Hakutulokset

1. O

Toiveena vauva 2017-2018

Iltaa siskot. Täällä viidettä kierrosta alotellaan, kp 4 menossa. On taas sellanen "iha sama" fiilis enkä aio yrittää tai laskea tai testailla mitään, samoin joka kierron alussa mutta jo viikon päästä ollaan taas ihan eri aatoksissa :) Ovistestin tein taas ns normitason tarkistusta ajatellen...
  2. O

Toiveena vauva 2017-2018

Saa päivittää kp 1 Eilen oli jo lämmöt laskussa ja tänään romahti ihan pohjiin ja nyt alkaa vuoto näemmä. Ei tunnu miltään. Oli muuten melko lyhkänen kierto kun jäin 28 päivään, näitä harvoin on.
  3. O

Toiveena vauva 2017-2018

Punkun ystävä itsekin mutta kyllähän punkkua lantrataankin. Esim sangriahan on periaatteessa lantrattua punkkua. Ihan sprite voi toimia myös tai joku tonic. Henk koht. en kyllä hyvää punkkua lähde sotkemaan millään! :D Uno vino tinto, por favor! olikohan se edes oikeen.. :P
  4. O

Toiveena vauva 2017-2018

Hei ovisplussaa pukkaa tälleen loppukierrossa, ei ihan vahva mutta eipä se ole sitä koskaan. Annan itseni uskoa ja elän hetken siinä ajatuksessa että se enteilee raskausplussaa kunnes toisin todistetaan. Pienet on ilot ihmisellä ja sillee..:D Raskauskeijun one step kyllä väittää olevansa nega...
  5. O

Toiveena vauva 2017-2018

Plussia ilmaantuu kuin sieniä sateella. Onnea mama?, Spukka ja Kirsikka! Täällä vieläkin oireita, ei tosin mitään mitä ei ennen olisi ollut. Paitsi että mä olen hereillä lauantaina tähän aikaan! Heräsin jo seiskalta enkä osaa nukkua, äärimmäisen ärsyttävää, olin ajatellut röhnöttää peiton alla...
  6. O

Toiveena vauva 2017-2018

Voi blaah kun tämä loppukierto on niin tylsää odottelua. Tein eilen aikani kuluksi ovistestin ja siihen tuli sellanen selvä vahvahko viiva. Tästä innostuneena tein tänään uuden mutta siinä ei sitten ollutkaan enää kuin haalea viiva. pöh. Olis taas kaikkia oireita mutta selkeesti vähemmän kuin...
  7. O

Toiveena vauva 2017-2018

Voi hirveää miten ikäviä uutisia täällä on Nalkuttajalla ja Yunalla! Olen todella pahoillani molempien vuoksi. Tosin, haluan silti onnitella Nalkuttajaa haamulaisesta vaikka sitä varjostaakin moinen uutinen.
  8. O

Toiveena vauva 2017-2018

Erikoista. FF:n mukaan mun ovis olikin jo tiistaina mutta ovistestiin tuli plussa keskiviikkona. Sillon tiistaina ei kyllä viiva ollut vielä ollenkaan niin vahva kuin keskiviikkona. Voisko se tapahtuu niin nopeesti että tiistaina illan ja yön aikana nousis LH tasot ja irrottas muniksen ja...
  9. O

Toiveena vauva 2017-2018

En näköjään ole yksin näiden asioiden kanssa. <3 Kerroin miehelle kyllä eilen miten itse suhtaudun tähän testailuun ja kalenterin seuraamiseen. Enhän mä voi hänen suhtautumiseen vaikuttaa mutta olenpahan ainakin kertonut oman näkemykseni. Tästä eteenpäin en kyllä ajatellut kertoa mitään. On...
  10. O

Toiveena vauva 2017-2018

En kerkee lukee nyt mutta halusin taas johonkin kertoa. En tiedä miten muut ottaa lämpöjen ja testien ja kalenterien stressaamisen mutta itte koen olevani tyynempi kun tavallaan teen asian eteen ja sillon kun kierto on otollisessa vaiheessa niin mua sykähdyttää sängyssä ajatus siitä että tästä...

Yhteistyössä