Hakutulokset

1. P

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä kemiallinen raskaus. Tuli käytyä päivystyksessä, kysta oireili kipeesti. Otettiin sit verikokeet ja kerroin haamuista testeissä. Hcg oli 24 ja lääkäri sano, et kyllä sen pitäs olla jo korkeempi jos ois normaali raskaus. Nyt on vissiinki DPO 13. Toivottavasti kuukautiset ei nyt kauheesti...
  2. P

Toiveena vauva 2017-2018

Taidan säästää digin, kun on niin selvä kiukku päällä mikä enteilee kuukautisia. Hermo on niiiiiiiiin kireellä. Nuorimmainen on huutanu koko päivän. Voi luoja, että on vielä matkaa iltaan.
  3. P

Toiveena vauva 2017-2018

Kävin ostamassa digin. Aamulla se ja sit loppuu mun testailut. Ens kiertoon en oo ees tilannu ovistestejä. Taidan heittää ihan aikuisten oikeesti nyt kaikki testit mäkeen ja yrittää nauttia elämästä ilman testistressejä. Stressiksi kun tämä "harrastus" nyt tuntuu menevän.
  4. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No ai. Just kysyin kaverilta, joka valokuvaaja ja se sano ettei tuu jos ei oo väriä mistä muodostua. Mut siellähän voi sitä väriä vähän olla vaikka ei silmällä nää hyvin. Esim. kemialliset justiin. Tai näin kuvittelisin. No mut meen nyt tolla mun kaverin tiedolla, koska se on mulle parempi...
  5. P

http://aijaa.com/ZJX7ro HEI! Tietääks joku, et muodostuuko tohon negatiiviin toista vaaleaa viivaa jos on viivanpaikka?? Vai vaatiiko se väriä??
  6. P

http://aijaa.com/4SKUWe Ei tästä tuu mittään. Mie en tee enää mitään testiä. Paitsi tiistaina digin jos käy niin ettei kuukautisia oo näkyny. Enkä tilaa tommosia kakkatestejä enää mistään nettikaupoista. Niin kerta. Paisi ehkä sitte seuraavalla kierrolla. :whistle: Ihana nähä vahvistuvia...
  7. P

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä mullakin käy mielessä, kun neljättä tässä odotellaan ja yk on vasta neljäs, että voinko purnata tätä pahaa oloa tänne. Mutta tää on keskustelupalsta eli voin. En mie oikeestaan menis kaverille, jonka tiedän odottaneen kauan, purnaamaan näin kuin tänne. Tää on jokaiselle ihmiselle...
  8. P

Toiveena vauva 2017-2018

Taaperotx5 Mie näen hailakkaa haamulaista. Toivottavasti lähtee vahvenemaan!
  9. P

Mie syön sukkani jos Haaveilijalla ei viivat tummune. Minusta ne on tummunu. Nyt näin jo ihan selvästi haamun.
  10. P

Toiveena vauva 2017-2018

Haamujen haamu edelleen PC. Usko meni. Ois se viiva jo vahvistunu. Tympii ihan sikana. Sais tää oireilu loppua. Yöllä vaihoin asentoa niin repäsi kivasti alamahasta. Ja semmosta ei oo ollu ikinä ilman raskautta. o_O Eli joko tää on kemiallinen tai sit väärässä paikassa. ETTÄ MUA ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄ. :mad:
  11. P

PC testi. En vaan saa parempaa kuvaa vaikka kuinka yritän. Mut kyllä mulla on usko menny. Nää testit tummuu liian hitaasti. http://aijaa.com/TssMWe
  12. P

Oooh! Aina ku mulla on apteekin omalla ollu tuollanen viiva niin oon kyllä vahvasti ollu raskaana! (y)
  13. P

Toiveena vauva 2017-2018

Juuri niinku Lallastiina sano. Mulla itellä se voi mennä ohi jos en testaile kolme kertaa päivässä. Se on niin pikanen. Mulla siis. Sit ne pysyy päivätolkulla vahvoina ne viivat mut ei plussana.
  14. P

Toiveena vauva 2017-2018

Mun mielestä sun ois kannattanu tikuttaa kaks kertaa päivässä. Sit ois helpompi diagnosoida mitään. :D
  15. P

Siis mie nään niin selviä haamuja noissa haaveilijan testeissä. Pitääköhän mun painua takas terveystalolle missä mulla silmät leikattiin. o_O
  16. P

Mie nakkaan sorsia rfsu:n testeillä. :D Mut toivotaan, että sun viiva vahvistuu ja siellä ois matkalainen kyydissä. Muoks. On lisättävä, että en ole noin selvää viivaa ite saano noihin testeihin ellen ole ollut raskaana mutta en koske enää niihin testeihin vaikka ilmaseks annettas. (No varmasti...
  17. P

Toiveena vauva 2017-2018

Tänä aamuna step onen testiin jonkunlainen haamu saatu. Ja oireita on, miksi oi miksi on vahvistuvia oireita mutta ei kunnon viivaa. Okei, on vasta DPO 8 ja kp 25/28-30 mutta silti! Mulla nippailee ja särkee mahaa mitä ei nyt oo ollu ennen ainakaan päiväkirjan mukaan. Ja mun syljeneritys on iha...
  18. P

Siis en todellakaan tiiä mitkä viivalasit mulla on mut mie näen haamun.
  19. P

Toiveena vauva 2017-2018

Aamuinen testi ei ainakaan vahvempi ollu eilistä eli taitaa jäädä yritykseksi. Ei oo toinen tarrannu tarpeeksi lujaa kiinni. :( Ei muuta ku menkkojen odotteluun ja siittä uuteen yritykseen.
  20. P

Onnea Töppönen! Täällä testi eilistä hivenen haaleampi. Tai samanlainen. En osaa vielä sanoa, ku toinen kuiva. Mutta ehkä mulla on ollu tosiaan joku yritys kiinnittyä mut ei oo saanu tarpeeksi vahvaa otetta. Alkaspa jo menkat niin pääsis uuteen yritykseen. Huoh.

Yhteistyössä