Hakutulokset

1. P

Toiveena vauva 2017-2018

Ei mittään loukaantumisia, tosiaankaan! Puoliläpällä kirjoitettu. Ymmärrän täysin kyllä, ettei jaksa koko stooriaan laitella. Sulla oli oikein hyvä, lyhyt ja ytimekäs, vastaus mun kysymykseen. :)
  2. P

Toiveena vauva 2017-2018

Oon mie kerran tän ketjun selannu mut ei kyllä todellakaan jääny päähän, et ketkä täällä vielä kirjottelee ja mikä tarina kenelläkin on. o_O Ei tosiaan tartte vastata jos ei halua/jaksa. Tuossa ketjun lukemisessa vierähti tovi aikaa eikä tosiaan 3 pienen lapsen kans kyllä riitä aika enää läpi...
  3. P

Toiveena vauva 2017-2018

Anteeks jos oon kovin tungetteleva mutta listalla näyttää olevan kohtuuttoman pitkään yrittäneitä ja mietiskelin vain, että onko kellään mitään hoitojuttuja aloitettu?
  4. P

Toiveena vauva 2017-2018

Mulle vois päivittää DPO -1. Taidan uittaa seuraavalla pissalla ovistestin ja katon mihin suuntaan viiva menee. Ja sinne meni kankkulan kaivoon "en kyllä testaile ja annan mennä asioiden omalla painollaa" ajatusmaailma... :whistle:
  5. P

Toiveena vauva 2017-2018

Pakko lisätä omaa napaa sen verta, että piti mun aamulla pissata ovistikkuun, koska se oli huhuillu mun nimeä päivät ja yöt monta päivää. Ja pärähti vahva plussa! o_O Peittoja heiluteltiin illalla pikatahtia, toivottavasti se riittää. Vasenta munasarjaa jomotellu eilisestä asti eli niinköhän tuo...
  6. P

Toiveena vauva 2017-2018

No mutta haamulainenhan se siellä Danalla kurkkii! :love:
  7. P

Toiveena vauva 2017-2018

ViiruP Mulla menee ovis tosi herkästi testeissä ohi. Esikoista ja kakkosta tehdessä tein testejä aamulla ja illalla kp 10 lähtien. Sit kp 14 lähtien kolme kertaa päivässä. Yleensä se plussa tuli kp 16 päivällä ja illalla se testi oli jo haaleempi. Yksilöllistä taitaa olla se kauan se plussana...
  8. P

Toiveena vauva 2017-2018

Ekaksi onnea kaikille plussanneille! Sitten kaikille vuotelijoille pahoittelut. Täällä on tosiaan ollu melkosta menoa ja meininkiä lapsien kanssa, kun ovat sairasteneet koko aika jotain. Ite oon myös pari tautia tuossa sairastanu. Ei ole voimia ollu kirjoittaa, lukenu kyllä oon öiden pitkien...
  9. P

Toiveena vauva 2017-2018

Kp 8/30 yk 4. Meillä on sairastettu menemään ja en oo päässy/jaksanu lueskella yhtään. :( Huomenna lisää!
  10. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Sofin testit iha reiästä. Ihan selvää viivaa anto mullekin ja nyt menossa vuoto. Ja samalla tavalla khilde teki mullakin eli varmaan testin ominaispiirre.

Yhteistyössä