typerintä mitä olet tehnyt?

• Viestiketjun aloittaja vasempi saapas
  • Ensimmäinen viesti
vasempi saapas
Petin miestäni 1,5v kerroin siitä josta seurasi vuoden kriisi. Saimme suhteen entistä ehommaksi pitkäjänteisellä työllä.

Halusimme lasta. Petin miestä toistamiseen saman tyypin kanssa. Tulin raskaaksi vaan kelle? Toinen on erisävyä, joten ahdistus kasvoi liian suureksi ja tein abortin. Väitin saaneeni keskenmenon. Sen jälkeen lasta ei ole kuulunut. Paljon typerämpään en ole kyennyt. Tuskin moni muukaan.

..
Nojuu, en osaa nyt kyllä laittaa paremmaksi minäkään. Mun typerimpiä tekoja on ehkä pikavippien otto nuorempana viikonloppuiltaisin kun rahat ei riittäneet juotaviin.:p Muutenkin rahankäyttö oli tosi holtitonta silloin. Vieläkin elän välillä yli varojeni.

"Mirkku"
Raivonnut sikahumalassa väärille ihmisille ja väärässä paikassa, ottanut suihin neekeriltä ilman kortsua, huorannu kadulla, vetänyt kokaa,pillereitä, nussinut serkun kanssa, antanut koiran nuolla, antanut vuokraisännän nuolla, runkannu taksikuskia kotikerrostalon pihalla, vittuillu kytille, no ei näitä ny kaikkii voi muistaa saatana..

"joku"
Huh! Vaikea tosiaan pistää paremmaksi... Mä olen kerran pettänyt, mutta mies ei tiedä asiasta. Ihan totta puhuen en kadu. Mun oli saatava tietää oliko tää toinen henkilö se oikea vai oma mies (pitkä historia). Oltiin pahassa kriisissä kun tämä tapahtui, mutta se oli käännekohta minulle. Osasin tämän jälkeen jättää haihattelut ja tehdä töitä avioliittoni onnistumisen eteen. Tästä on jo 10 vuotta aikaa.

Mutta mikä on se typerin, jos tuota en kerran kadu...? Varmaan vuokrien maksamatta jättäminen joskus nuorena. Aikamoisen summan joutui vanhempani raukat minulle lainaamaan ja luottamus siihen, että osaan päräjät omillani meni pitkäksi aikaa.

vasempi saapas
[QUOTE="Mirkku";27036969]Raivonnut sikahumalassa väärille ihmisille ja väärässä paikassa, ottanut suihin neekeriltä ilman kortsua, huorannu kadulla, vetänyt kokaa,pillereitä, nussinut serkun kanssa, antanut koiran nuolla, antanut vuokraisännän nuolla, runkannu taksikuskia kotikerrostalon pihalla, vittuillu kytille, no ei näitä ny kaikkii voi muistaa saatana..[/QUOTE]

mäki oken huorannut ja antanut koiran nuolla.Ei tunnu missään. :D Olin nuori, yksin, villi ja vapaa. Huoraamisesta pidin siihen aikaan. Helppoa rahaa ilman tunnon tuskia. Heh, oon muutevse, josta _kukaan_ ei uskoisi jos tietäisi. Hyvin koulutettu ja muutenkin muka hyvätapainen vakaa ihminen. Ei se päälle näy. Eikä hyväkään koulutus synnynnäistä typeryyttä poista näköjään..

tietäjä iän ikuinen
[QUOTE="joku";27037001]Huh! Vaikea tosiaan pistää paremmaksi... Mä olen kerran pettänyt, mutta mies ei tiedä asiasta. Ihan totta puhuen en kadu. Mun oli saatava tietää oliko tää toinen henkilö se oikea vai oma mies (pitkä historia). Oltiin pahassa kriisissä kun tämä tapahtui, mutta se oli käännekohta minulle. Osasin tämän jälkeen jättää haihattelut ja tehdä töitä avioliittoni onnistumisen eteen. Tästä on jo 10 vuotta aikaa.

Mutta mikä on se typerin, jos tuota en kerran kadu...? Varmaan vuokrien maksamatta jättäminen joskus nuorena. Aikamoisen summan joutui vanhempani raukat minulle lainaamaan ja luottamus siihen, että osaan päräjät omillani meni pitkäksi aikaa.[/QUOTE]

typerin tekosi oli kirjoitaa tää tänne,miehesi lukee kirjoituksiasi serveriltä.

Vasempi saapas
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä iän ikuinen;27037223:
typerin tekosi oli kirjoitaa tää tänne,miehesi lukee kirjoituksiasi serveriltä.
En ku näkis. :D Ei se taida edes tietää mikä on serveri. :p Sitäpaitsi käytän puhelinta nettailuun. Että siinä mielessä ihan se ja sama, ei käytä mun puhelinta mihinkään koskaan. Toki voi vaikka mun nukkuessa tutkia sitä, mutta sivuhistorian ku poistaa ni ei sen sortin velho ole että osaisi sieltä mitään ettiä.

typerys
Nuorena on tullut tehtyä paljonkin typerää. Pahimmat typeryydet ovat kyllä ehkäisyn laiminlyöminen ja raskaaksi tulo 18v -> abortti. Tämän lisäksi holtiton rahankäyttö, ylivelkaantuminen ja luottotietojen menetys. Näistä on nyt jo yli 20v aikaa ja onneksi elämä on jotain opettanut ja noista virheistä olen viisastunut.

"jaa-a"
No yks pahimpia typeryyksiä oli jäädä sen exän kans naimisiin kun se oli jo tunnustanu pettäneensä sen veljen vaimon kans mua.

7 v myöhemmin erottiin. Vaikeeta oli.

Tuhlasin 18 vuoden säästöni kolmessa kuukaudessa viinaan, matkusteluun, vaatteisiin ja ulkonä syömiseen. Tosin paha sanoa minkä verran mihinkin, sillä olin jatkuvasti kännissä. Toivottavasti oli edes hauskaa.

Yhteistyössä