Lemppariravintolasi? Entä inhokkisi?

• Viestiketjun aloittaja Koira
  • Ensimmäinen viesti
Koira
Tuli mieleen, kun ennen rakastin Rossoa mutta nyt siellä on saanut niin laadutonta ruokaa uuden listan myötä, että pitäisi keksiä jotain muuta! Ja tulee mieleen et onko tullut teillä vastasn ns. kauhukeittiöitä missään?

"vieras"
Jos ketjuista haluat lemppareita, niin itse tykkään Gringos Locosista. Tampereella hyviä keskihintaisia paikkoja on myös esim. Ruby and Fellas. Sen sijaan Pancho Villasta en tykkää yhtään ja yhden Amarillo-kokemuksen perusteella en siitäkään. Panchosta saa tosi ala-arvoista ruokaa, mä en ole pystynyt syömään yhtäkään annosta. Olen kuitenkin käynyt siellä viitisen kertaa kun se kuuluu parin kaverin kantapaikkoihin. Lisäksi palvelu on ollut melkein aina tosi ikävää.

Mä käyn nykyään Hanko Sushissa aika usein joten kai se on mun lemppari. Inhokkia ei ole.

Rossossa tuli aikoinaa käytya jonkin verran, nykyään mä en käy siellä ollenkaan. Niiden ruoka-annoksien hinnat on mun mielestä viilattu hiukka yläkanttiin joten mä mielummin menen muualle syömään.

Kerro ne JKL:n inhokkisi :) Ollaan menossa miehen kanssa ihan ravintolaan syömään, ja sen kerran kun lähdetään niin olisi kiva ettei eksyttäisi juuri niihin kauheimpiin..
Joku italialais-kreikkalainen ravintola, nimeä en kuollaksenikaan muista, forumia vastapäätä oli jotain ihan hirveää. Paikasta ja ruuasta jäi käteen paha mieli ja liian vahva mintun maku. Hirveäasti ei olla pystytty kiertelemään muualla jykylässä, torrerosta ja haroldia voin suositella.

"jjjjj"
lemppari on ravintola C tampereella. Masuuni myös ihan hyvä. huonoin missä olen IKINÄ käynyt ja jäi ne einekset syömättä on Chicos. oksennus nousee kurkkuun ajatuksesta

KotKot
Oulussa Hellassa ja Pikisaaren Sokeri jussin kievarissa tulee käytyä eniten. mm. Pannu ja Olympos on myös hyviä.

Samaa mieltä siitä, etta Tampereen Pancho villa on ihan järkyttävän huono paikka. Kotonaki tulee parempia tortilloja sun muita..

[QUOTE="jjjjj";27972960]huonoin missä olen IKINÄ käynyt ja jäi ne einekset syömättä on Chicos. oksennus nousee kurkkuun ajatuksesta[/QUOTE]

Mä olen Chicosista saanut yhden parhaimmista soijapihveistä ikinä
En sitten tiedä olisko siellä kokkina joku joka todella osaa soijapihvin valmistaa vai onko niillä jokin uusi resepti niille. Pitäsikin käydä toinen kerta kokeilemassa josko saisi samanlaisen pihvin :p

Mä olen viimeksi käynyt ravintolassa Seinäjoella ostarin kiinalaisessa, onkohan siitä jo yli vuosi, ei muista... Oli kyllä ihan hyvä ruoka.
Inhokkeja varmaan Rossot ja Amarillot, kun ei oikein keksisi mitä haluaisi niissä enää syödä.

Paras ruoka ikinä oli Rovaniemellä Ounasvaaralla, mikä se kehuttu ravitola olikaan... Siitä on vuosia vuosia.

Viimeksi muokattu:
Kyllä mä pyrin noita ketjuravintoloita vältteleen;
kesälomareissuilla ja lasten kanssa tulee joskus käytyä.

Helsingissä olis kiva käydä aina uusissa ravintoloissa; niitä kun tulee ja menee.
Mutta ei nykyään niin usein tuu kuitenkaan käytyä...

minmin
Ketjuja yleensä välttelen, mutta jos olen oudossa kaupungissa niin Rosso kelpaa. Yleensä kyllä valitsen kiinalaisen/thaimaalaisen koska pidän itämaisesta ruuasta eniten. Yksittäinen suosikki on Jonel Thai, siellä en koskaan ole saanut huonoa ruokaa ja palvelukin on hyvää! Samoin El Torossa, Torerossa ja Mamma Mariassa olen aina saanut sekä hyvää ruokaa että hyvää palvelua, etenkin El Torossa. Haraldissakin ruoka on ihan ok, olen käynyt useammassakin. Itse asiassa erittäin harvassa on ne ravintolat joissa olisin saanut huonoa ruokaa tai huonoa palvelua... Rossossa joskus mutta ei nyt niin että siitä inhokki olisi tullut. Kebab-pizzerioissa en juuri käy koska niissä ei ole mulle pahemmin syötävää!

"Vieras"
Turussa ehdottomasti parhaat: Mami, Rocca/Linnankatu 3, Smör, Panini, Pinella, Pipppurimylly, Blanco, Aurora, Sergio's

Inhokit ympäri maan: kaikki ketju-puolivalmisteita käyttävät-einesravintolat mm. Rosso, Rico, Amarillo, Fransmanni, Oskarin olohuone, Heset, Mäkkärit, ABC-asemat ym. YÖK!

nohh
Helsingin lempparit: Buddha, Atabar, Rodolfo, Taverna Zorbas

Petyin: Virgin oil, La Famiglia, Grande Grill

Inhokit: Chico's (pakastekruunuvihanneksia ja lohkoperunoita saan kotonakin...), Amarillo, Iguana

"vieras"
Rossossa oli vanhassa listassa hyvä kasvisruoka, Pisan kasvistorni. Sitten kokeilin tehdä vastaavaa itse ja se oli parempaa. Mulle ravintoloissa on tärkeää se, että ruuasta tulee sellainen olo että "en kyllä osaisi itse tehdä tällaista ihan heti". Panchot, Amarillot, Rossot, Chicosit ym. on just siksi kehnoja. Tosin mä olen kasvissyöjä ja vegevaihtoehdot on aina aika rajalliset ja harvoin niihin on kovin panostettu, vaikka nykyään kyllä aina vain enemmän.

Yhteistyössä