Hakutulokset

1. P

Toiveena vauva 2017-2018

Hantta81 Jee! Onnea ja tarrasukkia matkaan! :)
  2. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kuivuessaan toi viiva näyttäs selvemmältä.. Voisko olla.. Hui ku jännittää..
  3. P

Toiveena vauva 2017-2018

Laskeeko muut aina kierrossa, et jos nyt tärppää niin millon ois laskettu aika vai oonko iha vinksahtanu päästäni?
  4. P

Toiveena vauva 2017-2018

Hätähousuna testailin jo. Oonhan edellisetkin plussannu näihin aikoihin mut apteekin omaan ehkä pieni haamulainen livenä. Aamua siis odotellessa. Sain pidäteltyä vain 2h.
  5. P

Tässä ennen purkua. 2h pidätyksellä. En vaan pystyny pidempään. :( http://aijaa.com/YLt5Oz Tässä purettuna. Ihan ku jotain sieltä kurkkis. Aamua odotellessa.. http://aijaa.com/r0ciIV Veerulille pahoittelut. :(
  6. P

En luota! Tommonen paketti sattu oleen kaapissa. En hoksinu ees kattoa ovatko menny jo vanhaksikin. o_O Oon saanu esikoisestaki apteekin omalla tässä vaiheessa selvän viivan ja nää on näyttäny selkeää negaa. Oon tänään aatellu käyä hakemassa apteekin oman ja postissa on tulossa pari testiä mut...
  7. P

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneet! Pahoittelut marrasmaille. :(
  8. P

http://aijaa.com/7CR36u Livenä näkyy tossa DPO 5 jotain pientä väriä. Tänään sit aamulla haalemapi vahvemmasta pissasta eli olisko joku hentoinen yritys pienellä alulla ollut. Ja kyllä, toooosi aikaisin aloitettu mut kun on hätänen niin on hätänen. Hupinsa kullakin. :rolleyes:
  9. P

Toi näyttää iha samalta miltä mulla näytti kakkosesta DPO 5. :LOL: Alotin joo testaamaan tosi aikasin. Mutta jos siellä viiva on niin toivon vahvistumista!
  10. P

Miksi mie nään tossa haaleeta haamulaista.
  11. P

Toiveena vauva 2017-2018

Liukasteista niin on myös sellaisia, jotka ei tuhoa siittiöitä mut vaikeuttaa niiden uimista. Yleensä putelissa lukee kyllä onko vaikutusta.
  12. P

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneet! Täällä iski aamulla epätoivo. Se oikein varma olo raskaudesta on vaihtunut varmaan oloon siitä, että tässä ei olla raskaana. Vielä aikoihin. Todella ahistava ajatus ja tunne. :cry: Taidan ottaa ens kierrossa greippimehun käyttöön ja lukea mitä muuta voisin kokeilla. Taitaa...
  13. P

Toiveena vauva 2017-2018

Miten aikaisin ootte plussannu jos ennestään lapsia? Mie esikoisesta plussasin selvän viivan DPO 5 ja kakkosesta sekä kolmosesta DPO 6. Kaikki apteekin omalla testillä.
  14. P

Toiveena vauva 2017-2018

Essi93 Mikä kp aloitat testailun? Teetkö monta testiä päivässä? Jos sulla on vasta nyt kp 14 niin se voi hyvin olla vasta tulossa. Jatka tikuttelua kaksi kertaa päivässä niin ehkäpä se jäisi kiinni. (y) Elämäntilanne on ihan hyvä. Mies töissä, mie kolmen kanssa kotona ja monen mielestä mun...
  15. P

Toiveena vauva 2017-2018

Marrasmai Oon niin pahoillani. :( Toivottavasti vuoto alkaa pian. Ääh, tää piinailu on ihan hanurista. Mie en ymmärrä miksi mulla on nyt toiveet niin korkealla. Oon ihan varma, että nyt tärppää mut ei tietenkään tärppää, koska olo on niin varma. :unsure: Ja kun se vuoto alkaa, tipun niin...
  16. P

Toiveena vauva 2017-2018

Kiinnittymisestä täytyy sanoa, että se on hyvin yksilöllistä ja tapauskohtaista. Mie oon esikoisesta saanu kunnon viiva raskaustestiin jo DPO 5 (ovis tikutettu) eli on kyllä kiinnittynyt aikaisin. Lääkäriltä kuulin, et se kiinnittyminen voi tapahtu DPO 3 etiäpäin.
  17. P

Toiveena vauva 2017-2018

Joo siis kyllä mun serkulle esimerkiksi oli heitetty ihan ihmeellisiä kommentteja, kun neljättä alkoivat odottaa. Ei me kolmannestakaan enää mitään innostuneita onniteluja saatu. :( Varmaan me ei edes tulla kertomaan raskaudesta (sitten KUN raskaana ollaan). Naeli Meille ei onneksi olla...
  18. P

Toiveena vauva 2017-2018

Susanmaaria ovistesteihinhän tulee haaleita viivoja pitkin kiertoa. Mutta toivotaan raskaustestiinkin aamulla viivaa! ;)
  19. P

Toiveena vauva 2017-2018

Marrasmai Mie kyllä nään jonkinlaisen haamulaisen siellä mutta mun kaveri on saanu tolla testillä paljon vääriä haamuja. Mutta jospa se siellä vahvistus! :love: Cicada Tervetuloa! Pitkä yritys teilläkin takana. Plussatuulia ja hyvältähän tuo jo kuulostaakin. (y) Meillä esikoista tehtiin vain 3...
  20. P

Toiveena vauva 2017-2018

Marrasmai Täällä on varmaat ja sormet ristissä, että siellä viiva vahvistuu! Pieni kutina ois, että siellä ois masukki kasvamassa.. (y):love: Muoks. Varmaat mulla on pöksyissä! Varpaat ja sormet ristissä!

Yhteistyössä