauhoitan sydänääniä puhelimella miehelle. Eikä mies ees pääsis mukaan. Ehkä kerran jos raskauden aikana pääsee niin otan mukaan. Ultriin mies on aina päässyt mukaan, tosin jos ois lähtö tullu sinä ultran aikana, niin miehen ois pitäny lähteä...
  14. E

Lista päivitetty.
  15. E

Lista päivitetty. Mulla on iltapahoinvointia. Aamusin väsyttää. Sitte, ku väsy hälvenee niin iskee paha olo. Vielä ei oo tarvinu oksentaa mutta kyllä tää kestokrapulainen oloki on kauhee. Mehujäätä kokeilin tänään, se vähän helpotti. Me ei olla kerrottu vielä kellekään. Eikä kerrota. Jos joku...
  16. E

Lista päivitetty. Nyt ei jaksa muuta. Väsyttää. 5+4
  17. E

Lista päivitetty. Mulla haluttaisi siihen faceryhmään liittyä mutta en tiiä kuitenkaan liittyäkö vai ei. Täällä silti kyllä tulis kirjoitettua myös mutta onhan tuo face vähän helpompi. Huoh. Mulla on tänään särkeny mahaa iha lujaa. Luulin nähneeni myös punaista paperissa vessareissun...
  18. E

Kyllä turvottaa ja kovasti. Neljättä ootetaan. Molemmista on esikoisen jälkeen pompannu se turvotus heti iha mahottomaksi mutta sitte kyllä tasottunu jossain vaiheessa.
  19. E

Lista päivitetty.
  20. E

Lista päivitetty. Kerään täällä rohkeutta soittaakseni aikaa varhaisultraan.

Yhteistyössä