Hakutulokset

1. Katy Johanna

Mielikuvitus saa siivet

Juu, kyl mie sanoinkin. Ihmettelin itsekin myöhäistä puhelua ja kun ei nää kaveeraa hirveesti muutenkaan, niin ihmettelin puhelua viel enempi.
  2. Katy Johanna

Mielikuvitus saa siivet

Tuskin se jätkä mitään ihmeempää tekisi, tosin oishan tuol varastossa jotain vietävää. Ei varmasti sisälle pyri =). Mut on meil tuol ulkosalla käyny ihan oikeitaki varkaita. Täytyy keskittyä johonkin mukavaan kirjaan. =)
  3. Katy Johanna

Mielikuvitus saa siivet

Miehä pelkään pimeää ja kaikkea mikä siellä liikkuu. Mies on reissussa ja olen yksin lasten kanssa. Asutaan semmoisessa paikassa, mikä vetää myös varkaita puoleensa. On käyny ihan päiväsaikaankin nimittäin. Aina kun mies on poissa yön yli, oon korvat hörösillään ja kyttään ohiajavia autoja...
  4. Katy Johanna

Parasta päivässä?

Päätin unohtaa murheet viikonlopuksi. Olen poikien kans kolmisin, tehtiin hyvää ruokaa. Ja KERRANKIN meillä oli rauhallinen ilta ja kävivät nätisti nukkumaan. =)
  5. Katy Johanna

Mitä outoa teille on kerrottu/opetettu lapsena?

Mie oon niin hyväuskonen, et elin vissiin paniikissa koko lapsuuden :D. Jos purkan nielasee, menee maha ihan tukkoon. Jos piirtää kuulakärkikynällä käteen, niin saa verenmyrkytyksen. Menin jo paniikkiin siitä, kun kynä sattu vahingossa lipsahtamaan sormeen. Olin varma, että kuolen. :xmas:
  6. Katy Johanna

Mitä ajattelet, jos lapsella äitinsä sukunimi?

En ajattele mitään. Jokaisen oma asia.
  7. Katy Johanna

Montako kertaa päivässä koiranne paskantaa?

Vapaana riekkuu ja paskoo kaks kertaa päivässä.
  8. Katy Johanna

Jatko-opinnot

Opiskelen tällä hetkellä lähihoitajaksi. Kiinnostaisi jatkaa vielä opintoja tämän jälkeen, mikä vaatisi hieman minun poissaoloani pari päivää viikossa. Opinnot jatkuisivat 1,5 vuotta. Miehellä nihkeä vastaanotto, minkä toisaalta ymmärrän, mutta nämä opinnot kiinnostaisivat todella ja tunnen...
  9. Katy Johanna

Orgasmin puute :(

Yhdynnässä en yleensä, muuta kuin g.piste orkkuja. Ja kaikki muutkin vasta nykyísen mieheni kanssa. Luulin, etten vaan pysty saamaan, mutta ilmeisesti kyse olikin luottamuksesta, jonka alitajuisesti tiesin.
  10. Katy Johanna

typerintä mitä olet tehnyt?

Tapasin ja seurustelin pitkään ex-ex-mieheni kanssa. Siitä poikii monet hölmöilyt mitä ITSE olen tehnyt vuosien varrella. Nyt siitä onneksi yli 15 vuotta.
  11. Katy Johanna

mikä on ongelmana jos mies on jatkuvasti pahalla päällä ja tiuskii?

Luultavasti väsynyt ja stressaantunut. Kuin paljon tekee töitä? Onko yrittäjä?
  12. Katy Johanna

hitto noita kakaroita, ärsyttää kun aamut on yhtä sirkusta

Pois pöydästä ja ilman ruokaa. Jos lohduttaa, ni meil on illat yhtä härdelliä iltapala-aikaan. Mut, tunnustan, minusta on kiinni, en pysty pitämään järjestystä. Tiedän faktat, mut silti karkaa käsistä.
  13. Katy Johanna

En pysty mennä nukkuu..help..

Jan Karon ja Pappila-sarja. Luen sen aina kun ahdistaa tai elämässä muuten kiireitä. Todella ihanaa ja rauhoittavaa + koukuttavaa lukemista.
  14. Katy Johanna

Käytättekö sanontaa - isot pojat eivät itke?

En käytä. Mies on opetettu siihen, anoppi on tosi vanhanaikainen. Olen kyllä korjannut asian, meidän huushollissa saa kaikki itkeä.
  15. Katy Johanna

Osaako mies tehdä "naisten töitä"?

Minä hoidan kotihommat pääosin yksin. Mut kerran näin, kun mies imuroi (unohin ottaa kuvan), niin tarkemmin se imuroi kun minä. Saattaa tuo astianpesukoneen tyhjentää. :D Mut enpä oo itekään mikään kodin hengetär..
  16. Katy Johanna

moniko muistaa bändin nimeltä ARMY OF LOVERS ? :D

:wave: se oli hyvä.
  17. Katy Johanna

Onko tällä foorumilla pääasiassa typeriä mammoja?

:rolleyes: En mie aineskaan ihan täysil valoil ajele. Ei oo kaik inkkarit kanootissa ja junakin jätti asemalle. Kirjoottelenkin ihan miten sattuu... en vaa millään viittis ihan virallista kirjakieltä käyttää, tyhymä ku oon.
  18. Katy Johanna

Missä asennossa luet kirjoja?

Yleensä sängyllä pötköllään. Joskus sohvalla istuen. Ikinä en lue pöydän ääressä, paitsi koulukirjoja.
  19. Katy Johanna

Help! Vauvan flunssaan lääkettä?

Sipulia meilläkin käytetään. Avaa kummasti nenän öisin ja lapsi nukkuu paremmin.
  20. Katy Johanna

GALLUP: kohdun SF-mitta ja vauvan koko...

Ensimmäisen pojan kohdalla sf-mitta käyrien yläpuolella, vauva 3600 g. Toinen vauva, tyttö, sf-mitta ylärajassa, mutta käyrillä vielä 3650 g. Kolmas, poika ylärajalla, mutta ei niin korkea kuin eka, 4190 g.

Yhteistyössä