Hakutulokset

1. S

Sinä joka olet, tai olit toinen nainen

Olis sillä aika vakavat seuraukset ollu, jos kiinni ois jääty. Ja minä siitä kaiken paskan niskaani olisin saanut, asianlaidat ja taustat tietäen..
  2. S

Halipatsuippa, pitkästä aikaa.

Pari viikkoa kohta ollu kipeä, vähän huonosti pystyy mittään tekemään. Leposärky oli alkuunsa aivan jäätävää, valvoin 3 yötä ennenkö sain kunnon tropit. Nyt on ollu vähän parempi, kun ei vaan mee rasittamaan. Ei siedä ollenkaan rasitusta. Ehdottivat punkteerausta ja kortisonipiikkiä mutta en oo...
  3. S

Lemppariravintolasi? Entä inhokkisi?

Joku italialais-kreikkalainen ravintola, nimeä en kuollaksenikaan muista, forumia vastapäätä oli jotain ihan hirveää. Paikasta ja ruuasta jäi käteen paha mieli ja liian vahva mintun maku. Hirveäasti ei olla pystytty kiertelemään muualla jykylässä, torrerosta ja haroldia voin suositella.
  4. S

Sinä joka olet, tai olit toinen nainen

Mies, naimissa ja kolmen lapsen isä, tahtoi minusta fuckbuddyn. Pyyteli kovasti mukaansa millon minnekkin ja ehdotti tapaamisia. Pari kertaa hänet tapasinkin kahden kesken, mutta pusua pidemmälle ei koskaan menty. Löin itse jarrut pohjaan, mikä minä olen viattomilta lapsilta perheen hajottamaan...
  5. S

Lemppariravintolasi? Entä inhokkisi?

Jyväskylän Torreros on ehdoton suosikki. inhokkeja löytyyki sitte koko lista :snotty:
  6. S

ei siis suurempia kriisejä. Itse tässä varron että tohtori soittaisi ja kertoisi labrojen vastaukset ja jatkotoimenpiteet. Olkanivel tulehtunut.
  7. S

Pitääkö passi olla mukana, kun menee laivalla Viroon?

Kannattaahan tuo olla, kun esim. ajokorttia ei enää päteväksi henkkariksi lasketa.
  8. S

Mites täällä hurisee? :xmas:
  9. S

Mistä tiedän onko kangasmerkki silitettävä?

Eikai muuta ku kokeilemaan, joko tarraa kiinni tai kärähtää. Kohta tuon tietää :xmas:
  10. S

Kihlasormukset

Kultajousesta, ihan perus hopeiset pyörylät, taisivat olla kaikista halvimmat mahdolliset. Tuolla ne lojuu kirjahyllyssä, vähän veikkailen että eivät päivänvaloa näe ainakaan tässä parisuhteessa.
  11. S

Mistä tiedän onko kangasmerkki silitettävä?

Nih.. :snotty: amatöörillä on vaihteeks pallo hukassa noiden läpysköjen kanssa. Selkämerkissä on sellanen jännä raita, kiertää merkin reunoja. oisko se sitten silittämällä kiinnitettävä?
  12. S

Mitä lasissa ja mikä meno?

Täällä tujaus viskiä, fiilis ei kovin hyvä..:ashamed:
  13. S

12v tyttö,mekat,lomamatka. Tamponiko??

Mitään mistään tietämättömänä komppaan tätä. Hormooneja en antaisi, enkä kyllä pistäis penskaani käyttämään tampooneja, kun en itsekkään niitä ilkeä käyttää. Vastenmielisiä, epähygienisiä kapineita. Kuppi on jees.
  14. S

pallo jalkaan liian nuorena

Nyt tuli tätä ketjua lukiessa semmoinen olo, että alan olla tosissaan vanha :O Löydät ap varmasti ratkaisun itsestäsi ja sydämestäsi tilanteeseen. Voimia ja jaksamisia :hug:
  15. S

Nuvaring ehkäisyrengas, vatsakivut, tuhruvuoto..

Poistin siis renkaan ekan viikon jälkeen, kun kivut kävi sietämättömäksi. Nyt pari päivää poistosta ja alkoi tuhruvuoto. Kuuluu vissiin asiaan? Ihan ihme vempele, en kokeile toiste..
  16. S

Gallup: oletko pitkäaikainen palstailija?

ainakin vuodesta 2006.
  17. S

jos toinen silmä sokea, onko vaikutusta armeijan käymiseen?

Miehellä toinen silmä sokea, kävi armeijan B-miehenä. Ei siis muuta kuin että automaattisesti B-mieheksi.
  18. S

Pitäsköhän tässä olla niinku huolissaan tai jotain?

höhö :p nyt tuo pomppii pitkin kämppää ja hihkuu "mää tein kakun, onnistui!" :heart:
  19. S

Ihan liian ihana <3 Hauska seurata kun toinen tohisee ihan innoissaan :) on mulla hassu mies.
  20. S

Ukko komensi minut pois keittiöstä, kuulemma lähellekkään ei saa mennä. Nyt sieltä kuuluu helkutin moinen ähinä ja jupina, välillä kirroo ko merimies ja äsken tuumi että peli ei oo vielä menetetty. :snotty: Vielä huolestuttavampaa on se että nyt se tuhostaa jo kynttilöiden kanssa tuola O_o...

Yhteistyössä