Mitä outoa teille on kerrottu/opetettu lapsena?

• Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
Mulle puhui isani tuota ihan samaa. Vantaanjoki oli vieressa ja kai sita pelotti, etta meen liian lahelle. Han siis vaan puhui tuosta kyseisesta joesta, ei muista lammista tai jarvista. Sanoi myos, etta virtaus on niin kova etta vielheti mennessaan (lie tottakin) ja on sellainen mutapohja, etta siihen vaan uppoaa ja uppoaa.
Juu en menny lahelle. En menee vielakaan. Ma hadin tuskin pystyn edes katsomaan sita jokea kun puistattaa. Trauma sekin :|
Vantaanjoessa on hiekka- ja kivipohja, ainakin kaikissa osissa joista itse tiedän. Kannattaa käydä joella poistattamassa trauma ;)

Jkks
Mulle äiti sano joskus kun vaihtoi tyttönimensä takaisin josta itte innostuin 8-veenä et määki tahon. Äiti vaan sano et ei saa vaihtaa nimee ennenko oon 15. No 15-v syntymäpäivänä mä sit tokasin et joko nyt saan :D

Ja sama just kaikki noi näkit ja siemenet :D aika kätevä keino noi näkit pitämää lapsia pois vedenääreltä.

Ja just ku mummu ja pappa kuoli ni puhuttiin et nyt ne on sit suojelusenkeleitä ja kulkee mukana koulumatkalla jne.

Ja kulki hurja stoori pienel paikkakunnalla äitin kertoman mukaan et joskus meidän koulussa kaks tyttöö olis kuollu ku joku tuntematon mies tarjonnu niille karkkipussin joka piti tarjota koko luokalle mut olivat syöneet itte.
Lapsen mielikuvitus ihan omiaan ja ehkä ihan hyväkin tommosia pelotteita.

Mie oon niin hyväuskonen, et elin vissiin paniikissa koko lapsuuden :D. Jos purkan nielasee, menee maha ihan tukkoon. Jos piirtää kuulakärkikynällä käteen, niin saa verenmyrkytyksen. Menin jo paniikkiin siitä, kun kynä sattu vahingossa lipsahtamaan sormeen. Olin varma, että kuolen. :xmas:

peilinsärkijä
Jos särkee peilin, on edessä seitsemän vuoden epäonni. 10-vuotiaana näin kävi ja ajattelin, että sinne meni teinivuodet ja poikaystävämahikset. Ei naurattanut.. :/

Yhteistyössä