Hakutulokset

1. Björn

Unista tietävät!!! Mitä merkitsee???

Merkitsee sitä, että sulla oli yöllä ilmaa vatsassa.
  2. Björn

Millä kelillä potkukelkka luistaa parhaiten?

-20 ei hiekoitettu.
  3. Björn

AV (ov)

4. Björn

Av:laiset korkeammin koulutettuja kuin Mitäs nyttiläiset?

Ohhoh! |O |O |O Kerro mieluummin jotain php:stä.
  5. Björn

Tiedoksi AV:lta tulleille

Vielä.
  6. Björn

Tiedoksi AV:lta tulleille

Et vissiin tajunnut, mitä tuo yksi ajoi takaa.
  7. Björn

hammaslääkäriä tai hammashoitajaa paikalla?

Ja itse aiheeseen: ei oikeastaan hyödytä laittaa itse väliaikaista paikkaa, jos kuitenkin pääset ma aamuna hammaslääkäriin. Asia olisi eri jos hammasta vihloisi ja et ihan heti pääsisi hoitoon.
  8. Björn

hammaslääkäriä tai hammashoitajaa paikalla?

Voi olla, että tulehduspaine on purkautunut paiseeksi, eikä kovaa kipua sen takia synny.
  9. Björn

Buranaa vai halvempaa Ibuxinia?

Auttaiskohan siihen hammaskipuun ihan käynti hammaslääkärissä... Kun on tarpeeksi tulehtunut niin ei siihen auta enää edes puudutusaine.
  10. Björn

Raw food ja veganismi lapsella

Siihen, että valtaosa vanhemmista syöttää lapsilleen ravinneköyhää ruokaa.
  11. Björn

AV:lle tuli rekisteröitymispakko?

Okei, no kai meillä on jokaisella omat tarpeemme. Ehkä en osaa asettua sellaiseen asemaan, kun en ole ikinä niin totaalisen umpikujassa ollut. Itselleni tällä on lähinnä viihdearvoa (siis en tarkoita, että pitäisin toisen ahdinkoa viihteenä, vaan että ylipäätään avaan palstan siinä missä joku...
  12. Björn

Mistäpäin Helsinkiä halvin vuokrakolmio?

Kontulassa lienee halvimmat. Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan. Mutta jos nyt vähän haluaa rahoillensa vastinetta niin varmaan larusta lähtisin luukkua etsimään.
  13. Björn

Mitä nämä arkaluontoiset asiat ovat, joita on ihan pakko ruotia netissä?
  14. Björn

Onko Björn Björn, vai ihan jotain muuta?

Niin niin, ajattelit että 14-vuotiaana olen tänne rekisteröitynyt.
  15. Björn

Onko se Mäkkiruoka nyt oikeasti niin saatanasta?

Mahtavasti olit ymmärtämättä asian ydintä :wave:
  16. Björn

Onhan se kieltämätä ihmeellinen asia, ottaen palstan yleisen tason huomioon, että 36-vuotias ihminen on perheellinen ja työssäkäyvä.
  17. Björn

Tämä edellyttäisi tietysti sen, että jotain henkilöä ylipäätään kiinnostaisi teidän hiivatulehduksenne. Mutta jos nyt pahin pelkosi toteutuisikin, niin täytyy ihmetellä, että eikö jokainen aikuinen ihminen tiedä, että on itse vastuussa omista kirjoituksistaan? Myös anonyymisti julkaistuista...
  18. Björn

Sinänsä erikoinen ilmiö, että anonyymit raapii päänsä puhki miettiessään kuka joku rekisteröitynyt on, koska täytyyhän silloin olla useita nimimerkkejä koska miten muuten voisi keskustella yhtä vapauteesti kuin anonyymi. Samalla unohdetaan, että rekisteröitynyt on yleensä jo käynyt läpi sen...
  19. Björn

Aina ei voi ottaa eväitä. Jos lennät Helsingistä Ouluun, niin otatko eväille oman laukun ruumaan, jotta voit perillä mutustaa keittoa? Vai kuljetatko lohta 6 tuntia junassa?
  20. Björn

En nyt tiedä, onko tuo ihan todellinen väite, että joidenkin mielestä mäkkiruoka on maailman parasta ruokaa. Itse lähestyn asiaa ennemminkin siitä näkökulmasta, että vaikka minä veisinkin mielelläni lapseni syömään ravintolaan sitä "kunnon ruokaa", niin se on käytännössä aika mahdoton yhtälö...

Yhteistyössä