Hakutulokset

1. M

Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

Mannamakaroni: Mulla on kans sitä jotta taju lähtee, mutta lähinnä liittyy verenpaineen säätelyhäriöön raskauksien aikana, mutta lisänä matala verensokeri joka aiheuttaa hurjan tärinän ja sydän alkaa hakata rinnasta ulos ja sillon saattaa mennä myös taju, jos en syö säännöllisesti...
  2. M

Tääläkin eilisiä neuvola kuulumisia. Vauvan syke 135-145, sf 26cm , hb 105, painoa tullu 400g/vko Sokerit oli ihan ok, meinas, että mulla laskee verensokerit kovin herkästi liian matalaksi. + Laittoi lähetteen verikokeisiin torstaille maksa ja kilpirauhas kokeisiin, joten saa taas paastota sen...
  3. M

Nuutti79: Mulla ei ole tietääkseni ollu koskaan sairaslomaa, meniköhän sekasin jonku toisen kans :) Nivuskivut ja liitoskivut vaivaa heti jos vaivautuu liikkumaan hetkeäkään. Eilen tein lumityöt meiän suht isolle pihalle ja kyllä illalla kiitteli alavartalo. Mutta tuli ulkoiltua ihanalla...
  4. M

Meillä ite oon ollu kotiäitinä koko lasten lapsuuden (5v) enkä vielä oo ainakaan tästä ajatuksesta luopunut, lukuunottamatta pikkuhommia kuten yövuoroja grillillä tai henk.koht.avustajan hommia. Ei oo koskaan tarvinu tutustua hoitomaksuihin. Täälä ollut kova hälinä viimiset kolmepäivää kun...
  5. M

Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

Munki puolesta tervetuloa uusille höpisijöille! Kiva kun on sit kesäkuussa paljo odottavia ja saa ootella vauvakuulumisia jatkuvasti ;D Itellä ollu ny niin surkee olo monta päivää, ettei oo tehny mieli tehdä yhtään mitään. Ihan liikaa stressiä ja pakollisia tekemisiä + mies jatkuvasti töissä...
  6. M

Kestovaippoja en oo koskaan edes kokeillut, liian laiska pyykinpesijä oon semmoseen. :D Tääläkään ei oikeen tuo vauvan vaatteitten ja tavaroiden hankinta ota sujuakseen, ei vaan oo tullu sellasta fiilistä et lähtis ostelemaan jotain, ja ku löytyy nuo perusvaatteet jo kaapista,pitääs vaan kattoa...
  7. M

Tervetuloa uutsimam :) Mulle ei sanottu vauvan painoarviota ollenkaan ultrassa, enkä tajunnu edes kysyä. :o Taidan olla ainut joka toivoo käynnistystä. Tai en halua että päästetään montaa pvää yli rv 40.. Nopeet synnytykset takana ja tosiaan tunnin matka, haluan mahdolliset...
  8. M

Olipas hauska lukea vähä enemmän kuulumisia tälläkertaa. Mannamakaroni , meillä samanlainen tapaus ultrassa.. naamasta ei saatu kuvaa vaikka kuinka yritti lääkäri vattaa hötkytellä ja pientä hätistellä pois kohdunseinämästä.Normaalisti hirveä mylläys kun vähä pökkää kädellä, mutta sielä ku...
  9. M

Biisi: Tarja Ylitalo - Mua kuule äiti ja noi sanat... ja täälä kidutan itteäni kuuntelemalla tätä jälleen.
  10. M

Neuvola oli tosiaan eilen ja kaikki oli ihan ok. Verenpaineet oli mulle tavallista korkeemmat, hb oli noussu 118, painoa tullu 700g/vko eli aika reippaasti.. ja kohdunpohjankorkeus 22 eli reippaasti yläkäyrillä mennään taas kerran. Vauvan sykkeet 145/min. Sokerirasitukseen kävi käsky ja vähän...

Yhteistyössä